1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vraag me af of hij zonder een HDTV ook merkbaar stukken mooier is dan PES5.

2. egyptenaar

egyptenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een gameshop gebeld in Amsterdam en hij komt de 25e of 26e, dus stop met die onzin dat hij pas in november komt!

3. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want die gast had ook geen HD tv en het was gewoon prachtig. Ik vind de grafhics gewoon super en realistischer dan die plastic poppen van EA. Het loopt goed en scoren is redelijk moeilijk want sommige schoten gingen zowat het Bernebea, hoe je het ook schrijft, uit!

Nog meer vragen?

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kan je iets editten vanuit de Master League?
    Weet je hoe LIVE eruit ziet? Is er veel verschil met PES 5 (bijvoorbeeld, zijn er lobbies of iets wat daar op lijkt)?

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Het spel komt ook volgende week..... Kappen nu over de releasedate, die staat gewoon vast. Klaar!

CC DynaMike, hoe vond je het geluid? Bijv, als je net naast schiet, of scoort... Is het verbeterd?

6. dannynima

dannynima Guest

*Zijn de graphics flink verbeterd tegenover PES5?

*is het gras realistisch?

*Wat voor cijfer geef je voor de gameplay en de graphics?

7. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus. :+

Hangt er nog steeds (zoals bij PES5) een lichte waas over het veld?
    Zie je lijnrechters echt realistisch meerennen?
    Hoe is de muziek in het menu?

En ik neem aan dat je kunt instellen dat je de RT in kunt stellen om te sprinten in plaats van RB?!

8. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid was goed, publiek ging helemaal los toen ik fel op de bal speelde tegen Ajax. En toen ik Sneijder een doodschop gaf hoorde je gejuich en daarna fluiten vanwege beslissing van de scheids. Maar ik heb geen liederen gehoord want hij stond niet hard maar het meeleven van het publiek zit wel goed.

Ik heb nog even naar master league gekeken ik zag daar Match mode players of Default players. Verder niet gekeken in Master league had maar even de tijd. De menu´s zijn top. Overzichtelijk en mooi, is nu van hetzelfde niveau als Fifa en de menu´s voor de wedstrijd is hetzelfde systeem als voor PES 5 dus kan je nog snel opstelling veranderen enzo.

Nog meer vragen? :p

9. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Weet je zeker dat je niet met FC Utrecht speelde? _O_ ;)

10. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel erg, is ook next gen. Voor graphics doet PES niet meer onder voor Fifa maar het publiek is alleen van dichtbij mooi van ver weg niet zo erg maar je ziet ze wel bij het spelen.

Het gras is gewoon super, net zo als de Fifa demo!

Ik heb het kort gespeeld maar een dikke 9 en dan overdrijf ik niet. De teams zijn ook allemaal (bijna) compleet. Alleen Leonard zat niet bij Feyenoord op het eerste gezicht.

Er hangt geen waas over het veld en de grensrechter zijn gewoon goed. En ik heb me niet geergerd aan de scheids :thumbs:

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, vertel eens hoe LIVE eruit zag? Lobbies-achtig of zo?
    Wat zijn de verschillen met PES 5 op LIVE gebied? Is er lag?

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt wel erg goed! Kun je niet een paar vette screenshots maken (of te wel, foto's maken als het beeld stilstaat? Of een kort gameplay filmpje maken met je camera? Geluid goed hard zetten, want dan kunnen we hier ff meegenieten :D)

13. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry kan niet man, het is het spel van een vriend van mij en ik kwam nu alleen ff daar om Fm 2007 op te halen:p toen gelijk ff gespeeld. En Han ik heb alleen offline gespeeld dus daar kan ik niet op antwoorden maar het is een absolute aanrader voor iedereen.

14. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Masterleauge is zelf in elkaar te bouwen, eigenlijk zelfde structuur als dat pes5 is.
    Heb net aantal wedstrijden gespeeld en functies doorgelopen, edit mode is beperkt tot alleen speler status, kan geen uiterlijk veranderen en ook niet registeren naar andere club. Spel zelf is mooi. Physics van zowel bal als mannetje is heel goed, eg heerlijk om te spelen, loopt vloeiend. Het leuke aan deze versie is de vrijheid...en dan in alle mogelijk heden. je zit niet meer vast in patroon enz, bij ingooien, keepersballen, je kunt dan gewoon blijven lopen...er zitten idd maar 8 stadions in. Ik heb nog geen pesshop of zoiets dergelijks gezien, kan zijn dat je die moet vrijspelen maar lijkt mij eigenlijk niet.
    Spelers lijken goed, vooral de wereldsterren, met hun manier van lopen, balaanname en schieten...ga nu nog verder gamen, wil wel een vrije bal met Beckham nemen.

Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    dan komt omdat je met feyenoord speelde :+

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Flauw...:+

Maar ik had nog een vraagje over de moeilijkheidsgraad.
    Op hoeveel sterren speelde je, en hoe was de gameplay zeg maar?
    Kun je dat uitleggen?

17. mars15

mars15 Guest

8 stadions ?

18. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Ja 8 stadions maar super mooi uitgewerkt. Je zal er niet op uitkijken kan ik je vertellen.

19. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet meer met sterren het is nu met ameteur of profesioneel maar die heb ik niet bekeken. En in het begin van de wedstrijd was het mooi weer, in de helft grote zwarte wolken. En in de 2e helft begon het te zeiken. Echt mooi gedaan.

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    is er nu echt framerate bij drukke momenten, bij corners enzo

althans, dat was ergens in een review toch

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina