1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit er veel scherper en vloeiender uitzien. Zalig!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Sorry????

    Check de game maar eens draaiend. Zie de animaties, zie de scherpte. Hier vermaak ik me wel een dik jaar mee :) . Zeker weten.

    Volgend jaar de wapperende shirtjes en het zweet gecombineerd met een nog betere AI en PES7 komt nooit meer mijn 360 uit.
     
  3. dannynima

    dannynima Guest

    Kvind de demo van Fifa 07 wel goed maar als je geen trucs kunt gebruiken zoals een dubbele schaar dan ga ik toch meer twijfelen om de PES6 te kiezen.
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben bang dat ik al een 2e Xbox 360 moet kopen, omdat PES6 nooit meer uit mijn huidige zal gaan :+
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    :D

    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee eigenlijk haha.


    Hele avonden zit ik met vrienden offline te spelen. Iedereen heeft een hoog niveau en er worden verschrikkelijk mooie potten op de mat gelegd, helemaal met 2vs2. Ik zie na al die jaren nog steeds goals die ik niet eerder gezien heb, en ik heb er ontzettend veel uren inzitten (denk dat ik in mijn leven niet zoveel uren meer hoef te werken :D ), moet je nagaan. Online speel ik ook wel vaak, maar na een tijdje heb ik dat wel gezien. Vooral omdat ik dan steeds beter wordt en ik me begin te irriteren aan het verschil tussen online en offline spelen. Ook wil ik echt niet meer de bekende wissel tussen de host zoals met PES5 zien in dit nieuwe deel. DRAMA is dat gewoon, als ik tegen onbekende speel dan is het soms echt erg.

    Via PES/WE heb ik veel nieuwe mensen ontmoet waarmee ik ook privé omga. Het wordt allemaal wel minder qua hoeveelheid dat ik speel hoor (ik woon 5 jaar samen en mijn vriendin wil nu eenmaal ook aandacht haha) maar ik blijf altijd nog wel zeker een avond per week PES/WE spelen. Is er een nieuwe versie dan speel ik zeker de eerste twee maanden redelijk intensief. Nee, verslavend spelletje dat PES/WE.

    Sommigen van ons zijn zot genoeg om helemaal naar Leipzig te rijden om de nieuwe PES te spelen en te zien.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, komen jullie ook op de gameplay?
    Anders maak ik weinig kans om te winnen denk ik...8)
    @ Marius en Cyrax
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe nou ik heb nog nooit het genoegen gehad om tegen Cyrax te spelen, maar op de een of andere manier vind ik het ook weer niet heel erg. Ik ben een net bovengemiddelde speler en hij iets beter dan dat *).

    Vind het spelletje alleen fantastisch. Wil niet zeggen dat ik er zo goed in ben ofzo. Al was ik beter in PES4 dan in PES5. En de veranderingen gaan er hopelijk voor zorgen dat PES6 me ook weer beter ligt..
     
  8. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, de demo van fifa is er al, vond er niet veel aan. wordt tijd dat pro evo 6 demo komt, want dat is voor mij de echte voetbalreeks :)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Haha,

    Laten we niet overdrijven. Ik ben niet een of andere superster hoor haha. Ik hou alleen ontzettend van het spelletje en speel het graag. Ik ben ook een net bovengemiddelde speler net als Marius, en soms kan ik uitschieten naar boven. Ik doe niet mee aan grote nationale of internationale toernooien zoals Proballer, maar kom sommige van die jongens die daar wel aan meedoen wel vaak tegen op andere toernooien (offline) die worden georganiseerd door de site waar ik altijd kom. Mijn niveau ligt daar ook een beetje en als ik een topdag heb kan ik misschien ver komen, anders niet denk ik. Ik heb maar 1 x echt serieus meegedaan aan een toernooi dat werd georganiseerd door een PES site.

    Mijn voorkeur gaat uit naar 2vs2, maar dat komt omdat ik alleen maar met jongens speel die ook PES ademen en een hoog niveau hebben. Dan is het zo prachtig voetballen en zie je echt de mooiste wedstrijden. Ik vind het gewoon top als ik speel met iemand en we voelen elkaar precies aan. Dan komen er vreselijke doelpunten en acties uit dat spel die je niet (vaak) maakt als je alleen speelt.

    Als je zoals ik veel 2vs2 speelt gaat je niveau in 1vs1 wel omlaag. In PES4 was ik heel goed maar dat spel heb ik ook heel veel alleen gespeeld. In PES5 ging ik toch meer naar 2vs2 toe en nu speel ik eigenlijk alleen nog maar 2vs2 en heel soms 1vs1.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    blijf je de schijn nou ophouden, je weet dat je het eerste toernooi op peslive door omkoping gewonnen had

    gewoon jammer dat je er niet eerlijk voor uitkomt
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is waar, hoeveel krijg je nou ook alweer van mij :D ?

    Ik zeg juist expres niets over de uitkomst van dat toernooi. Anders denken die gasten hier dat ik wel heel goed ben ofzo. Jullie lieten me winnen, en ik weet het.
     
  12. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hhahahhaahhahahhahahhahhahahhaahhahahhahahhahhahahhaahhahahhahahhahhahahhaahhahahhahahhahhahahhaahhahahhahahha
    laat me ff lachen naar die fifa demo, hahaha zo kut spel hahaahaha
     
  13. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  14. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet eerlijk zegge voor fifa, de gameplay is veranderd aleen ik vind het toch kut spele geen scheids ? of komt dat door de demo.. en fifa gaat pes naar doen met voordeel lang leve pes :D
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo al die filmpjes zie dan vind ik behalve de graphics dat er niet veel veranderd is ten opzichte van Winning Eleven 10 Hmmz dat is wel erg jammer.
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb Winning Eleven nooit gespeeld, dus een mening kan ik daar niet over geven!
    Alleen weet ik wel, dat ik dat filmpje van pabloescobar er heerlijk uit vind zien!
    En dus voor mij weer top wordt!

    Alleen nog HD tv tje regelen, en we kunnen er weer tegen aan!
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn dat prachtige filmpjes zeg _O_. Heb PES3, 4 en 5 grijs gespeeld!

    @ Mystery X: Je kan ook een 19" widescreen tft scherm doen.
    Heb vorige maand een iiyama gekocht. Resolutie is 1440 x 900 en responsetijd van 5 ms. Was maar € 209,-.
    Kan nu dus 360 spelen met HD beeld en daarnaast gebruiken voor de PC.

    HD tv's zijn me nog te duur. Komt dus over een tijd wel als de 82 cm versies rond de 600/700 zijn en dat duurt niet lang meer. Zie die van JVC (82cm) en dergelijke inmiddels voor 900 staan.

    Is dus een goedkope oplossing voor HD gaming. :)
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het geen minpunt als er weinig veranderd hoor ;) het zijn altijd weer die kleine details die het spel geweldig maken!

    WE speelt ook anders als PES, het is een stuk sneller...
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  19. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja helemaal mee eens, maar als je goed kijkt is er echt heel veel veranderd, qua animaties vooral volgensmij.. het ziet er echt super realistisch uit daardoor
     
  20. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een lijst te downloaden waar alles instaat wat je moet editten? Ik ga dit jaar overstappen naar PES dus ik heb er nog niet zoveel verstand van :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina