1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Erg sterke bewoording. Volgens mij zijn achievements juist erg hetero, beetje "macho". Kijk: de mijne is beter/groter/hoger dan de jouwe, ofzo.

    Net zo'n domme opmerking als die van jou dus. Zullen we ze voortaan allebei voor ons houden?
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ging mij erom om een beetje de Duitsers te pesten.
    Maar achievments gay ?? Kijk nou uit....dadelijk heb je strafpunten ;)
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gewoon 10 mensen over de hele wereld! :cool:
    Waarom, OW, Waarom is hij hier dan 1 week uitgesteld!

    Had ik hem nu hier lekker in de vakantie kunnen spelen :), wat nu dus niet gaat!
    Beetje jammer...
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zijn dus gewoon gasten die hem kunnen reviewen. Leuk hoor. Kon ik dat ook maar....
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat er een nieuwe controller uitkomt voor de 360 voor met name voetbal games...

    Iemand enig idee waneer die uitkomen? want ben eigelijk altijd PS2 controller gewend en daar speel ik eigelijk ook veel beter op met name de 4 punt druktoets..
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb ook zoeits gehoord. Zeebaarsje was 2 controllers aan het testen speciaal ontwikkeld voor Pes

    En er komt er ook 1 voor FPS.

    Maar dat zijn geruchten he.
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee het domme aan je opmerking was dat gay en achievements totaal niks met elkaar te maken hebben en je punt (je mening?) dus totaal niet overkomt. Maargoed, je snapt wat ik bedoel. Let gewoon een beetje op je taalgebruik :)

    OT: inderdaad, MS schijnt bezig te zijn met 2 nieuwe controllers waarvan 1 speciaal voor spellen als PES (of helemaal speciaal voor?). Zou vet zijn, aangezien PES veruit het meest gespeelde spel is door mij. Kan met de huidige oplossing van 360 controller + alle knoppen kunnen instellen ook goed leven, maar het is niet zo fijn als met de dualshock controller.
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult me geloven of niet. Ik was altijd PS2 fan. Tot de 360 kwam en ik denk nu dat ik zelfs geeneens de PS3 ga aanschaffen, maar dat terzijde.
    Enige +punt van de Playstation vond ik dus de joystick. Ik vind deze vele malen beter als die van de xdoos360. Vind m van de 360 te grof. van de PS ligt lekkerder in de hand. Ik hoop dan ook dat die joystick neigt naar t uiterlijk van een PS joystick. (weet er toevallig niet iemand MS joypads heeft die op de PS joystick lijkt, zijn die te krijgen???)
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vind de controller nu gewoon best!
    Dus ik zou bij het uitkomen van die controller toch afvragen of ik die wel moet halen.
    Want wat is dan zoveel fijner aan zo'n speciaal ontwikkelde controller, als het ook gewoon met de originele Xbox 360 controller kan:)!
     
  10. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ben ik gedeeltelijk met je eens. Misschien dat het in deletje 4 iets te makkelijk was, en er ook iets van de glas afging,

    MAAR...

    In deeltje 5 is het gewoon te moeilijk. Ik speel eigenlijk ALTIJD met Arsenal, dus Henry en Bergkamp in de spits... en met hun gaat het ook gewoon ontzettend moeilijk om lekker te stiften. Daarnaast lijkt het wel gewoon willekeur of het wel of niet lukt.
    Ik zie dan ook liever het stiften/lobben uit deeltje 4 terug, want deletje 5 sloeg gewoon nergens op wat dat betrof.

    Ik weet trouwens niet of stiften iets is wat alleen een paar, hele technische spelers kunnen. Ik weet dat ik het in het echt heel goed kan (ook in wedstrijden, ook op asfalt-pleintjes op een kleine goal), maar ik geloof niet dat ik meer techniek heb dan een proffesional. Dus als ik het al kan, dan zouden de meeste spelers in dit spel het ook gewoon moeten kunnen.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat gaat er dan zo moeilijk?!
    Je weet dat je moet schieten, en vervolgens met de Linker trekker moet klikken?!
    Ik maak daarmee gewoon fatsoelijke lopjes hoor :)!

    Gaan ze juist TE hard? Dus over de goal?!
    Of juist vaker te ZACHT? Dus gewoon tegen de keeper aan?

    Het is namelijk een kwestie van kijken hoe HARD je moet schieten, en ook de Timing!
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    idd :)
    Stiften in pes5 is masterlijk :)
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar met een stift scoren tegen bv Van der Sar of Cech is natuurlijk wel wat anders dan scoren tegen de keeper van FC bal op het dak 7 :+

    Wat ik me van deel 4 kan herinneren was het idd wel vrij eenvoudig, misschien moeten ze een tussenwen tussen deel 4 en 5 vinden.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    in pes 4 ook \o/
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    pes6 ook op de sony psp
    misschien leuk voor erbij, als je in de file staat
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik ga hem ook halen voor de DS.
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    DS ook ? die heb ik laatst gekocht...cool...ooo, dan hoeftie psp niet eens
    Thanks 4 the info !
     
  19. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    you are right... psp it will be
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha, inderdaad helemaal niets waard! :cool:
    Heerlijk die plaatjes... Nostalgie, aangezien hij mij doet terug denken aan de begin jaren '90!

    Maar Toa Tek, hoezo vind je Xbox 360 controller niet fijn spelen met PES?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina