1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus pas donderdag PES spelen xD ach ja :) nog maar ff SC: DA spelen dan maar
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem daar in augustus al gepre-orderd.
     
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    In the end: alleen uw mening telt ;)
    Als hij voor u goed is dan is dit het voornaamste.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051

    Tja... maar ik ben ook zo iemand die deel 4 en 5 echt beide de eerste dag in huis haalde. Heb beide delen dan ook compleet ziek gespeeld, en heb de game ook voor vrienden gekocht.
    Het lijkt dan ook dat ik tot de Konami 'fanbase' behoor. Als iemand als ik dan al besluit om dit jaar de game niet te kopen omdat er gewoon te veel mist, en ze er gewoon te weinig aan hebben gedaan om de game echt te verbeteren (de game is er in veel opzichten juist achteruit op gegaan), dan lijkt het me dat Konami toch een probleempje heeft...

    Bij de vorige delen was de kritiek voornamelijk van mensen die de nieuwe gameplay nog niet helemaal 'lekker' vonden. Het kost ook ieder jaar weer ff tijd om te wennen, en daar kwam de meeste kritiek over.
    En die kritiek waait dan vanzelf over zodra meer mensen gewend zijn geraakt aan de game, en de verbeteringen erkennen...

    Maar dit jaar ligt de kritiek op andere dingen dan gameplay, en dus zal die kritiek veel langer blijven aanhouden.
    Zoals ik al zei, het gebrek dat je niet meer replays kunt saven (!), slechte online (nog steeds), en gewoon het hele gevoel dat ze er veels te weinig moeite hebben ingestoken...

    Zoals ik al eerder zei: het lijkt EA wel...

    Ik hoop dat de reviews in de bladen dan ook medogenloos zullen zijn wat betreft deze game, zodat Konami snel leert dat ze dit niet nog een keer moeten flikken.

    Een release als deze op een next-gen console dumpen, dat zou eigenlijk niet meer mogen gebeuren...
     
  6. mark8925

    mark8925 Guest

    huh play heeft em al.. 8) dan moettie morgen toch te koop zijn:{
     
  7. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het jongens? al dat zielige gedoe hier.. :):

    als we maar kunnen VOETBALLEN toch!!
    ik zou het ook echt k*t vinden als er dingen missen maar uiteindelijk gaat het allemaal om de gameplay toch? kan niet wachten tot ik eindelijk weer lekker kan spelen..


    maar is het al zeker van de edit mode dan, dat je geen stats kan aanpassen? zou het jammer vinden maar dat moeten we dan maar voor lief nemen...


    PES6 :b: :b:
     
  8. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de 100ste keer...stats kan je wel aanpassen!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Schijnt dat on-line winkels 'm altijd wel twee dagen eerder hebben om de bestelling op de release datum te kunnen afleveren...
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat hebben ze altijd toch? ;) Daarom hoop ik hem ook woensdag te krijgen.
     
  11. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet eens met je vergelijking met EA, EA levert halve games, PES6 wordt geen halve game, ze hebben er gewoon voor gekozen om de replays eruit te halen ( het saven ervan dan ) etc, heeft nix met moeite temaken.
    ik ben het met je eens dat het cut is dat die dingen die ''weggelaten'' zijn, maar dat wil nou ook weer niet betekenen dat ze er weinig in hebben gestoken, ze hebben ps2 PES moeten overzetten naar xbox/360, en kheb in interview gelezen dat het niet makkeljik was en veel tid zou hebben gekost.

    Over die 8 stadiums, je kan er twee kopen in pes-shop plus een trainingsveld ( op ander forum gelezen ) nu weet ik niet of er dan in totaal 11 zijn, of dat je aan het begin maar de keuze heb uit 5 ( wat me sterk lijkt )

    Deze stadiom hebben ze helemaal opnieuw gemaakt voor de 360

    En de reviews in bladen blijven ondanks deze minpunten positief ( zoals elk jaar ) want dit gebeurt elk jaar, maar zoals ik al zei, het blijkt altijd wel mee te vallen.
     
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet deze minpunten niet negeren

    natuurlijk blijft het erom gaan dat we kunnen VOETBALLEN, maar als ik dat dan aant doen ben, en ik scoor een vette goal, wil hem kunnen OPSLAAN, en ik wil VOETBALLEN met de juiste spelers bij de juiste clubs, en als dit niet kan worden verandert bij EDIT-mode vind ik dat wel cut etc
     
  13. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Zuiderpark pre-orders worden dus naar alle verwachting donderdag op de mat gegooid? :) Waarschijnlijk ben ik heel de woensdag toch weg dus vind het niet zo erg.:)

    @ SteRoger: [​IMG] ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg effe een vraagje.

    is de pc versie van pes6 gebaseerd op de 360 versie of is het een poort van de ps2
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet wanneer dimension plus hem leverd. hoop woensdag ik kan niet wachte
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    heb je meer mazzel dan ik, ik heb woensdag de hele dag vrij en mag donderdag lekker de hele dag naar school om aan een project te werken... :confused:


    Ff over het ontbreken van de replays. zou me niks verbazen als dat gewoon mogelijk wordt in de toekomst via een update via xboxlive. Misschien dat ze hiemee piracy willen terugdringen ofzo..
     
  17. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.. maar om dan de game niet te halen? :x
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je ook weer een goed punt
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ook niet gezegd dat ik hem niet ga halen. ik haal hem sosieso, so snel mogelijk:D
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De PC-versie is de basis waar alle andere consoles op gebaseerd zijn, al gebruikt de 360 een hoop unieke next gen dingen die dus apart gemaakt zijn.

    Overigens kan iedereen het wel op zijn buik schrijven dat er LIVE-updates komen. Konami heeft te kennen gegeven dat daar geen plannen voor zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina