1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Replay zei zelf tegen me 27 oktober.

2. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fuck replay is een 2e handse winkel...

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Release maakt ook zoveel uit...
    Als het officieel 27 Oktober is, dan is de kans nog groot dat je hem al gewoon ergens de 26ste of zelfs al de 25ste kunt krijgen! :)

Verder hoop ik inderdaad dat je spelers kunt transferen en Spelers + Team namen kunt editten!
    Dat je spelers stats en uiterlijken niet kunt veranderen vind ik nog niet eens zo'n ramp!
    Als de namen maar kloppend gemaakt kunnen worden! :)

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Je stoutste dromen komen uit.

Dus geen transfers, appearances, etcera. Het enige wat je kunt editten staat op die screens.

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zie niets op de screens...
    Post ze nog eens opnieuw!

Vraag mij nu namelijk ECHT af wat er te editten valt! :)

6. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    PES6 Review

Ik heb Vannacht en vanmorgen met pes6 een aantal wedstrijden gespeeld op de vertrouwde PS2.

Ik heb ongeveer zo een 9 a 10 wedstrijden gespeeld op 5* (maar dat heet niet meer zo en weet eigelijk niet meer wat de benaming is)

Met deze team heb ik gespeeld:
    Milan
    Lyon
    Arsenal
    Ajax
    Milan

En natuurlijk heb ik tegen tegenstanders van formaat gespeeld:
    Valencia
    As Roma
    Sevilla
    Man Utd
    Arsenal

Wat me opviel is dat er aantal dingen verbeterd zijn:
    +Keepers echt een pluspunt pakken veel ballen en maken heel weinig blunders echt super dat ze dit verbeterd hebben.
    +Gameplay is opzich gewoon goed de speler gaat voor iedere bal en de mannetjes waarmee ik speel die doen er echt alles aan om die bal als laatste aan te raken.

Minpunten:
    -Reclames bij Herhalingen rechtsboven of linksboven in beeld.. waarom? het is niet vervelend maar hinderlijk die gare shit reclames...
    -Snelheid een tikkeltje langzaam maar als je PES tijdje speelt wen je hier wel aan.
    -DE A.I. Nog steeds niet top helaas terwijl ik dit wel verwacht had enkele voorbeelden hiervan;
    *Als de tegenstander de bal in hun eigen strafschop gebied veroveren dan treuzelen ze vaak weten niet wat ze moetne doen of ze zijn te langzaam met de bal weg te werken.. gevolg ik pak de bal af en ik scoor.
    *Als ik via de vleugels aanval en ik geef een voorzet de bal komt altijd bij me mannetje(opzich niet zo erg) maar ik sta tussen 2(!) man in en ik kan rustig de bal aannemen of hem erin koppen..
    *De laatste en toch wel de meest hatelijke is dat ik gewoon weer net als in WE10 gewoon de hele verdediging voorbij kan lopen ik had met spelers als Inzaghi, Huntelaar, Sneijder, Rosicky 7x geprobeerd vanaf de middenlijn om zo ver mogelijk naar het doel te komen en ik kwam 6x bij het doel door gewoon simpel langs de hele verdediging te lopen... waarom? teveel vrijheid krijg je naar mijn mening iets wat ik jammer vind.

Ik krijg net als in WE10 heel erg veel kansen.. om te scoren waarbij in WE10 makkelijk was om te scoren.. is het dan bij PES moeilijk om te scoren alleen door de KEEPER(!) gemiddeld krijg ik bij PES6 12 kansen waarvan ik er 3 gemiddeld inschiet..

het probleem is dat ik na WE10 teveel verwachte van Pes6 helaas is dat niet helemaal volbracht ondanks de verbetering van de keeper en de iets meer verbetering van de A.I. vind ik het nog steeds niet JUH van HET..
    |:-

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Nu doen ze het als het goed is.

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    @ TSquares

Dat vraag ik mij af...
    Die screen bevestigt nu echt niet, dat je alleen die Speler kan editten! Kan goed dat het een doorklik systeem is, waarna er telkens aparte opties komen!

@ IceDwight

Cyrax77 heeft ook een Reviewtje geplaatst in het PES Vs. Fifa topic, en was wel erg positief:)!

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Mystery X.Laat je hoop maar vervliegen ;)

Deze screens zijn gemaakt door iemand die het spel heeft. Dit is gewoon alles. Dit is de edit-mode.

10. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet ik dan zo even checken.. maar tja meningen verschillen he ;)

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    @ TSquares

Weet je het zeker?! Als dit zo is, dan is dat eigenlijk wel treurig!
    Ik wil namelijk wel Club Namen aanpassen, zodat dat teminste echt is:)!

Kleine moeite om dat erin te stoppen lijk mij! Want aan een speler wil ik niets veranderen...
    Dus had liever dat ze die functie eruit hadden gelaten!

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is niet best. Ze hadden er simpelweg geen tijd voor en het is moeilijker dan je denkt, zo'n edit mode maken.

Maar goed, ik vind het persoonlijk niet zo erg omdat ik alleen maar online zal spelen.

13. mark8925

mark8925 Guest

volgens mij is icedwight fifa speler ofso :+ want dat door de verdediging lopen lukt mij niet echt:{

14. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben idd een Fifa speler EN een PES speler.. en dan?

Ik geef me mening over wat ik van deze versie vind van PES6 Cyrax zegt dat PES6 op de 360 een iets beter A.I waar ik dan wel naar uitkijk :p

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik alleen maar Master leageau ga spelen. Kan ik dan wel aan transfers en namen veranderen van spelers/clubs?

16. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Bedoel je de transfers en namen handmatig doorvoeren vóórdat je aan je ML begint? Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen...

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

Ik was wel positief. Ik weet ook niet waar het over gaat maar blijkbaar is hij beter dan ik, want ik kan echt niet op de hoogste moeilijkheidsgraad zo het veld doorlopen, dat lukt al niet eens op de een na hoogste moeilijkheidsgraad. Ook is de A.I. van de CPU en medespelers weldegelijk verbetert, kijk hoe je hele team meeschuift bij balverlies, hoe je medespelers vrijlopen e.d. dingen. Persoonlijk ben ik juist erg blij dat de balans terug is in het spel (niet helemaal super, dat is wel zo, verdedigen is nog steeds behoorlijk lastig) en de snelheid zie ik niet als minpunt.

Verder ziet ieder het natuurlijk anders, alleen geloof ik niet dat IceDwight dwars door de verdediging heen loopt op de moeilijkste mode (of een na moeilijkste) maar dat kan ook zijn dat ik het niet kan hebben als er mensen beter zijn dan ik :9 Nee zonder dollen, IceDwight doet het overkomen alsof het een gemakkelijk spelletje is maar daar ben ik het absoluut niet mee eens haha. Maar goed, ieder zijn mening.

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat probeer ik nou net duidelijk te maken?

19. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat overstapje ook eruit als je de bal aan de zijlijn krijgt? Dat vond ik echt irritant.

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Je kunt de naam van de speler dus editen. Verder is het bovenste screenshot wat je plaatste wel erg vaag. Die zou ik zo hebben kunnen shoppen. Maargoed, we zien wel.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina