1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Black Bullet

Neej, zoek ik nog niet :cool:

@ HaNNiesZ

Misschien wel leuk idee... Maar werkt dat wel?
    Dus gewoon een hoop mensen bij elkaar in de Lobby, en dan kan je zelf kiezen tegen wie je wilt spelen?
    Vind het nu ook wel lekker werken!
    Gisteren weer hele tijd PES 5 online gedaan ! :)

@ Aphrodite

Dat is waar ! :)
    Echter is het leuk, als FIFA spelers ook eens naar PES gaan kijken. Op dat moment kun je pas een reële mening geven.

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Er is maar één held, Huylens!
    De Nederlands spits, die vanuit alle hoeken scoort! :D

Dit is toch wel het spel waarvoor ik een Xbox 360 ga aanschaffen!

4. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, vanavond maar eens uitproberen :thumbs:

gisteren eerste potje verloren van iemand die echt laag stond...
    maar blijkt dan zo'n stakker die het gewoon heel goed kan en dan punten van me komt stelen op dit manier.

1e potje = 200 punten verlies ofzo
    2e potje = krijg ik weer 39 punten erbij
    3e potje = klrijg ik weer 51 punten erbij

uiteindelijk heb ik meer verloren aan punten. Eigen schuld natuurlijk omdat ik gewoon niet tegen hem had moeten spelen

Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Laten we hopen dat wij ook een demo krijgen, liefst vandaag nog O-)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Of je had beter moeten spelen :D . Toen ik voor het eerst online ging had ik de eerste tijd ook weinig punten, maar ik speel het spel wel al 10 jaar. Alleen niet online in die tijd. Dus ik weet zeker dat een heleboel gasten niet blij waren met Cyrax toen haha. Nu speel ik eigenlijk nooit meer tegen gasten met weinig punten, gewoon omdat de meeste er niet zoveel van kunnen online en ik wil wel graag serieus voetballen. Wedstrijden winnen met 12-0 is allang niet leuk meer. Maar soms kan je je weleens vergissen en is zo'n gast zonder al te veel punten ontzettend goed.

Ik heb eens van een of andere dude die in de top 3 stond met PES4 gewonnen op de gamertag van een vriend van mij. En die vriend had nog geen enkele wedstrijd gespeeld online. Hij dacht een easy catch te krijgen maar verloor met grote cijfers en een hoop punten minder. Ik denk ook dat veel gasten die zo ontzettend hoog staan cheaten op de een of andere manier, want ik vind ze meestal behoorlijk tegenvallen. Ze zijn een stuk minder dan de gasten waar ik normaal tegen speel. Maar die gasten die zo hoog staan hebben 10.000 wedstrijden online gespeeld en spelen bijna allemaal 5 minuten wedstrijden. Vaak met een kloteverbinding, dan was je in PES4 kansloos, omdat je dan ontzettend lag had en geen tijd had om terug in de wedstrijd te komen. Na die wedstrijd nodigde ik ze dan uit op mijn server en was het payback time. En ik speel een kwartier hahaha....

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Er zit sowieso een dimplus in Doetinchem. Goede shop :)

8. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3e van pes4 ?? haha, wat moet die gozer kwaad zijn geworden
    En ja klopt, 12-0 is niet cool en je leert er geen drol van.

Ranking is leuk, maar dan moeten eigenlijk die cheaters er wel even eruit gegooid worden. Kom ook wel eens gasten tegen die supersportief zijn.
    Dan scoorde mn tegenstander bijvoorbeeld een hele lucky goal in een totdan toe erg spannende wedstrijd. Dat is ff shit, maar dat is voetbal...maar wat gebeurde er, hij scoorde dan snel een eigen goal..vond wel strakke actie.
    Ook bal eruit trappen als hij vraagt om een pauze en dan de ingooi terugontvangen. Deze mensen komen zeker in mn friendslist te staan.

maar o wee als ik de bal niet terugkrijg...

9. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik deze verhalen zo lees heb ik ook weer zin om PES online te spelen! \o/
    Beschik nu alleen over een gare kabelverbinding en ik wil niet een lagger zijn die het voor anderen verpest..

Dus zodra ik straks weer ADSL heb mogen jullie me allemaal toevoegen voor een ECHTE pot pes :)

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop vooral dat het online spelen wat betreft hoeveelheid lag verbeterd wordt. Heb een 20/1 Mbit down/upload snelheid en heb met PES 5 nog regelmatig onspeelbare verbindingen. Erg irritant, want als ik host heb ik in de 1e helft dus een prima speelbare ervaring maar de andere partij ook (zij maken gebruik van mijn hoge upload en kunnen dus vaak ook behoorlijk lagvrij spelen). Gooien ze vaak gewoon 'de deur op slot' in de 1e helft waardoor ik er moeilijk doorkom. 2e helft hosten zij natuurlijk, waarbij ik soms amper weet of ik een bal raak of mijn mannetje uberhaupt de goede richting opgaat en de tegenpartij heeft dan natuurlijk de perfecte snelheid omdat ze hosten. Erg irritant. PES5 vind ik al moeilijker om 'mijn spel' in te spelen dan in PES4 (waar mijn online winst gemiddelde veel hoger lag), en dit helpt daar al helemaal niet bij.

En ik vind dat partijen die via penalties beslist worden gewoon als winst/verlies en niet als gelijkspel geregistreerd moeten worden. Waarom schiet je anders zo'n penaltie serie!?

11. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jaa ik ga strax ook weer ff lkkr online potje spelen. k had gister om half 2 snachts een leuk potje. ik 2000 punten, hij 3000. ik met AS roma hij met chelsea. eerste wedstrijd 1 -1, keepers waren in bloedvorm, het was echt hoogstaand voetbal, 3 halve omhalen, of op de keeper of lat of paal. beste pot tot nu toe op PEslive

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ik kan zeggen dat mijn hoop daar ook op gevestigd is. Ik heb hetzelfde probleem in PES5 online. Mijn verbinding is top, en ik wil niet ongevraagd wisselen van host omdat ik vaak de host ben en niet iedere tegenstander ken. Ik kan niet zien of iemand een goede verbinding heeft als hij mij uitdaagd. Dat moeten ze echt veranderen.

13. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij fifa kan je dat wel allemaal zien:thumbs:

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat is wel beter, zoals we al zeggen hopen we dat dat is aangepast, al is het wel afwachten. We weten nog helemaal niets van de online mogelijkheden van PES6...... Beetje jammer...

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Daar heb ik niet zoveel aan als ik PES6 online speel.

16. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij fifa is veel te zien, maar ik wil het niet aanraken !

17. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar zeg eerlijk dat het online ook ruk is bij fifa.
    Ik heb ook een toppie verbinding.
    Weet je hoevaal bij mij de verbinding eruit vliegt bij een corner.
    Héééééél irritant.
    Als het 1x gebeurd kan ik net zo goed ophouden.
    Dan gebeurd het vaak de potjes erna ook.
    En aan de verbinding ligt het dan niet, want heb bijna nooit last van lag ofzo

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad beetje jammer... :cool:

Maar het zou inderdaad wel prettig zijn, als je de verbindings sterkte van degene die je Joint kan zien.
    Nu is het alleen maar hopen, dat je tegen een goede verbinding speelt, en de 2e helft dan ook gewoon LAG vrij speelt!

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies over drie weken is de releasedatum:)

20. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    en mijn verjaardag:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina