1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Da's waar...
    Hoewel ik Barcelona al nam, voordat ze de laatste editie van de Champions League hadden gewonnen...:)
    Mjah, misschien dat ik straks ook weer een ander team prettiger vind spelen.

Zolang ik straks maar fatsoenlijk kan editten! Dus Club namen kan veranderen naar de echte namen....

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen uitgebreide edit functie op zit, waarom?
    Maar goed, later komt er vast wel weer zo'n option file oid.

3. D-Bro

D-Bro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo??? is het al zeker dan dat je geen namen van spelers en zo kan veranderen:mad:

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al jaren fan van Barcelona, ga er ook jaarlijks heen. Speel al vanaf PES 3 ( en daarvoor Fifa) met Barca en zal dit ook altijd blijven doen. Ben blij dat Barcelona weer een club is geworden van de mensen en dat de armoedige Louis van Gaal periode voorbij is ;)

Nog een kleine 2 weken :)

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dit staat er op Xbox.com

Dit voor de mensen die een beetje willen weten wat de Master League inhoudt....

6. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand hier die weet of je op de 360 versie ook met twee speler op een console online kunt??

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

Dat weet ik.

En nee, dat kan niet met de 360 versie.

8. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de niet-kloppende namen van spelers/teams maar kunt veranderen dan vind ik het prima. (Welke zullen dat trouwens zijn? Vast al vaker genoemd maar kan t zo niet vinden).
    Vraag me af wat jullie allemaal editten dan?
    Ik speel altijd met bestaande spelers/clubs,vind het niet interessant om zelf spelers te maken,of bestaande spelers beter te maken in de edit-mode.Speel het liefst met de dingen zoals ze zijn.Overigens heb je er online ook niks aan...Maargoed,ieder zn voorkeur natuurlijk :)

9. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Denk aan Merseyside Red voor Liverpool.

Denk aan Von Nistelraum voor Van Nistelrooy (nu niet meer van toepassing, want het Nederlands Elftal is gelicenceerd).

Ook cups en bijv. de leaguenamen kon/kun je wijzigen. England League noem je dan dus Premier League etc. Stadionnamen Catalonia Stadium verander je bijvoorbeeld in Nou Camp, etc.

Je hebt er online idd niets aan, maar ik speel ook vaak thuis tegen de AI of met vrienden en dan heb je er dus wel wat aan ;D

10. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok,ik bedoelde eigenlijk wat jullie editten,behalve namen van spelers/teams en zo,want dat deed ik uiteraard wel altijd.Ik neem aan dat dat in PES6 ook gewoon mogelijk is.
    Welke teams/landen zijn nu niet gelicenceerd?

11. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk even in het vorige deel .
    het is al zo vaak gezecht , voor je iets post kijk even *)

Klinkt beter over die ML want in pes5 was het naar paar seizoennen niks meer aan...
    dit klinkt aantrekkelijker
    Dit wordt gewwon een goede game zoals ik deze heb ge pre-orderd heb ik ook Rainbow Six Vegas gepre-orderd ook mooie game, ( maarja daar gaat deze topic niet over)

Ik keek toevallig bij Dixons en toen stond er zo van 23 oktober leverbaar dan heb je hem wel eerder als je het daar besteld. hoop dat het bij dimionplus ook zo gaat :p eerder gammen... niet naar school gaan nee pes spele (Y) ik had liever gewoon 20 oktbober dat hij uit zou komen want dan heb je de vrijdag,zaterdag,zondag nog van je vakantie, en natuurlijk niet te vergeten maandag en dinsdag ''suikerfeest'' dan hebben wij ook vrij.. dat is nou pech hebben :p

iemand al meer nieuws over die nieuwe controllers ??

12. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou zwaar klote zijn wanneer Register Player, Edit Player en Edit Team weggelaten worden...:'-(
    Toch iets waar ik met plezier heel veel tijd in gestoken heb, daarbij wil ik gewoon met kloppende namen spelen...

13. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al wat foto´s van de nieuwe edit mode gezien en je kan gewoon spelers transferen, en editten alleen je kan niet appearance veranderen wel namen en bijvoorbeeld zijn statts bijwerken. Of je team kan bijwerken weet ik niet maar dit zou dan ook alleen voor Engeland zijn aangezien de rest gelicenceerd is.

14. ferryxboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat we heb op de 26e of op de 27e binnen krijgen..
    want ik zag net hier op xboxworld.nl en dan bij game's en dan pes6 . stond 27 oktober release.. en 26 oktober word het verwacht bij de meeste winkels..

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Zie idd de eerste post in dit topic.

Vind het zelf ook jammer dat het spel vrijdag niet al in de winkels ligt. Heb hem ook gepre-ordered bij Zuiderpark (twee stuks). Mocht ie onverhoopt toch niet op mijn deurmat liggen donderdag 26 oktober, dan koop ik hem alsnog in de winkel (moet er nl toch drie hebben ;)) Heerlijk een ATV dag, één daggie vrij nemen en je hebt meteen een weekend van 4 dagen :D

Ik denk dat we hem de 26e binnenkrijgen. Dead Rising lag hier en daar al in de winkels een dag voor de releasedate. De meeste mensen die hem gepre-ordered hadden kregen hem ook die dag binnen. De mensen die hem in de winkel kochten konden hem een dag later pas ophalen.

Ik verwacht hem dus gewoon de 26e.

16. ferryxboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet.
    ik heb nog nooit gepre-orderd omdat ik omgeboude xbox had.
    dus heb daar geen ervaringen mee , maar hoop het wel :d

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dit is de enige site die de 27ste als datum hanteert volgens mij. Ik zie overal staan de 26ste. Ik verwacht hem eigenlijk woensdag 25 oktober.

18. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    De officiele site van Microsoft voor de Xbox geeft ook 27 oktober aan.
    Ik hoop ook dat ie er de 25e is, daar niet van :D

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik wil het niet horen........ :cool:

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik ook niet.... :mad:

Dit staat er verder in de e-mail van Xbox Europe:

het ultrarealistische Pro Evolution Soccer 6 met verbeterde AI en spannende nieuwe game modes

en

FIFA 07, waarin het clubvoetbal zijn hoogte- en dieptepunten beleeft....

_O_ als ik dit lees, dan ga je voor?? Way to go MS!

Alleen wel weer jammer dat ze Fifa07 daarna een "vette game" noemen en zeggen dat ze alle licenties hebben. Ze hebben slechts 6 leagues, maja....

PES verkoopt zichzelf wel :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina