1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Weet ik niet, ik heb die situatie nog niet gezien. Maar het was altijd bloedirritant.

2. marcosandman

marcosandman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA, dat kan. De namen die je veranderd werken in alle offline modes, alleen online speel je met de standaard namen. En in ML (carierre) kan je transfers doen ja.

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    OK dan, bedankt voor info! Nog 10 dagen, jammer dat P.W.W dan ook op die dag begint.

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, 80% van de bezoekers hier kan niet lezen ofzo?

HET ENIGE DAT JE KAN EDITTEN IS TE ZIEN OP DE SCREENS DIE IK GEPLAATST HEB. ZIE IK DAAR EDIT CLUB BIJ STAAN? NEE!

Jows: Het is geen photoshop. Wat zou iemand bezielen om zoiets te photoshoppen. Die gast heeft het spel thuis en ik heb al gezien op xbox live dat hij het echt heeft.

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Jah, maar is dat niet een beta-versie? Kan het niet zijn dat de andere opties er nog niet inzitten?

Vind het er zo namelijk wel erg kaal uitzien.

6. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff....wat verschrikkelijk zonde zou het zijn....
    Er is dan nog maar één mogelijkheid om de teams up to date te houden naar transferperiode's: Van een vertrokken speler een aangetrokken speler crëeren. Van een derde keeper van Barcelona een Trezeguet maken ofzo... Ben je alleen 'iets' langer mee bezig vrees ik... :emo:

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Elk jaar als PES illegaal uitkomt op PS2 een paar weken van te voren hoopt iedereen dat het een beta versie is omdat er nogal wat niet klopt en elk jaar blijkt weer dat het de volledige versie was.

Seabass heeft overigens zelf al gezegd dat de edit mode zeer karig zal zijn.

Dit is gewoon de edit mode. Maar als je wil, mag je je vastgrijpen aan die 0,1% kans dat er een uitgebreidere edit mode in de versie zal zitten die bij ons in de winkels ligt over 2 weken.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgende week zullen we het met onze eigen ogen aanschouwen. Op die spaanse screenshots zag je namelijk wel dat spelers geruild konden worden etc.
    Spelers kopen zal vast wel in de ML zitten, dit is namelijk een van de leukste punten van de ML.

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Kan je echt niets meer editten 8) ?

Nee,

het is duidelijk. Persoonlijk vind ik het geen probleem, ik edit toch bijna nooit. Jammer voor de mensen die dat allemaal wel doen en het leuk vinden.

10. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    We zien het vanzelf wel. Je kan nu wel doordrammen zolang dat wij zeggen dat je gelijkt hebt maar uiteindelijk kunnen we er niets aan veranderen en blijft het afwachten. Het enige wat ik zelf eventueel jammer zal vinden is wanneer je clubnamen niet kunt veranderen.

11. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

Tja het is toch echt zo gozer dat ik paar keer geprobeerd heb en dat het ook lukt 6 van de 7 pogingen lukt het me...
    ik zeg ook niet dat Pes makkelijk is alleen dat is een klein dingetje waar ik me aan irriteer...
    Pes5 vond ik op 5 sterren bijvoorbeeld pittig.. PES6 op 5sterren vind ik een stuk makkelijker dan deel 5 maar goed ieder zijn mening...

owja over de sterren je hebt nu :

Beginner - Amateur - Normal - High Level - Prof - en 6 weet ik nog niet.. nog niet unlocked

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als die knakker het volledige spel al heeft waarom ligt ie dan nog niet in de winkels? Zal vast wel een 'retail' versie zijn.

13. mark8925

mark8925 Guest

ja maar ik weet niet hoe jij t voor mekaar krijgt om op die moeilijkheidsgraad zo door de verdediging te lopen8)

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat kan,

Ik vind PES5 dan weer veel te gemakkelijk haha. Dat meen ik echt, deze vind ik lastiger. Misschien verschil in speelstijl ofzo?

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    nouja ik weet niet.. bij PES5 vond ik het moeilijk maar bij zeker WE10 en dan deze versie lukt het me gewoon

En ik ben echt niet beter dan wie dan ook hiero.. nog nooit tegen jullie gespeeld dus...

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ondanks dat ik de edit-mode nooit gebruik en nooit een stadion kies, vind ik het toch jammer (en vooral raar) dat deze 2 opties er (hoogstwaarschijnlijk) niet in zullen zitten. We zitten nu bij een next-generation console waarvan je meer verwacht dan van de voorganger. Waarom er dan onderdelen uit gehaald worden is mij totaal onduidelijk.
    Ik mag toch hopen dat ze het er niet uit gelaten hebben om met updates op marketplace te komen waar je weer geld voor mag gaan lappen.
    Gratis updates altijd welkom :cool:

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Voor mijn part heten alle spelers Jaap of Piet en alle clubs Club A en Club B enzo.

Lekker belangrijk, zolang de gameplay maar PES-waardig is.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Niet helemaal mee eens...
    Ook ik hecht geen grote waarde aan licenties! Toch vind ik het een onderdeel van de GamePlay, en heb ik alle Club Namen die niet klopte in PES 5 veranderd in de echte namen! :)
    Vind ik toch prettiger, inverband het realisme...

Dat je bij spelers het uiterlijk en zijn kwaliteiten niet kunt editten vind ik dan weer normaal :)!
    Konami heeft ze namelijk gemaakt, en ik heb het vertrouwen dat dit klopt!
    (tuurlijk lijkt een Hofs dan minder dan een Ronaldinho, maar dat terzijde)

Verder beetje vreemd IceDwight...
    Cyrax77 is niet een van de slechtste zullen we maar zeggen :cool:, en die vind het lastig om te gaan pingelen om het hoogste niveau.
    Beetje vreem dat jij er dan 6 van de 7 keer door heen hobbeld!

We zien het straks allemaal wel in de uiteindelijke versie! :)

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Je hebt het nu over de PS2 versie. Ik heb het over de 360 versie. Welk spel heeft die maat van jou? Die van de 360 dacht ik (aangezien je dat kon zien aan zijn gamer-tag).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina