Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Heb ik ook ja, ik vind 3, 4 en 5 sterren stukken lastiger dan 6 sterren... Eerste wat ik zal doen bij PES6 is dan ook de 6 sterren unlocken!

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    En dan komen mensen met het argument dat pes realistisch is ;)

Ik denk dat ik gewoon op 3 sterren beging en kijk hoe het gaat, en op die manier steeds een stapje verder ga. Mijn eerste wedstrijd wordt in ieder geva, zoals altijd, met Ajax.

wat zijn jullie favo teams/landen om mee te spelen? Ik ga voor deze":

Clubs: Ajax, lyon, Barcelona, Arsenal
    Landen: Nederland, Spanje, Argentiniƫ

Ik hou van ''voetballende'' teams :thumbs:

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn favorieten club is ook Barcelona op Xbox Live!
    Tegen maten spelen we altijd met verschillende teams gewoon voor de afwisseling :)!

Landen teams, natuurlijk Nederlands Elftal en toch Braziliƫ!

4. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha heb nooit echt moeite gehad met welke ster dan ook in PES het niveau is wel goed alleen hopelijk maken ze de 6 sterren een stuk moeilijker:)

5. Marra

Marra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eergister op retail party van 360 speelde daar pes6 en kan echt niet meer wachten :p

6. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Meer info is welkom. *)

-Eerst indruk?
    -Hoe voelt de gameplay?
    -De gfx?
    -enz..

7. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0

geef dan een (korte) review :thumbs:

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben ook op dat retail evenement geweest. De meningen over PES6 op de 360 waren toch grotendeels hetzelfde; het speelt echt fantastisch (na even wennen). Het zier er best aardig uit, al was dit niet de nieuwste build volgens mij, en stond de lcd tv niet op HD ingesteld leek het. De animaties zijn wel om te smullen. Messi en Ronaldinho bijvoorbeeld hebben echt van die karakeristieke bal aannames, bewegingen. Heerlijk.

Speelsnelheid beviel me prima. De 'verbeterde' scheidsrechter ook. Niet meer zo'n mierenneuker zegmaar :) Zelfde met buitenspel val. Liet me bij een twijfelachtige situatie een keer doorspelen en de andere keer niet. Tof! Ik heb een editmode gezien, maar wilde het spel spelen, dus niet uitgebreid getest. Alleen heel even het menu-item editmode geopend. Stond iets van load, save en edit player ofzo.

Vooral de finesse in het passen was fantastisch. Hoge lob-passes hebben weer nut, en diepe steekpasses kunnen ook af en toe heel mooi een aanval openbreken. Met heel veel gevoel te geven..

9. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx man _O_ \o/

Nu heb ik nog meer zin om PES 6 te spelen.

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zekers wel positief jah!
    Wordt dus gewoon heerlijk. Voornamelijk als passen, heerlijk met gevoel te geven zijn!

Met de Edit mode gaat ook wel goed komen!
    Zal zal te editten zijn.

Heb al zin om met Barca online te gaan! :D

11. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor reactie Marius.
    26 oktober lijkt nog zolang te zijn. |:-

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Hoe bedoel je? Was het beeld niet scherp? Dat zou ik wel heel jammer vinden.

13. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in Leipzig gespeeld op HD (samen met oa cyrax) en dat zag er erg goed uit

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Mooi. Zodra ik het spel heb, voeg ik je toe Mgwlee, mag je mijn kont weer schoppen ;)

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen mag mij ook wel toevoegen, ben regelmatig in voor een potje pes5,en over 2 weken non stop pes6 ;)

IK KAN NIET WACHTEN! Bij twijfel geval door laten spelen, weer zo'n goede toevoeging, ( Soms sta ik nog wel eens randje buitenspel ;)) Edit mode zit er tenminste in, maar ben vooral benieuwd naar die real-time weersomstandigheden, jammer dat daar nog geen filmpjes van zijn?

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Spellen hebben op een HD televisie gewoon een hogere resolutie. Het is dus scherper. De textures e.d. zijn verder hetzelfde.

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond inderdaad dat het beeld er op die specifieke tv niet heel scherp uitzag. Sowieso stonden veel tv's wat contrast/helderheid betreft (buiten het feit dat sommigen niet eens op HD ingesteld stonden volgens mij) niet perfect ingesteld. Helaas kon men die demo kasten niet even snel openmaken om het aan te passen (volgens de heer MrX himself).

Het spel ziet er prima uit, maar een aantal 'ps2 fanboys' die ook stonden te spelen/kijken vonden het er maar net mooier uitzien dan de PS2 versie. Zeiden ze. Ben ik het niet mee eens, al het is ook geen gigantische sprong voorwaarts. Maar op het moment dat je speelt ben je zover uitgezoomd dat goede belichting, realistische animaties en spelersmodellen veel belangrijker zijn dan fancy depth of field effecten in replays. En daar scoort PES 6 echt prima.

18. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top man ik ken nu helemaal niet meer wachten. Nog maar 15 daagies :D:D

19. mark8925

mark8925 Guest

idd dat van dat buitenspel net wel of net niet.. dat is nog wel eens een irritatiepuntje van mij bij de eerdere versies van pes .. geweldig als dat nu ook weer beter is_O_ als ik t zo hoor kan er bijna niets beter meer ;)

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat heb ik eerder al eens gezegd dat ik dat echt vet zou vinden. Randje buitenspel doorspelen of niet. Zo kun je eens voordeel hebben, maar ook nadeel hebben.

Voegt weer iets toe aan het realisme! Al helemaal als je scoort en je de tegenpartij naar de scheids ziet lopen (maar dat zal wel niet zo zijn nog).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina