1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar daar zitten er ook bij die de gedownloade versie hebben, dus dat zegt niks over gekocht of niet.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    ow oke, dacht daar alleen echte stonden
     
  4. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kennis heeft PES 6 ook al nu maar die heeft zijn Xbox om laten bouwen. Microsoft kan zo trouwens wel de omgebouwde xbox´en pakken. Gewoon een bestandje op die sites zetten die een naam heeft van bijvoorbeeld Call of Duty 3. En iedereen die hem download en op zijn Xbox afspeelt kan je dat zijn bij zijn gamercard. :p
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf wil ik er nogeneens aan denken om hem om te bouwen..

    ik lach er alleen maar om als gasten via xbox live gepakt worden dat ze hun xbox geflashed hebben
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof je ook een 360 spel download op een site. |:-
     
  7. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    de PU geeft pro evo een 9.4 en zegt dat pro evolution soccer nog steeds koning voetbal blijft. alleen jammer dat ie (na sommige winkels gebeld te hebben) nu weer een week verschoven is naar 3 nov. kan dit?

    want als het zo is dan weet ik echt niet waar konami mee bezig is
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, door je console om te bouwen neem je minder de tijd om het spel daadwerkelijk te spelen. Als je elke dag een nieuwe game download, dan wil je die weer even doen, dan de volgende weer. Of te wel, je speelt de spellen toch niet uit.

    Zie het als een boek waar je alleen de eerste 10 bladzijdes van leest. Het is gewoon stomzinnig. Maargoed, ieder zijn meuk!
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is de PS2 versie neem ik aan ;)
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    is niet te hopen.. dán word ik gek:{
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    nou gamer 24 op bitlord alleen maar is een pes 6 torrent voor de xbox 360 vandaag al 14 keer gedownload, dus blijkbaar gebeurt dat wel ja
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je download die niet van Bitlord maar van de gebruikers.
    Maar laten we nieuwsgroepen en Torrents niet hier gaan bespreken daar is PES te goed voor.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Probeer jij ons gek te krijgen of zo? Lukt je bij mij niet want dat ben ik al jáááren 8)
    Officiele Konami-site zegt echt nog officieel 26 oktober.
    http://de.games.konami-europe.com/game.do?idGame=134&idGamePlatformInfo=196
     
  14. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Dixons aan de lijn, ze verwachten hem de 26ste, niet de 22ste zoals op de site stond.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Game komt gewoon 26e :) Geen gezeur :cool:
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die omgebouwde xboxen gepakt worden en de rest van hun leven van Live geband worden.
     
  17. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    game komt de 26e... zojuist betaalverzoek gehad!
     
  18. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, het was ook een verassing voor mij toen ze dat net zeiden. het was daarom ook meteen een vraag of iemand anders dit ook gehoord heeft van en andere winkel..ik belde media markt op en daar waar zij gisteren zeiden dat ie dinsdag zou uitkomen, zeiden ze toen straks dat ie 3 nov nu verschijnt..

    ik hoop dat het niet waar is, zo heeft ook fifa alsnog een voorsprong
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mediamarkt heeft nu eenmaal personeel dat niet altijd even goed op de hoogte is en dan zeg ik het netjes...
     
  20. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PES 6 gespeeld bij een vriend van mij op de 360. Vraag niet hoe hij eraan komt want dat zeg ik niet. Ik heb 2 wedstrijden gespeeld: Feyenoord-Ajax en Feyenoord- Man utd. De gameplay heerlijk alleen even wennen aan besturing. Veel echte gezichten bij Nederlandse teams zoals: Emmanuelson, Stam, Stekelenburg, Maduro, Sneijder en bij Feyenoord Charisteas, Castelen, Vlaar, Timmer, Van Hooijdonk ook wel. Bij edit kan je alleen player edit. De besturing is nu anders van sprinten en spelers wisselen is R1 en L1 en R2 is dan trucjes.
    Nog vragen dan stel je ze maar en de stadions en de netten zijn supermooi uitgewerkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina