1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die screenshots zijn idd niet echt representatief, de filmpjes zien er veel beter uit. Denk dat eraan ligt hoe/waarmee en waarop de screenshots genomen zijn ;)

    Zijn er trouwnes al voorbeelden gekomen van de variabele weersomstandigheden? Ik hoor er allemaal verhalen over, maar wil het wel eens zien ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Binnenkort, 2,5 week, zal je het te weten komen knul;)
    De graphics zijn trouwens sowieso beter dan die screenshots zoals anderen ook al beweren, getuige van de filmpjes.
    En ook die 8 stadions kan ik me nauwelijks voorstellen, kijk maar op pesinsight.com:D
    TOEGEVOEGDE STADIONS( t.o.v. deel 5 dus ):
    - Bernabeu
    - Niigata
    - Seoul Sang-Am
    Dus de discussies over wel of geen 8 stadions lijkt me onzinnig.
    Fifa 07 heeft ineens veeeel minder stadions, van 55(ongeveer?) naar nu 21. Erger dan dat kan haast niet mensen:+
    En als ik de filmpjes bekijk is er helemaal niet zo geweldig veel veranderd aan dat stadion van AS Monaco ( Stade de Louis:cool: ), met andere woorden: volgens mij hebben ze daar niet echt veel tijd in gestoken.
    Maar mij boeit dat echt weinig, als je ze maar goed herkent toch*)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Toch vind ik het jammer dat het spel niet volgende week vrijdag al in de winkels ligt :D Had nu net een vrije dag genomen ;) Gelukkig kan ik hem nog verplaatsen naar de donderdag erop. Dan ben ik donderdag én vrijdag vrij :D

    Dat van die stadions lijkt mij idd ook wazig. We zullen wel zien. Er was een filmpje te zien op Jeux-France? waar ze even snel door de stadions bladerden. Ik zag iig de Arena en nog wat stadions. Misschien moeten we daar maar hoop uit putten.

    Dat van de weersomstandigheden heeft ooit in een preview gestaan en werd toen verteld door Seabass... Dat PES6 dat zou hebben (en dat was zelfs voor de PS2 versie).
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel super dat bijna alle spelers zo goed lijken, ik volg er veel competities en voetbal en op de screenshots kan je 9 van de 10 keer zien om wie het gaat. Dat vind ik veel belangrijker dan, iets, betere graphics.
     
  5. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    • Cette version ne comporte que huit stades : Stade Louis II, Orange Arena, Teatro Blanco, San Siro, Stadio Olimpico, Santiago Bernabeu, Catalonia Stadium et Antlion Colosseum.

    8 stadions dus ;)
     
  7. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat van die 8 stadions lijkt nu toch waar te zijn.
    Effe in een vertaalsite ingegeven, Frans naar nederlands was totaal F#*ed up dus daarmee in't engels:

    The team announces that the intelligence of the players was altered. They can be now better placed in spaces when they do not have the possession of the ball. The system of shooting was also altered. The volleys and half-rounds will be more present. Many new movements were added.

    The national teams French, Australian, English, Italian, Argentinian, Spanish, Czech and Swedish make now on the play in an official way. League 1 French is also officially implemented just like various large clubs like Bayern of Munich or Manchester United.

    This version comprises only eight stages |:- : Stage Louis II, Orange Arena, Teatro Blanco, San Siro, Stadio Olimpico, Santiago Bernabeu, Catalonia Stadium and Antlion Colosseum.

    IF you know already Pro Soccer Evolution in the other versions, us will probably not be dépaysé by this adaptation on Xbox 360. Put aside a time of adaptation with the pad of the new console of Microsoft, the jouability is very similar so that one has on PS2.
    The same feelings of play and the legendary control of balloon are found. PES6 mingles the jouability of the 4 and the 5 with halfway knowing something between the speed of episode 4 and realism of the 5.

    I personally find the whole of a good proportioning allowing all types of play to find the way towards the goal. Technically, it is clean even if on this point PES6 remains in withdrawal compared to FIFA 07.
    One has a little the impression that it acts of a rather fast conversion of version PC.
    The true Pro Evolution Soccer next gen technically speaking will probably not be available with the edition of the next year which will leave on PS3 and Xbox 360. But good, the interest of the play remains present and it is probably what the test in a few weeks confirmed

    Bron: http://www.playscope.com/@@@12979-pro_evolution_soccer_6.html
     
  8. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Flikker op man, waarom vergallen ze al die nieuwe next-gen games. Kom op man. Werk is voor je geld
     
  9. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij nou eens uitleggen wat het probleem is van 8 stadions?? Je kan er toch maar in 1 tegelijk spelen of zie ik dat verkeerd?
     
  10. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar slaat toch nergens op, van 34 naar 8. En zelfs de grootste stadions zitten er niet in.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach, het zal me me kont roesten, maar ik begrijp zijn reactie wel. De Next-Gen consoles zouden juist meer content krijgen e.d.

    Op dit moment lijkt het echter dat de games op de 360 slechts 50% van de content hebben.

    Of het komt gewoon door het feit dat de ontwikkelaars de voordelen in gaan zien van de Marketplace. Dus add-ons kopen, zodat ze nadat het spel verkocht is, nog meer geld kunnen verdienen.

    Ik denk eigenlijk dat het het laatste is en dat zou wel een kwalijke zaak zijn. Dan mogen ze de games meteen ook even 20 euro goedkoper maken, want 65euro (gemiddeld) is gewoon veel geld voor een spel.

    Als daar straks 80 MS points bijkomen per stadion en 150 MS points per club, dan stijgt de prijs aanzienlijk.

    Stel 80 x 26 = 2080 MS points. 2100 Ponits zijn 25 euro. Dat betekent dat je alleen voor de stadions dus eigenlijk al 90 euro betaald voor het spel. Stel er komt een league (150 MS per team x 20). Zit je op nog eens twee keer 25 euro en dan hou je nog weer 1600 MS punten over die je vervolgens weer moet besteden aan content voor een andere game, of voor een arcadegame.

    Dan ben je dus al 140 euro kwijt voor alleen PES6 helemaal compleet. Eer je die compleet hebt is het ook al weer april en is het dus verstandiger om te wachten tot PES7.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het ook niet erg, speel toch altijd alleen maar in Camp Nou ;)
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    ja maar t is natuurlijk wel geinig of feyenoord in de kuip te verslaan \o/

    maarja ik vrees wat hierboven me al gezegd wordt.. ze zullen later wel weer te downloaden zijn|:- Konami begint dan EA kwetsuurtjes te krijgen als ze dat zouden doen8)
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is voor de ontwikkelaars gewoon veel meer content te maken in de 'HD generatie'. Natuurlijk, net zoveel stadions, clubs en spelers als voorheen. Maar alles met meer polygonen, hogere resolutie textures, meer lagen textures over elkaar heen, meer animatieframes en ga zo nog maar even door. Oftewel, om een spel er in HD goed uit te laten zien, moet er door 1 persoon veel langer aan een 3d model (van een speler, of stadion, of wat dan ook), texture, animatie worden gewerkt dan in het tijdperk van de Xbox en PS2.

    Ze kunnen niet meer simpel de textures of geometrie van de vorige generatie spellen gebruiken, anders krijgen ze het plakaat 'simpele poort' (zoals bv vorig jaar Tony Hawk zo schaamteloos bijna hetzelfde was in iets hogere resolutie). Uiteindelijk is PES6 volgens mij een beetje een tussen oplossing. Het ziet er volgens mij in beweging duidelijk mooier uit dan de PS2 / Xbox versies, maar maakt ook nog geen gebruik van de volledige mogelijkheden van de 360 (of PS3 in de nabije? toekomst).

    Omdat er ook gewoon een PS2 versie gemaakt moet worden, en het team voor de 360 versie waarschijnlijk niet ineens is verdubbeld qua grootte, gok ik dat dat de reden is waarom er stadions missen. Tijdgebrek. Moeten meer doen, met hetzelfde aantal mensen, in hetzelfde tijdsbestek. Uiteindelijk erg zuur voor ons, al vind ik minder stadions veel minder erg dan minder leagues / licenties.
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als voetballiefhebber hou je ervan om in de bekendste stadiums te spelen.
    Hier zijn het er maar 8 en vind dit persoonlijk schandalig. Niet dat het mij zal tegenhouden om PES6 te kopen. Maar je gaat constant dezelfde stadiums zien bij een kampioenschap. Tijdens wedstrijd merk je dit niet meteen, maar bij herhalingen of stilstaande fases wel. Ben al fan van PES sinds eerste versie en dit vind ik een serieus tegenvallen. Vooral dat ikzelf vaak op verplaatsing ga met mijn ploeg (als supporter), ik zie redelijk veel stadiums en ik hou ervan deze terug te zien in een spel.
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons in Nederland is het meervoud van stadion, stadions.;)
    Verder heb je wel een punt idd
     
  17. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Zou het niet zo kunnen zijn dat ze een testversie speelden en dat die maar 8 stadions betrof?
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het zo gewoon in het engels te schrijven dat ik het hier ook doet.
    Bedankt voor info ;)
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoals Cole aan aangeeft...
    Beetje jammer!
    Je speelt inderdaad maar in een stadion per wedstrijd. Maar bij een Master League ga je al vrij snel de stadions herkennen!

    Toch leuker als je meer verschillende hebt!
    Maar dit zal ook mij er niet van weerhouden om PES 6 halen! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina