1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar denk jij dat ze hem het snelst hebben?
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tja, maar soms moet je het één laten, om het andere erin te krijgen.

    Geef eerlijk toe, wat heb je het liefste:

    A) Next-gen game-ervaring, mooie graphics, variabele weersomstandigheden, veel betere sound, opgeschroefde ai en animaties, slechts 8 stadions, zeer beperkte edit-mogelijkheden en geen mogelijkheid tot het saven van replays

    B) Current-gen game-ervaring, mindere graphics, slechte sound, normale AI en animaties, 35 stadions, volledige edit-mogelijkheden en de mogelijkheid tot het saven van replays.

    Ik kies dan toch echt voor A (ook al had ik de editmode er graag in gehad).
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het niet zo belangrijk dat we gaan zitten raden wanneer welke shop hem heeft eigenlijk. Dat is pas echt vervuiling van de thread want dat kan zomaar pagina's lang doorgaan.
     
  4. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het toch érgens over hebben als je op het hoogtepunt van het jaar zit te wachten ;)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Haha,

    Nee serieus, ik vind het iig echt irritant. Ik wil het best weten als hij ergens verkocht wordt (nee toch?) maar om nou te gaan zitten raden wie het spel als eerste heeft vind ik een beetje zonder van het topic. Er is zoveel te praten over PES6 dus mijn gespreksstof over het spel zelf is iig niet op.
     
  6. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    jij moet niet denken... want future zone zei tegen mij dat ze hem pas rond 2 november ofzo binnen krijgen :+
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan blijft het apart dat op een next-gen console niet beide erin kunnen zitten...
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    --> Benny, de PC-versie komt gelijk uit met de Xbox 360-versie en de PS2 versie.

    Ik denk dat FRS 'm het eerst heeft.
    Ik ga straks wel Dixons in mijn buurt bellen, maar de kans zal wel zó klein zijn dat ik niet de moeite neem er langs te gaan :)
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ondermeer te maken dat ze nu de basis niet van de ps2 konden porten en zodoende te weinig tijd hebben om alles goed werkend te krijgen

    met de jaren ben ik wel van Konami gewnt dat ze niet het gebruikersvriendelijk zijn. Het is dat het spel zelf gewoon rete goed in elkaar zit en neem ik dit soort dingen op de koop toe
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    inderdaad, ik verwacht hem ook niet vandaag. Hoop morgen :)
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het kan wel, maar ze hebben het gewoon niet gedaan. Omdat er verhoudingsgewijs veel meer te verdienen valt aan de PS2 versie. En omdat ze misschien de tijd niet hadden zoals Tech al aangaf.
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Test op jeuxvideo.com ziet er niet al te positief uit voor PES 6 op Xbox360.
    Is een site die ik al jaren vertrouw op basis van hun commentaren...
    Het is in frans maar de quoteringen beneden zeggen al genoeg.
    http://www.jeuxvideo.com/articles/0000/00006957_test.htm

    Gfx: 13/20
    Gameplay: 16/20 (gelukkig maar)
    Levensduur: 12/20
    Geluid: 14/20

    Totaal: 15/20 !? als je weet dat de PS2 versie elke jaar 18/20 kreeg!

    Dit zijn punten die mij echt schrik doen, kijk is waar de keeper staat. Naar het schijnt komt dit vaker voor.
    [​IMG]

    En ze spreken ook over het feit dat gameplay veel minder leuk is dan op PS2.

    Al bij al, donderdag om 10u schuif ik aan in de winkel om mijn exemplaar te kopen. Ik koop hem sowiezo en ga dit zelf ontdekken. In ergste gevallen schakel ik dit jaar over naar Fifa07. En wacht ik met volle geduld op PES7.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    op die site zijn dat 360 screens ? lijkt me eerder ps2
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    tegen mij zeiden ze, dinsdag/woensdag :thumbs:
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed oplet zijn het de toetsen van de Xbox360 controller.
    Ze hebben deze niet in HD getest.
     
  16. Tha

    Tha Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    je spreekt / leest een best woordje frans :thumbs:
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toevallig franstalig ;)
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach heb het spel al meerdere malen gespeeld en het is echt wel leuker dan PES 5, het speelt alleen heel anders!
    Dat met die keeper heb ik nog niet meegemaakt...

    Daarnaast zegt het al voldoende dat ze hem niet eens in HD getest hebben... Sorry hoor maar dat verwacht je toch wel van reviewers.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het geen feit dat de gameplay leuker is op de PS2. Er is al langere tijd duidelijk dat de gameplay op de 360 realistischer is. Dat betekent minder fast action e.d. dus als je daar van houdt is de 360 versie minder leuk. Ik hou van realisme dus deze game ga ik leuker vinden dan de PS2 versie (die ik overigens ook heb). Het spel gaat trager dan de PS2 versie en is minder action packed. Daar moet je van houden.
     
  20. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft inderdaad niets met chauvinisme te maken. Wat ik duidelijk probeer te maken, is dat veel mensen niet kritisch genoeg kijken naar zo'n game omdat ze een soort van obsessie hebben voor het spel.

    Ik beweer nergens dat een editor belangrijker is dan de gameplay, laat ik dat vooropstellen. Ik ga geen game kopen omdat het een geweldige editfunctie heeft, nee dat doe ik omdat een spel gewoon goed is (of dat pretenteert). Een spel valt of staat op de volgende punten voor mij: gameplay, replay, graphics en sound. Dat alles is onlosmakelijk verbonden met de gameplay. Als er heel de tijd irritante muziek wordt afgespeeld, is de gameplay kut. Als de graphics ontzettend lelijk zijn, speel je ook minder graag...

    Waar het mij om gaat, is dat Konami een onvolledig product aflevert. Konami naait gewoon de Xbox 360 bezitters als je kijkt naar wat er mogelijk is op de pc en op de PS2. En dat is simpelweg niet rechtvaardig en dat ik daar kritiek op uit, is niet meer dan terecht.

    Op een nextgen console hoort gewoon een editfunctie te zitten, op een nextgen console hoort gewoon een replay save modus te zitten, op een nextgen console horen gewoon meer dan acht stadiums te zitten (hoe mooi die acht dan ook moge zijn).

    En ja ik doe moeilijk omdat functies die in eerdere delen er wel in zitten er nu niet in zitten. Gek hè, dat ik daar moeilijk over doe...:confused:

    Over de gameplay niets dan goeds hoor. Maar er mag best kritiek geuit worden over dit zogenaamde toppertje, het voetbalspel der voetbalspellen.

    Waar slaat overigens die laatste zin van je op? Ik neem jou nu dus helemaal niet serieus meer. Ik zit niet te wachten op dat soort achterlijke reacties. In feite impliceer je gewoon dat ik een idioot ben, als ik me druk maak om dat soort dingen en dat ik niets beter te doen heb in mijn leven dan voetbalgames te bekritiseren... Kneusje :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina