1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het maar 8 stadions zijn, maar in ieder geval gaaf dat de Arena er een van is.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach zolang het maar een beetje goede velden zijn. Waarschijnlijk kies ik toch maar 1 stadion waar ik vast in ga spelen. Alleen ja wel jammer in de ML. speel je de hele tijd in het zelfde stadion.
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0

    lariekoek heet dat.

    konami kan het niets schelen als een winkel hun spel eerder verkoopt dan een ander. verkopen is verkopen. zal eerder een afspraak onderling zijn tussen de winkelketens, als zo'n afspraak al bestaat.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    gewoon als hij binnenkomt gaan winkels hem al verkopen en dat is meestal 1 of 2 dagen eerder. tot nu toe bij elk spel gehad dat ik hem eerder kan krijgen en pes 6 gaat daar geen uitzondering op zijn.
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Embargo bestaat wel degelijk ALS een bedrijf zoals Konami wilt dat het spel pas op een bepaalde datum verkocht mag worden en de winkels ondertekenen dat contract dan kunnen er sancties volgen als de winkel er niet aanhoud bevoorbeeld: Geldboetes of uitsluitingen van toekomstige games van bijvoorbeeld konami

    een mooi voorbeeld is de 360 hij mocht niet verkocht worden voor 12 uur! was het wel zo dan stond er een geld boete op mochten ze hem eerder verkopen

    Zelf geloof ik niet dat Konami dat gaat doen wel bijvoorbeeld met Gears of War
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Don Juan
    Ik heb hem niet besteld. Ik ga gewoon rondkijken waar hij 't eerst is, daar koop ik het dan.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Same here. Zoals ik al in dat topic van pesfan melde, heb ik hem vorig jaar bij eplaza gehaald. dus check hem daar ook wel ff. Maar als hij erug duur is bestel ik hem gewoon bij play hoor.
     
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m bij dimplus besteld voor 49 euro, mooie prijs.... Verwacht dat ze m uiterlijk woensdag hebben, heb ik m dus uiterlijk donderdag in huis!

    Ben benieuwd wat het wordt dit jaar, wel teleurstellend dat er dingen zijn weggelaten, maar mag de pret nie drukken, die stadion kunnen me me reet roesten...
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat heeft de ArenA in het spel dus ook niet. Gewoon lijnen.....
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308

    En de edit-functie erbij :9
    Gameplay snelheid is dus omlaag gegaan tov. pes 5 (dat zegt iig iedereen, uit filmpjes moeilijk te zien). Dat is voor mij het belangrijkste. Hopelijk is het online gedeelte wat verbeterd met het punten systeem. Mensen die weg gaan moeten gewoon hun punten inleveren die ze ook zouden verliezen als ze na 90 min. verloren hadden.
     
  11. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjezus wat gaat dit topic snel zeg!

    Maar idd man, waar hebben we het allemaal over.. Gewoon lekker die game spelen over een week. Ik heb dat weekend al 5 vrienden (en pes-veteranen) over de vloer om lekker ouderwets te gaan pes-sen en zolang die spelvreugde er is fok de rest dan maar.. Ik weet nog wel dat ik pes1 speelde en daar zaten bijna helemaal geen licensed teams in en toch was ie meesterlijk!
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    me 2 ik heb voor volgende week al een klein PES6 dagje gepland met een paar vrienden om een uitgebreid toernooi te spelen. ik kijk er nu al naar uit
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn gameshop verkoopt spellen gewoon eerder hoor. Hij zegt ook altijd tegen me dat ik niet moet zeggen waar ik het spel vandaan heb (hij weet dat ik op fora voor games kom) en dat doe ik dan ook nooit.

    Ik weet niet of ik hem de 25ste binnen heb, maar ik weet wel dat als hij hem binnenheeft dat ik hem dezelfde dag ook heb. Dus krijgt hij hem de 25ste dan heb ik hem dan ook. Maar goed, ik verwacht dat hij hem donderdag de 26ste binnenkrijgt dus zal ik hem dan hebben waarschijnlijk. De PS2 versie van PES6 vermaakt mij voorlopig voldoende haha.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    das tof man _O_
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben erg benieuwd wanneer de eerste exemplaren verschijnen! Zeg Mars ;) Je bent wel vaak te vinden in het PES-topic.... Toch stiekem een zwakje gekregen voor PES :p
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren trouwens weer lekker zitten ploeteren met PES6 op de PS2.

    Ik dacht rustig te beginnen op normal en ik won wel, maar het ging ongelovelijk moeizaam. Ik schaamde me gewoon haha. Op een gegeven moment ben ik 5* (pro heet het nu) gaan spelen en won ik simpeltjes met 5-1 van Real Madrid en met 4-0 van Barca. Ik speelde met AC Mian. Heel opvallend vond ik dat. De CPU op normal valt niet zo heel veel aan, waardoor er minder ruimte is. Ook wil ik nog weleens teveel spelen alsof het WE10 is maar dat gaat gewoon niet.

    Paar topgoals gemaakt, vooral die goals die komen uit een pass van een speler die met zijn rug naar het doel staat en zonder te kijken die bal over zichzelf heenschiet naar een medespeler, die vervolgens de bal met de borst meeneemt en hem in de kruising schiet. Die heb ik opgenomen, dus die plaats ik straks wel ff. Oh ja, ook een omhaal gescoord, nou ja ik niet, de computer haha. Maar het was wel mooi.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je eigen gemaakte goal klinkt wel heel spectaculair! :)
    Ben benieuwd....

    Kijk ZO uit naar deze game, vooral nu ik weet hoeveel vrije tijd ik plots heb na die game :cool:! Gewoon puur toeval...
    Verder moet men er zich maar bij neerleggen, dat er geen Edit mode in zit. Denk dat het uiteindelijk wel went...

    Ook ben ik benieuwd hoe het op Xbox Live gaat werken! Gewoon zoals bij PES5?
    Of toch een ander systeem? :)
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Plaatsen Cyrax :D

    Ik denk dat Live een beetje hetzelfde gaat werken. Gewoon weer een spel joinen (zoeken eigenlijk) n.a.v. de criteria die jij opgeeft. Is iemand gevonden, dan mag hij je verzoek accepteren of weigeren. Uiteraard kun je ook een friend uitnodigen om je spel te joinen.
     
  19. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En waarom zegt ie dat? Precies, om te voorkomen dat hij de boetes ontvangt. Er zijn dus wel degelijks regels dat het niet mag. En die regels zijn er weer om overtreden te worden ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina