1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievements zijn maar schraal IMO, beetje makkelijk bedacht. Leuk als je het allemaal hebt gehaald, maar verder niet boeiend. Ik zie liever dat ze eens de keeper AI aanpakken, die is uberschraal. Ook de scheidsrechter mag ook wel een opknapbeurt gebruiken, want dat schiet niet op met die gozer. Hij fluit om de 5 seconden voor een flutovertreding en voor een doodschop krijg je slechts geel, het wordt tijd dat dat is verandert. De keeper duikt soms wel is expres de verkeerde kant op of hij blijft gewoon staan, ronduit belachelijk.

    Daarnaast mag wat mij betreft de stift wel wat makkelijker worden gemaakt, ik gebruik dat ding echt nooit meer. In deel 4 was het weer te makkelijk, maar in deel 5 is het nut ervan vrijwel verdwenen. Ik kan nog wel wat punten bedenken die ze echt is moeten verbeteren, dat verdedigers en aanvallers even snel zijn en elkaar bijhouden is belachelijk. Ook is het geen overbodige luxe om vrije trappen en ingooien (is dat een woord) snel te nemen.

    Wat formaties betreft zie ik de Wing Back graag terug in de Defence zodat je een CB, SB en een WB kan kiezen. Ik wil namelijk best met WB's spelen, maar als je dan ook 3 verdedigers hebt is het mij wat te verdedigend. Ook een soort aanvallende SMF lijkt mij ideaal, een soort WF op het middenveld. Het zal wel niet veranderen, mij lijkt dat ideaal. Verder zou ik ook graag zien dat tweebenige spelers met beide benen hun corners en vrije trappen nemen, je in kan stellen welke kopsterke mannen je mee naar voren wilt hebben bij corners, of welke spelers juist niet. Ik ben overigens erg tevreden met PES maar er kan nog zoveel beter IMO.

    De ML mag echt is een update krijgen zodat je kan ruilen van clubs, je niet 4 divisions hebt maar gewoon alle competities in de game (Primera Division, Premier Leaque, Serie A etc) en dat het transfergebeuren wat realistischer wordt. Ik heb nu 250.000 oid en mijn salarissen zijn 20000. Geld kan je nergens voor gebruiken en de lol is er dus ook wel een beetje af. Kan beter dus lijkt me.

    Iets anders wat ik ook echt lomp vind is dat sommige middenvelders die geen scoring ster, of 1-1 score ster hebben echt de simpelste intikkers missen. Dit is totaal niet realistisch, ook al denkt iemand hier misschien van wel. Een misser kan wel, maar Rosicky bijvoorbeeld schiet echt bijna alles naast wat ook maar uit de 16 komt terwijl die gozer best een goaltje kan maken. Hleb is zo'n zelfde verhaal. Beetje raar, hoewel het vast ook moeilijk aan te passen is zonder het spel te makkelijk te maken.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    in we10 zijn de keepers en scheids al flink verbeterd, ik verwacht dat ook in pes6

    vrije trappen kan je snel nemen in pes6
     
  3. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    scheidsrechter is verbeterd, je kan snelle vrije trap nemen, en rosicky en Hleb moet je dan gwn in edit mode ff beter maken, waardoor t realistischer is en ze meer scoren
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Keepers verbeterd in WE10?

    Ik vind ze juist vele malen slechter geworden dan de voorgaande delen
    ..
    meest makkelijke ballen hebben ze moeite mee dus.. nee zelf vind ik dat niet verbeterd.. scheids daarin tegen wel
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit de achievements blijkt dus nog maar steeds 2 divisies in de ML. Best jammer, leek me leuker dat het er 3 of 4 waren.

    En voor die League achievements hadden ze er wel van mogen maken (win op 5 * ofzo).
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ze wel beter, de onzichtbare muur is weg, voelt veel natuurlijker
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ;)

    Nogmaals zelf vind ik het niet echt natuurlijk, maar je moet ook geen keeper hebben die alles pakt of wat dan ook maar als er iedere wedstrijd een makkelijke bal door de keeper niet wordt gepakt..dan ga ik dat behoorlijk vaag vinden.. maar goed als ik het meen te herinneren waren de mensen op het forum van Pesinsight er ook al veel mensen die daar over zaten te discussieren..

    maar goed we zien wel
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de scheids scheelt iig, beter ook van die vrije trappen. Spelers beter maken in Edit mode vind ik echt gay, dat slaat nergens op. Online heb je daar ook niks aan, aangezien je met de standaard optionfile speelt. Beetje lompe oplossing dus.
     
  9. Anderson

    Anderson Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    dat over die stifjes dat het in deel 5 geen nut heeft slaat nergens op het is beter geworden in deel 4 was het te makkelijk in deel 5 is het precies goed
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  10. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    het klopt dat je er online niks aan hebt, maar als je gwn de stats een heel klein beetje verhoogt, net zo hoog zoals jij realistisch vind, is het niet gay hoor
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Naar mijn mening hoeven de stats ook echt niet verhoogd te worden. Anders is het meteen weer wennen aan online spelen. Maar stifies zijn idd moeijlijker maar nog wel tye doen hoor. @ Daaf heb je nou eindelijk een 360 gescoord?? Hoorde dat sommige mediamarkts ze voor cheapo hebben.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    in het begin is het ook nergens voor nodig, maar nu heb ik met pes 5 van persie en nog een aantal spelers beter gemaakt omdat ze nu in het echt ook beter zijn. zo hou je je spel alleen maar actueel.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Stifjes zijn inderdaad gewoon te doen in PES 5. Juist heerlijk :)!
    PES 4 was gewoon TE simpel, aangezien hij er altijd in vloog.

    Keepers mogen inderdaad verbeterd worden. En ik hoop dan ook dat dat zo is gebeurd!
    Maar hoezo is die onzichtbare muur weg?! Als de keeper hem nu bij randje 16 wil pakken laat hij hem daadwerkelijk los?!
    Of is het weer zoals PES 5 dat hij inderdaad tegen een muurtje stopt :cool:!

    @ YunSung
    Je bent wel heel kritisch :cool:...
    Maar Master League moet je ook meteen op zijn moeilijkst beginnen! Dan duurt het ook wat langer.
    Anders heb je inderdaad vrij snel een hoop geld. Verder is wel zo prettig ja, dat je bij het spelen van orginele competities ook kan transferen!

    Het missen van kansen ervaar ik niet zo! Ik mis wel eens intikkers, maar dit gebeurt vrij zelden...
    Misschien toch nog wat meer oefenen? ;)
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de discussie gevolgd over de stift, maar het is toch juist logisch dat het moelijk is om een stift uit te voeren? De stif is alleen voor een enkele, zeer technische, voetballer weggelegd. Denk aan Nilis, Bergkamp en Litmanen.

    In het hedendaagse voetbal zie je ze ook niet vaak, alhoewel die van huntelaar tegen frankfrijk tijdens de halve finale van het jeugd wk wel schitterend was _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2006
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom, het is oefenen oefenen oefenen! En als ie er dan inzit met een stift, dan is de voldoening alleen maar groter ;)
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Stiften gaat steeds beter, is zoo heerlijk om mee te scoren

    welke kabel gebruik je trouwens voor je hdtv ?
    -Xbox 360 Component HD AV Cable*
    -Xbox 360 VGA HD AV Cable (tot 720p)
    ik heb nu dus die advanced scart cable..maar dat blijkt niet juist te zijn
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    diegene die meegeleverd is bij het premium pakket, ben opzoek naar de monster cable set maar nog niet kunnen vinden :mad:
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  19. mars15

    mars15 Guest

    hopelijk komt er vandaag een demo ;) vorige week fifa, zou leuk zijn als nu pes kwam
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Der is al aangegeven dat er geen demo komt, wel jammer want anders konden de fifa-fans eindelijk eens meemaken wat echt voetbal is ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina