1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dixons Rijswijk zegt hem dinsdag te hebben.
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    oke zal het wel onzin zijn jammer :p

    Edit: dixons zwolle heeft hem NIET
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2006
  3. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar is altijd zo...niemand zal releasedatum op 24 of 25 oktober zetten...gewoon op officiële datum.

    Heel betrouwbaar :b:

    PES 6 heb je zoiezo donderdag thuis liggen...maar als het goed is krijgt ie PES 6 dinsdag binnen...woensdag kunnen we gamen.\o/
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Net even langsgeweest bij zowel Dixons als FRS... Allebij hebben ze hem NIET binnengekregen. Ik loop vanmiddag nog even naar de MM, maar ook daar verwacht ik een "Nee, helaas".

    Dit was overigens in Alkmaar!


    Er zijn gewoon een paar figuren die het leuk vinden om mensen "gek" te maken. Het is dat ik toch de kant van de MM op moet, anders zou ik echt niet meer gaan kijken.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  5. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt PES 6 al gepre-ordered bij Zuiderpark en nu ga je zoeken of een winkel hem heeft? :confused:

    vind het wel grappig dat sommige echt denken dat ie ergens te krijgen is en na vragen bij winkels :lol:
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    jammer dat die er nog niet is, als die er vandaag was ging ik hem gewoon halen :p denk ik
     
  7. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha mensen, mensen, wat een gespeculeer hier!

    Wacht nu maar eens rustig af, in plaats van heel het land door te rijden op zoek naar een versie van PES6. Kans is zeer groot dat je die toch niet zult vinden. En wacht ook maar even de feiten af, voordat we over de edit mode en het saven van replays beginnen. Geen wonder dat dit al weer de vierde topic is. Jullie gedrag lijkt op dat van drugsaddicts...

    Ik kan overigens zelf ook niet wachten hoor :p Heb hem besteld bij Bol.com en stiekem gaat mijn hart sneller kloppen als ik het geluid van de brievenbus hoor...
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ja vriend... Als je goed gelezen hebt, heb ik er twee besteld en ga ik er nog één kopen voor een maatje van mij die jarig is geweest en zijn bul heeft gehaald.

    Drie stuks moet ik er dus in totaal hebben. Als hij nu al in de winkel zou liggen, dan zou ik hem dus gewoon kunnen kopen. De andere twee komen volgende week dan wel.

    Als hij er idd zou liggen, dan is het alleen maar mooi meegenomen dus! Wijsneus!
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    ga fifa spelen:'-(
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is Mars een keer positief ;)

    Volgens mij begint hij zelf ook te twijfelen, aangezien hij weet dat Fifa07 een kutspel is. Hij weet dat PES6 beter is alleen durft het nog niet helemaal toe te geven....
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    nee maar wil een voetbalspel wat gelijk online op 0 begint bij iedereen en dan ff aantonen dat ik ook in pes master ben :lol: :+
     
  12. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry wist ik dus niet....doe eens relax :b:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'Het pakket zal rond de kerst (27 oktober) in Europa verschijnen'

    27 oktober kerst? 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    we moeten toch iets hebben om over te lullen. Ik denk dat wanneer het spel uit is er minder posts worden geplaatst als nu omdat dan natuurlijk iedereen het aan het spelen is
    maar dat pes bundel pakket is gewoon de premium xbox 360 met pes 6 toch, dus je hebt dan 30 tot 40 euro korting
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  15. basovich

    basovich Guest

    bij mij in het intertoys foldertje stond 435 euro, zeker weer een typefout 8)!
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik doe relaxed, maar je insinueert alsof ik vaag ben, omdat ik er evt. nog een koop terwijl ik ook al een bestelling heb lopen...

    Magoed, ontopic weer!
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf hoop ik al dat die in het weekend uit is blijft hopen hiero
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als de adviesprijs 59,95 euro is ipv. 64,95, dan klopt het wel heh :D
     
  19. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand uit mijn friendslist heeft hem al...en hij is gewoon een Nederlander _O_
     
  20. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag heb ik PES6, ben nu op het werk dus kan niet wachten.
    Ik zal zo snel mogelijk (na half uur/uur spelen) een review neerzetten over wat er wel en niet inzit. namelijk alles met betrekking tot edit functies en dergelijke, want ik maak me daar echt zorgen over..!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina