1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jaaa ik ga op peslive.. met pes 6 dan, met pes 5 had ik er nooit zon zin in .

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

:D

Triest, dat je denkt dat je AC Milan bent. Daar kun je voor behandeld worden. De meeste mensen met een of ander foutje in het hoofd denken de paus te zijn of Jezus ofzo. Maar AC Milan heb ik nooit eerder gehoord.

Toernooien zijn amper goed draaiend te houden, geloof me. Dat moet je zoals Tech al zei echt aan de mannen over laten die dat kunnen. Hier zijn te veel one day flies. Dat gaat echt niet lukken.

Als ik die uitspraken van gasten lees zoals de doed die ik quote lag ik me helemaal ziek. Die geef ik 1 wedstrijd en dan stopt ie uit frustratie. Echt goede spelers spreken met hun (virtuele) voeten en niet met de mond.

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha klinkt goed man :)

Ik bied me net wel leuk aan om even een toernooi te organiseren maar als ik het goed begrijp is dit onbegonnen werk ?

Als het om pes gaat ben ik ook op peslive te vinden dus ik denk dat ik me maar afmeld voor het organiseren van het xbw toernooi ;) Helemaal als ik hoor hoeveel toernooien er hier zwaar floppen..

Iemand anders mag het van mij proberen :)

4. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    toernooien floppen hier onder andere omdat alles in 1 topic moet, o peslive worden er hele fora ingericht voor 1 toernooi

verder zitten hier maar een paar dedicated pes spelers en veel main stream xbox 360ers

dat zijn al twee redenen waarom toernooien hier (bijna) nooit slagen

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, er is een duidelijk verschil tussen de echte PES spelers en de vakantie spelers. Niet alleen qua niveau maar ook qua beleving. We hebben zo vaak spelers gehad op peslive die ook mee wilden doen en na 1 of 2 wedstrijden nooit meer terug zijn gekomen. Hier zou het zeker een drama worden.

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe REVIEW 9/10: :thumbs:

Addendum: To clear things up a little regarding the "Edit" mode - you CAN edit players and create them, but you can't edit or create teams. So you can't change Manchester United into Exeter City, but you can change Wayne Rooney into Steve Flack.

Ziet er goed uit voor de rest! Zoals verwacht! Maar nu gaan we toch niet meer twijfelen over de mogelijkheden van de editor hé.

http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=734963

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost

9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
  10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :D

Ik ben de Paus. Ik wil ook alleen met de beste van jullie spelen.

Chelsea heeft geen licentie in PES6. Ik heb de PS2 versie en daar heeft Chelsea ook de licentie niet meer van. Die is naar ManU gegaan.

11. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wordt er in de review over wat slowdown gepraat... vind dat echt minder, game zal nog steeds vet zijn als ik de review mag geloven... maar kom op work-it... de xbox en ps2 hadden slow-down, dat was toch niet nodig voor de 360...

12. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
  13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn dus al mensen die een review versie voor de 360 hebben. Had dat al wel verwacht, zijn waarschijnlijk die 10 of 20 mensen die al achievements hebben.

Grote kans dat wij van XBW wéér geen review exemplaar krijgen. Wat dat betreft ben ik zwaar teleurgesteld in Konami. Heb nu al 2 jaar lang op rij zelf het spel gekocht (daarvoor ook al, daar niet van) en de review maar op basis van mijn eigen aangeschafte exemplaar gedaan. Wil dit spel supergraag spelen, net als ieder ander. En ga het spel dus natuurlijk weer kopen. Maar om de een of andere reden is Konami wat minder 'slim' wat betreft marketing dan EA.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar heb je gelijk in, ik zie nooit reclames (of een demo op marketplace )
    Als ze nou beter hun best zouden doen dan zouden ze veel meer games verkopen.

15. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True..

Snap niet waarom Konami niet gewoon ff een exemplaartje naar XBW stuurt..|:-

16. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic:
    Misschien iets te vroeg om al naar buiten te brengen, maar het is toch gebeurd. Chris Lewis, een hoge Microsoft-bobo, heeft bevestigd dat er al gewerkt word aan een opvolger van de Xbox 360. Volgens Lewis 'moet Microsoft wel'.

De voorbereidingen op de 'Xbox 3' worden al getroffen volgens Lewis. 'Het is in deze industrie niet mogelijk om achterover te leunen. De consumenten en de ontwikkelaars zorgen daar wel voor.' aldus de Microsoft-medewerker.

Overigens is dit niet nieuw. Sony begon bijvoorbeeld al na het lanceren van de PlayStation 2 met het ontwikkelen van de PlayStation 3. Het is alleen opvallend dat Microsoft zo kort na het lanceren van de Xbox 360 al naar buiten komt met het gegeven dat er al aan de Xbox 3 gesleuteld word. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er over twee jaar al weer een nieuwe Xbox in de huiskamer staat; het duurt zeker nog wel heel wat jaartjes voordat iets over zullen horen.

17. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Is al gepost bij een ontopic thread Xbox 360 algemeen, en klopt niet.

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Waarom wordt het dan hier gepost?!

In elk geval ga ik even op mijn gemak de review lezen, na het zien van de lap tekst! :)
    Reactie volgt nog wel...

19. basovich

basovich Guest

binnen nog geen 2 weken 1000 posts (nog 2 te gaan) doen ze goed:), voor de release al een deel 48)...

20. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel gaat PES 6 kosten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina