Haha,
Laten we niet overdrijven. Ik ben niet een of andere superster hoor haha. Ik hou alleen ontzettend van het spelletje en speel het graag. Ik ben ook een net bovengemiddelde speler net als Marius, en soms kan ik uitschieten naar boven. Ik doe niet mee aan grote nationale of internationale toernooien zoals Proballer, maar kom sommige van die jongens die daar wel aan meedoen wel vaak tegen op andere toernooien (offline) die worden georganiseerd door de site waar ik altijd kom. Mijn niveau ligt daar ook een beetje en als ik een topdag heb kan ik misschien ver komen, anders niet denk ik. Ik heb maar 1 x echt serieus meegedaan aan een toernooi dat werd georganiseerd door een PES site.
Mijn voorkeur gaat uit naar 2vs2, maar dat komt omdat ik alleen maar met jongens speel die ook PES ademen en een hoog niveau hebben. Dan is het zo prachtig voetballen en zie je echt de mooiste wedstrijden. Ik vind het gewoon top als ik speel met iemand en we voelen elkaar precies aan. Dan komen er vreselijke doelpunten en acties uit dat spel die je niet (vaak) maakt als je alleen speelt.
Als je zoals ik veel 2vs2 speelt gaat je niveau in 1vs1 wel omlaag. In PES4 was ik heel goed maar dat spel heb ik ook heel veel alleen gespeeld. In PES5 ging ik toch meer naar 2vs2 toe en nu speel ik eigenlijk alleen nog maar 2vs2 en heel soms 1vs1.
Laatst bewerkt: 6 okt 2006