1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik herinner me die zeperd nog wel hoor... Cyrax - Hanterp 5-0
    En dat was al de stand bij de rust, waarna hij het kalm aan ging doen ;)
    Maar inderdaad, er zitten daar wel een paar andere kanjers dan Cyrax en dat is leuk, want dan heeft iedereen tegenstanders van zijn nivo.
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    @ miQe Amersfoort : Precies, eerst de PES-expert uithangen. En als je dan tegen ze wilt spelen, krabbelen ze terug... Die han ook al...
    Maar miQe Amersfoort ik zal je wel toevoegen...
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hoort mij nergens zeggen dat ik enorm goed ben ofzo. Dat maken anderen er misschien van, maar ik vind dat zelf niet. Ik weet alleen veel over de game, dat wil niet zeggen dat ik supergoed ben.

    Je zal mij nooit horen roepen dat ik geweldig goed ben en iedereen wel ff afmaak.

    Ik ben dus voor jou waarschijnlijk gewoon een potentiele slacht-kandidaat. Je kunt me dus rustig toevoegen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ikke terugkrabbelen? En ik heb nog van niemand gehoord dat ze tegen me willen spelen 8)
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahhaha, relax... was niet als aanval bedoeld :9 En waarschijnlijk ga jij mij slachten (in t begin) zoals ik al zei, ben er een jaar uit geweest (voeg je vandeweek wel toe)
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee,

    Ik weet dat het niet als aanval was bedoelt. Ik heb er alleen een hekel aan dat men altijd maar doet alsof ik heel goed ben en alsof ik dat zelf loop te verkondigen (daar bedoel ik jou niet mee verder hoor), omdat ik er graag en veel over praat. Ja, er zitten bij PESlive een heleboel zeer goede spelers, en ik kom ook vaak bij PESlive. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik mezelf geweldig vind.

    Ik kan het spelletje aardig, maar met mij duizenden anderen. Ain't nothing special about me verder hoor.
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Het leuke is dat je je wel elke keer verantwoord. Moet je niet doen man..
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik ben nu eenmaal een gevoelige jongen haha......
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, statistieken kunnen we editten, hier een plaatje van de speciale abilities (Xbox 360):
    [​IMG]
     
  10. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even aan wat gasten gevraagd of register player in de edit mode van PEs 6 zit op de 360...
    Ik ben benieuwd...
     
  11. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    iemand nog zin om mij op hun slachtlijst te zetten??O-)
     
  12. mark8925

    mark8925 Guest

    ja ik wel ;) .. ik voeg je wel keer toe.. als ik hem heb ben ik meteen beschikbaar voor af en toe een online potje*)

    vergeet niet dat ie ook nog op de psp komt heh.Is namelijk exacte kopie van ps2 versie :) . Veel beter dus dan deeltje 5 op de psp. Nu heb je tenminste alle camera standpunten, daardoor krijg je veel meer overzicht om het op je psp te spelen. Kijk er echt naar uit ook naar die versie.. lekker voor ff in de bus/trein/auto \o/
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    en niet te vergeten ML zit er nu eindelijk in bij de PSP versie vond ik echt zonde dat die niet in deel 5 zat

    P.S. ik voeg jullie allemaal toe zodra ik PES6 heb:thumbs:
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waar ik nu benieuwd naar ben is of je in de Master-League nog hele eigen teams kunt creeeren. Je hebt in de edit-mode die kans dus niet, maar wie weet is dat speciaal voor een Master-League team wèl mogelijk...
     
  15. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat je bij PES 5 kon kiezen uit: Match mode players, default player or create own team ofsow. Ik zou het niet weten, ik moet ook zeggen dat ik altijd speelde met echt team.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat bedoel ik ja. Ik creeerde altijd mijn vroegere straatvoetbal-team...
    Oh nostalgie ;)
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Prima joh! Voeg me maar toe :D Ennee... ik ben ook echt niet supergoed. Ken ook maar een paar truckjes, maar time zo nu en dan goed.

    Mijn zwakke punt is het feit dat ik altijd mooi wil scoren. Ik verpruts dus veel kansen! Verdedigen hangt van de tegenstander af. Soms ga je zijn looppaden inzien (net als een Babel die bijv. continu naar binnen trekt voor een 'Babeltje').

    Daar kun je op een gegeven moment op anticiperen.
     
  18. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd heb bij PES is dat ik het zo makkelijk mogelijk wil doen. Vooral online lukt dat nogal vaak, dieptepass op Henry, wachten tot de keeper komt, afleggen en intikken. Alleen wanneer ik tegen betere spelers speel maar ik ook mooiere doelpunten, omdat die simpele gewoonweg niet lukken. Ik was dan ook aardig goed al zeg ik het zelf. Paar keer de nummer 10 van de wereld verslagen, ook al zegt dat niet echt iets. Bij PES 5 stond ik altijd rond 300e van de wereld ofzo, soms wat lager. Over het algemeen kon ik wel lekker ballen, misschien toch maar is een idee om die 360 te halen..
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Afleggen schijnt moeilijker te zijn geworden. Verdedigers dekken beter.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De CPU wel ja, maar menselijke tegenstanders niet hoor. Verdedigen blijft toch het zorgenkindje van PES de laatste jaren. Het is heel moeilijk om goed kort te dekken in PES6.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina