Ik ben ook op dat retail evenement geweest. De meningen over PES6 op de 360 waren toch grotendeels hetzelfde; het speelt echt fantastisch (na even wennen). Het zier er best aardig uit, al was dit niet de nieuwste build volgens mij, en stond de lcd tv niet op HD ingesteld leek het. De animaties zijn wel om te smullen. Messi en Ronaldinho bijvoorbeeld hebben echt van die karakeristieke bal aannames, bewegingen. Heerlijk.
Speelsnelheid beviel me prima. De 'verbeterde' scheidsrechter ook. Niet meer zo'n mierenneuker zegmaar
Zelfde met buitenspel val. Liet me bij een twijfelachtige situatie een keer doorspelen en de andere keer niet. Tof! Ik heb een editmode gezien, maar wilde het spel spelen, dus niet uitgebreid getest. Alleen heel even het menu-item editmode geopend. Stond iets van load, save en edit player ofzo.
Vooral de finesse in het passen was fantastisch. Hoge lob-passes hebben weer nut, en diepe steekpasses kunnen ook af en toe heel mooi een aanval openbreken. Met heel veel gevoel te geven..
Klik om te vergroten...