1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
  2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, iemand plzzz antwoord op dit. Dan kan ik gerust PES6 dan halen, kan ik bijvoorbeeld: Ronaldinho kopen en dat die bij mijn club speeld, Real madrid.

3. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog een bewijs dat ok teamnamen te veranderen zijn voor offline gebruik. :)

Tuurlijk.

Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Je bedoeld als je de ML speelt?? Ja dan kan dit. Tenminste als hij naar jou team wilt he....

5. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ok beter voor konami dat ze ervoor zorgen dat gwn alles weer te editten valt anders wordt ik echt fucking lauw!!

6. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me van wel, ik zou niet weten waarom dat bij deze PES ineens niet zo zou zijn...

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    noem je dat een club? :p

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nie?

9. willow04

willow04 Guest

Posted - 15/10/2006 : 22:48:09
    --------------------------------------------------------------------------------

Nu las ik op pesinsight dat de xbox360 versie geen volledige edit functie zal hebben. :'-(

Ik bedoel hiermee dat je geen eigen teams en geen eigen spelers kan maken, en dat de edit mode wel volledig is op de ps2 versie.

Op pes5 had ik de gehele eerste divisie ge-edit en dat samen met de ere divisie van het spel zelf speelde heel vet.

Conclusie voor mij is dus: pes6 voor de ps2 helaas:mad:

10. basovich

basovich Guest

kijk talpa, dan weet je waarom...wat een blunder van roberto carlos 8), en ronaldo 8 min. gespeeld 8)!!

11. Dioxic

Dioxic Guest

real madrid is een belabberd club, ik had ze nog een kans gegeven dit seizoen onder leiding van capello
    maar wie de wedstrjid van gisteren tegen getafe heeft gezien begrijpt wat ik bedoel :')

12. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het net nog op talpa gezien ongelofelijk gewoon

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Barcelona, Valencie & Sevilla zijn de top clubs van Spanje... Real is niet echt een voetbal club meer...

Volgende week Barcelona - Real dus dan zien we wel dat Barca op dit moment de nr1 club is van Spanje( en in mijn ogen, de nr1 club van de wereld en van pes ;))

Enfin, transfers kunnen dus wel in de 360 editie, en dat vind ik het belangrijkste...

14. basovich

basovich Guest

hier nog ff over PES op de WII, lees net dat het wellicht niet over PES 6 gaat, dus PES 6 lekker excl. op next-gen, maar dat was al algemeen bekend:).

bron: insidegamer

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien we gaat winnen, al weet ik zeker dat Real madrid gaat winnen. En dat zal ik OOK bewijzen op PES6.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik vragen wat jij in godsnaam ziet in Real Madrid?

17. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    En wat zie jij in Barcelona?

Je bent toch een Nederlander mag ik aannemen.

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mijn favoriete club, want ik denk dat ze nog steeds hebben wat ze vroeger ook hadden alleen zit het de laatste aantal jaren niet echt mee, ze hebben altijd mooi voetbal laten zien en het zijn goede/bekende voetbal-sterren. En vergeet niet dat ze de meeste Champions Leageau trofee's hebben gewonnen, 9.

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben ook voor Barcelona!
    Mooie club in het echt, en in PES een Club die ik (bijna) altijd ben als ik over Xbox Live speel, of serieus tegen mijn vrienden :)!

Heerlijke snel spel, met een goede voorhoede! Verheug mij straks al op MESSI!
    Ik zette hem wel eens erin in PES 5, omdat ik hem gewoon goed vind. Hoewel hij dat dus niet in het spel is...
    In PES 6 wel anders denk ik, aangezien hij nu echt serieus wordt genomen als voetballer!

Leuk voor Nintendo Gamers dat hij daar nu ook op de Console verschijnt!

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jammerlijke is dat Barca nu zo goed is, dat bijna half pes spelend de wereld dat team online gaat gebruiken

dan hoeft het voor mij al niet meer, neem wel lekker Arsenal of Munchen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina