1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik niet.....Wedstrijd was niet op tv. Dus hoe weet je dat?
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    wedstrijd was zowel op Sport 1 als op Talpa
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut, ik heb helemaal geen Talpa op mijn tv.....=(
     
  4. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    hah, ik zag op pesfan dat je de pc versie wilde halen :), had ik ook gedaan als die GFX niet zo slecht waren... vermaak me toch wel met pes op de 360, online e.d. zijn dan tog de std teams :)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh, maar ik ben zo gek om zowel de Xbox-versie te halen als de PC-versie.
    Komt omdat ik op PESlive aan toernooien voor de Xbox op LIVE meedoe (die ik ook vaak mede organiseer), dus de Xbox-versie moet ik zeker hebben.
    De PC-versie koop ik om zijn goede on-line mogelijkheden en natuurlijk het editten. Soms maak ik filmpjes of uitleggen over strategie voor PES en ook dat gaat makkelijker met de PC. Dan zijn screenshots makkelijk gemaakt :)
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach in Camp Nou straffen we jullie weer... Zeker vorig jaar vergeten in het Bernebau?

    Toch weer een mooie wedstrijd! Jammer dat we eto'o missen :mad:

    En de Nederlandse klassieker was ook weer om van te smullen ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  7. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt helemaal, wil ook wel aan die tournooitjes meedoen, maar ik ben compleet pes beginneling, deed 5 welles op de ps2 bij n maat... maar men kan alleen maar leren toch :)

    looking forward naar online matches spelen vs forum leden iig.... heb nog genoeg spots in mn friends list.. dus... ben je zelf ook niet zo goed ( of wel, maar dan mag je me meteen wat dingetjes bijleren tijdens het spelen ) add me dan maar... gt= Junneh
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, mijn gamertag weet je ook dus dat is makkelijk. Ik zal trouwens pas met PES 6 weer on-line komen. Verder ben ik niet over-aktief on-line, wat er ook mee te maken heeft dat ik zoveel zelf organiseer. Ik ben vergeleken met Cyrax niet zo goed hoor. Ik kan het aardig, maar bij PESlive zitten hoofdzakelijk kanjers en zo zou ik mezelf nou niet direkt willen omschrijven ;)
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar geleden won Barcelona thuis (in Barcelona) met 3-0, toen won Real madrid thuis met 4-2 (in Real madrid. Het jaar daarop had Barcelona gewonnen met 3-0 uit (in Real madrid), en werd het gelijk 1-1 thuis (in Barcelona) (al was die scheidsrechter partijdig voor Barcelona) en nu weer wij 2-0 thuis (in Real madrid) gewonnen. De volgende wedstrijd die het beslist. :) Of de wedstrijd op PES6, dat we tegen elkaar gaan spelen op Xbox LIVE!
     
  10. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer gaat Konami zich verklaren over die magere edit mode?
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    op dixons.nl issie uitverkocht??8)
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom zouden ze dat aan jou moeten verklaren? De verklaring is toch al simpel?

    Het is hun eerste titel op een next-gen console. Voor de stadions is een nieuwe engine gebruikt, de spelers zien er gedetailleerder en echter uit, de AI is verbeterd, de graphics zijn stukken beter, het geluid is vele malen beter.

    Voor het één, moet je het andere laten. Dat is een keuze die je maakt. Zij zijn blijkbaar zo zeker van hun product dat ze er voor hebben gekozen om de edit-mode er voor 90% uit te halen (incl. de save-replay mode).

    Kom op zeg, als er één ontwikkelaar niets hoeft te verantwoorden is het Konami wel met het team van Seabass....



    BTW, bij Zuiderpark kost PES6 geen 48 euro meer, ook staat er letterlijk dat de mensen die nu nog een order plaatsen hem waarschijnlijk niet op de releasedag hebben.

    Als de spellen zijn opgestuurd, krijg je daar automatisch een e-mailtje over. Zodra ik dat mailtje heb ontvangen, plaats ik het hier.
     
  13. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat elke game gewoon perfect gereleased moet worden, vooral als het concurreert met een grote naam als FIFA ..

    de overgang van 4 naar 5 was al te klein, nu naar 6 is het zelfs minder

    stel je dan voor wat ze bij 7 gaan weglaten
     
  14. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom zij zich moeten verklaren? Omdat wij de klanten zijn. Omdat wij zo'n 50 à 60 euro neerleggen om één van hun producten te kopen. Daarom moeten zij zich verklaren.

    Daarnaast is het ronduit belachelijk om ineens drastisch in te grijpen in de editmode (een veel gebruikte modus) en het saven van replays af te schaffen. Op mijn PS2 kan ik replays van goals bekijken die ik enkele jaren terug heb gemaakt en ik kan spelers helemaal aanpassen. Maar op een nextgen console van 400 euro kan ik niet eens een replay saven? Ik kan niet eens zien welke goals ik gisteren heb gemaakt? Ik kan mijn spelers nauwelijks aanpassen? Daar lach ik hartelijk om. Wat een BULLSHIT.

    Konami hoort een compleet product af te leveren, niet een product waarbij je niet kan saven en slechts in 8 stadiums kan spelen. Vooral in nextgen begrippen is dit te belachelijk voor woorden. Als Konami het durft te flikken om die opties via Marketplace voor punten te verkopen, is PES6 het laatste deel wat ik heb gekocht.

    De liefde die sommige mensen voor PES6 hebben doen me denken aan een soort chauvinisme. Zoveel ergens van houden dat je gewoon blind bent voor gebreken en alleen maar kan praten over hoe geweldig het is. Hoewel chauvinisme, het is eerder een doldwaze liefdesrelatie. Ik ben liefhebber van PES, sinds deeltje één uitkwam op de PS2. Maar dit soort geintjes kan Konami maar één keer uithalen bij mij en dan zijn ze een vaste klant en trouwe fan kwijt.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat jij vindt is voor Konami niet zo heel belangrijk. Niet lullig bedoelt maar je ben een Xbox(360) gamer. En laat Konami nou vooral voor de PS2 en PS3 willen werken! Dat is het probleem ook een beetje. Ik weet zeker dat wanneer PES6 op de PS3 zou zijn uitgekomen dat je een full versie zou hebben gehad.

    Op de PS2 mist PES6 helemaal niets, maar dan ook helemaal niets. Alles is top geregeld voor die game. De PS2 staan ook 1.000 x zoveel in de huiskamers in de wereld. Geld is een belangrijke drijfveer voor iedere ontwikkelaar zo ook Konami.

    Neemt niet weg dat ik het zwaar klote vind maar je doet er zo weinig aan. Ja, niet kopen maar zolang de gameplay wel goed is, dan koop ik het spel toch wel.
     
  16. mark8925

    mark8925 Guest

    hiermee ben ik het niet eens. Die 8 stadions zijn gewoon tot in detail nagemaakt en dat vergt een stuk meer tijd. Dar kan ik nog begrijpen dat er dan maar 8 stadions inzitten.

    Maar voor de rest ben ik het met je eens. Zo'n replaymode en editmode hoort er gewoon in te zitten. Maar hebben ze er volgens mij gewoon uitgelaten zodat er mensen zijn die toch maar de ps2 versie aanschaffen. Aangezien ze al lang met sony werken..
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die reclameborden van PES 6 staan er al weken en weken. Ik kijk de laatste tijd veel Real Madrid op Sport 1 omdat Ruud van Nistelrooy er nu speelt. Afgelopen woensdag was zijn goal fantastisch, die van gisteren mocht er ook zijn. Met PES 6 ga ik in ieder geval ook lekker veel met Real Madrid spelen :)
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    en laat die nou net weer geweldig zijn ;)
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Alleen waren ze van de PU niet tevreden over de build op de X06
    Ook al maak ik me persoonlijk geen zorgen
     
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net zo gek als jou Han ;)

    Wanneer komt de PC versie nou eigenlijk ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina