1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn idd twee verschillende smaken, ik oordeel van de week wel

    maar langzamer is bij mij altijd beter
     
  2. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    dat geloof ik zeker maar wij spelen toch wel snel onze eerste potje online met pes 6 ??

    trouwens tegen cyrax moet je niet spelen die speelt alleen maar vals O-)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Komt omdat je altijd zo in mijn oor zit te schreeuwen als je verliest haha.

    Ik maak me iig niet druk om de gameplay op de 360. Ik weet bijna zeker dat ik het persoonlijk wel leuk ga vinden, aangezien ik WE10 echt walgelijk slecht vind en heel veel anderen die game goed vonden.
     
  4. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, precies! Mogelijk houdt die Franse reviewer van het renpaardenvoetbal van WE10. Véél te snel dat! Ik sluit me dan ook volledig bij Technotic en Cyrax aan. Dit is een voetbalsimulator en geen voetbalspelletje war arcade een (te) belangrijke rol speelt.
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze houden nog rekening met het feit dat vele mensen GEEN hdtv hebben.
    Eventueel een aparte review in HDtv?

    En zoals ik al eerder zei, ben al meer dan 8 jaar trouw aan de PES reeks en dit jaar zal dat nog zo zijn. t'is gewoon dat er voor deze next-gen versie nogal vele minpunten zijn. Aan de andere zijde is het de eerste next-gen versie en zullen ze van hun fouten leren voor de volgende versie.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dit staat in general note: *knip*and equipped with a gameplay less fastidious than on PS2, *knip*

    hij houd blijkbaar van een snel voetbal spel.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ben ik het niet geheel mee eens. Je kunt op de Xbox360 geen cijfers geven voor graphics als je geen HD-tv hebt voor het testen. Moet je dan maar gokken hoe het eruit ziet op een HD-tv. Het is een wereld van verschil.

    Nogmaals,

    de 360 versie is meer een simulator, meer dan ooit. Dat geeft Konami zelf ook aan en ik ben daar persoonlijk blij om. ik had het verschrikkelijk gevonden als PES6 op de 360 hetzelfde was als WE10 maar dan mooier.
     
  10. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebrekkig Engels is voor mij in ieder geval beter te lezen dan dat Franstalig stukje :b:

    Wel opmerkelijk dat het "slechts" een 15/20 krijgt, ofwel een 7,5. Maar goed, die gekke Fransen spelen zeker liever een potje PES waarbij de bal binnen een seconde aan de andere kant van het veld ligt :confused: Ikzelf vond PES5 iets te snel spelen, ben blij dat het wat langzamer gaat.
     
  11. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    dat word strax maar ff dixons bellen dan:) :eek:
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit verwacht ik ook net! Maar is precies als er hier een niet al te positieve review word gepost dat het het einde van de wereld is. Je moet zowel het positieve als negatieve aanvaarden. Punt uit!

    En we hebben al enorm veel beelden/video's gezien in HD kwaliteit en het ziet er velen beter uit. Maar de gfx veranderen niks aan het feit dat de next-gen PES6 al verschillende minpuntjes heeft.
     
  13. AvanCade

    AvanCade Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Te snel? Ik vind PES5 te langzaam, ik heb een tijdje Winning Eleven gespeeld, en die gaat een stuk sneller. Dit speelt ook veel relaxter.

    Gelukkig kun je bij PES altijd de snelheid instellen.
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Een spel kan ook weleens een "slechte" cijfer krijgen het is niet alsof PES6 HET spel is... ook deze PES heeft zijn minpunten.. ik ga dat pas beoordelen op de 360 maar op de ps2 had ik een aantal minpuntjes.. maar goed

    te langzaam vind ik nou ook niet goed moet wel een beetje snelheid inzitten moet niet het gevoel hebben dat ik met een rolator voetbal
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar, zat verkeerd.... excuses moi
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  16. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons krijgt de vracht pas woensdag binnen dus woensdag heeft dixons hem en media markt en dynabyte ook.
     
  17. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff op die fransen gasten hun preview schijt ik op,als je hun in die filmpjes op die site pro evo ziet spelen dan zegt dat al genoeg,die kunnen er niks van!!!!!!
    dus kraken ze ut spel maar af en beginnen ze het woord fifa al te gebruiken.
     
  18. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle delen van PES gespeeld en ik vond ze allemaal geweldig. En het merendeel van de professionele reviewers, was het met me eens. Als ik vervolgens zie dat het nieuwe deel een 7,5 krijgt in plaats van een cijfer tussen de 9 en 10 (zoals normaal gesproken), vind ik dat opmerkelijk.
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen, ze zijn net pro PES op die site, al sinds de eerste versie op ps1 dus uw commentaar trekt echt op geen reet. Is precies of de Fransen niks van voetbal kennen.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bij jou op woensdag? Grappig, hier zei die man van Dixons dat hij morgen de post kreeg.... ik geloof dat we maar niet op Dixons af moeten gaan...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina