ja maar is altijd zo...niemand zal releasedatum op 24 of 25 oktober zetten...gewoon op officiële datum. Heel betrouwbaar :b: PES 6 heb je zoiezo donderdag thuis liggen...maar als het goed is krijgt ie PES 6 dinsdag binnen...woensdag kunnen we gamen.\o/
Net even langsgeweest bij zowel Dixons als FRS... Allebij hebben ze hem NIET binnengekregen. Ik loop vanmiddag nog even naar de MM, maar ook daar verwacht ik een "Nee, helaas". Dit was overigens in Alkmaar! Er zijn gewoon een paar figuren die het leuk vinden om mensen "gek" te maken. Het is dat ik toch de kant van de MM op moet, anders zou ik echt niet meer gaan kijken.
Je hebt PES 6 al gepre-ordered bij Zuiderpark en nu ga je zoeken of een winkel hem heeft? vind het wel grappig dat sommige echt denken dat ie ergens te krijgen is en na vragen bij winkels
Haha mensen, mensen, wat een gespeculeer hier! Wacht nu maar eens rustig af, in plaats van heel het land door te rijden op zoek naar een versie van PES6. Kans is zeer groot dat je die toch niet zult vinden. En wacht ook maar even de feiten af, voordat we over de edit mode en het saven van replays beginnen. Geen wonder dat dit al weer de vierde topic is. Jullie gedrag lijkt op dat van drugsaddicts... Ik kan overigens zelf ook niet wachten hoor Heb hem besteld bij Bol.com en stiekem gaat mijn hart sneller kloppen als ik het geluid van de brievenbus hoor...
Ja vriend... Als je goed gelezen hebt, heb ik er twee besteld en ga ik er nog één kopen voor een maatje van mij die jarig is geweest en zijn bul heeft gehaald. Drie stuks moet ik er dus in totaal hebben. Als hij nu al in de winkel zou liggen, dan zou ik hem dus gewoon kunnen kopen. De andere twee komen volgende week dan wel. Als hij er idd zou liggen, dan is het alleen maar mooi meegenomen dus! Wijsneus!
Is Mars een keer positief Volgens mij begint hij zelf ook te twijfelen, aangezien hij weet dat Fifa07 een kutspel is. Hij weet dat PES6 beter is alleen durft het nog niet helemaal toe te geven....
nee maar wil een voetbalspel wat gelijk online op 0 begint bij iedereen en dan ff aantonen dat ik ook in pes master ben
we moeten toch iets hebben om over te lullen. Ik denk dat wanneer het spel uit is er minder posts worden geplaatst als nu omdat dan natuurlijk iedereen het aan het spelen is maar dat pes bundel pakket is gewoon de premium xbox 360 met pes 6 toch, dus je hebt dan 30 tot 40 euro korting
Ik doe relaxed, maar je insinueert alsof ik vaag ben, omdat ik er evt. nog een koop terwijl ik ook al een bestelling heb lopen... Magoed, ontopic weer!
vanmiddag heb ik PES6, ben nu op het werk dus kan niet wachten. Ik zal zo snel mogelijk (na half uur/uur spelen) een review neerzetten over wat er wel en niet inzit. namelijk alles met betrekking tot edit functies en dergelijke, want ik maak me daar echt zorgen over..!!