1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannynima

dannynima Guest

WUAHHAAH, speelde gisteren FIFA 07 op de PS2 in de Bartsmit, en dat zag er een bosje verrot uit hahah, kon het niet laten, de eerste keer na ongeveer 3jaar iets van Sony aangeraakt :p

2. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    haha :) maar Ps2 nog steeds beste console voor mij wat ik ooit heb aangeraakt

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker weten, heb PES 6 vanavond een aantal uren staan kijken/spelen op het mission 360 evenement. En de speelsnelheid (en snelheid van passing) is echt perfect. Heerlijk gewoon. Trager dan PES5, maar lekker intuitief rondtikken is er echt wel bij.

Moet zoals gewoonlijk weer flink wennen aan de gameplay, maar dat gaat helemaal goedkomen. Meer impressies volgen nog wel, ben moe :)

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Hey Marius, heb je ook al iets gemerkt dat omhalen nu makkelijker/mogelijk zijn? Want in PES5 was het vrijwel onmogelijk om er een echte omhaal uit te toveren...
    Wat kun je trouwens verder vertellen over de graphics? En geluid? Zelfde commentaar weer, of hebben ze nog wat vernieuwd?
    Ook schijnt de edit functie op de 360 veel minder uitgebreid te zijn dan op de PS2. Wat kun je daar over vertellen?

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok snel slapen en laat het ons weten ;)

Over snelheid is geweldig nieuws.

6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote Jows hier ff zodat jullie gelijk de linkjes bij de hand hebben. Voor degenen die m niet kunnen afspelen, jullie moeten VLCplayer ff downloaden. Die ondersteunt .MOV-files. Je kunt VLC player onder deze link vinden..... http://www.videolan.org/vlc/ (ook handig voor degene met een goeie videokaart en lcd scherm met hoge resolutie. De VLC player ondersteunt ook High Defenition bestanden :cool: ). Suc6

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    *
    Verkeerde Post...

Maar in elk geval om nog iets te melden

@ miQe Amersfoort

Bednkt, zal het gelijk eens doen.
    De filmpjes zullen het wel waard zijn?

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Het zijn allemaal replays, maar je ziet nu eindelijk wel goed hoe goed het publiek reageert op wat je in het veld doet. Als je in het strafschopgebied komt gaan ze staan, scoor je, dan gaan ze juichen.

Op andere screenshots heb ik de handen naar voren zien gaan. Zou dus goed kunnen dat je ze zult zien schanderen. Erg vet!

9. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES6 betekent dat iedereen weer als amateur begint ??? zero points ??

:lol:

Ik heb dit spel ooit ook eens enorm goed beheerst. Was met pes4 en pes5 (eerste paar maanden van release) altijd in top 300 te vinden. Inmiddels goed afgekickt van mn destijdse verslaving. Zo erg zelfs dat ik pes5 vorige week na aantal maanden weer heb gespeeld. Mijn plan is om met pes6 de draad enigszins weer op te pakken...online. See u then.

D.C.[/QUOTE]

afgekicked ? waarom ? kan toch gewoon minder gaan gamen...
    of begon je op den duur net zo te praten als de reporter tijdens de game..ja dan moet je nokke

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    @ eXtince

Ik ga niet op amateur beginnen...
    Denk dat ik eerst een ga kijken op Pro :)! Waarna er waarschijnlijk al vrij gauw overgeschakeld op World Class (of hoe dat eigenlijk bij PES 5?!) worden!

Denk dat je namelijk als goede PES 5 speler, ook al vrij snel PES 6 zult beheersen niet dan?

11. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Bij PES zijn het sterren (6 sterren is het hoogste niveau). De controls schijnen flink op de schop te zijn gegaan. Je zal dus weer even moeten wennen.

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ojah, zijn sterren zonder naam :cool:.
    En dat als iemand die elke dag fanatiek PES 5 speelt. Mjah, ik heb hem al super lang op 6 sterren staan, en verander dit dus ook nooit meer...

Controls flink op de schop gegaan jah?! Zal toch wel ongeveer dezelfde knoppen combinatie zijn?
    In elk geval heb ik er weer super zin in! Altijd fijn als je dit soort spellen weer nieuw kan krijgen, waarbij ook alles weer klopt.

Zou Barca ook écht UNICEF op zijn shirt hebben staan?

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Valt mee hoor, ik was na een wedstrijdje wel weer gewend. Ik denk dat ik direct op 5* (ik ga er even vanuit dat de 6* mogelijkheid er niet vanaf het begin in zal zitten) aan de slag kan en dat dat prima zal gaan. De controls zijn gewoon hetzelfde, het voelt allemaal alleen anders aan. Wennen moet je zeker, maar ik begin vaak bij een nieuw deel gewoon op 5*.

14. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt raar, maar 3* is ook best pittig hoor. het enige verschil met 6* lijkt dat de scheidsrechter meer tegen je fluit (althans, in deel 5 dan)

ik ken iemand die speelt op 3* constant. hij heeft wel iemand anders (die op 6* speelt) helemaal weggespeeld met 5-1

het is gewoon hoe je zelf speelt

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, de sterkte van de computer maakt wel uit hoor. Op 3* zal hij waarschijnlijk ook ALTIJD winnen...

Ik ga denk ik ook gewoon op 5* beginnen. Eerst de boel compleet editten en dan meteen zwaar moeilijk beginnen met de Master League! :)
    Lijkt mij heerlijk om meteen met slechte spelers te beginnen om een moeilijk nieveau!

Weet men al of die edit lijsten met alles erop wat moet kloppen al uitkomen voor de release?

16. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik bedoel ONLINE...iedereen weer op 0 punten? nieuwe kansen dus?
    niet dat ze kijken naar pes5 situatie ofzo

of is het anders geregeld ?

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me toch vrij logisch dat iedereen op 0 begint...

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Hoop het wel jah! :cool:
    Gelijk goed beginnen natuurlijk, en hopen om toch wel richting TOP 300 te gaan...

19. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik begin ook direct op 5 sterren. Moet wel leuk blijven en dan wen je tenminste aan de tegenstand die je krijgt en online of tegen je maten kunt krijgen.

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    in pes 5 vond ik 4 sterren het moeilijkste en 5 en 6 sterren makkelijker. omdat je daar beter je spel kan maken zonder dat de tegenstander alleen maar verdedigt. gister nog even met rbc barca ingemaakt op 6 sterren.(3-0).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina