1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net bij dixons bij mij in de buurt gegaan en ze hebben hem woensdag ochtend.:9
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dus maw de pc versie zal altijd de beste blijven
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke zijn we het daar over eens :)
    Ik ben zelf ook een behoorlijke perfectionist als het op PES aankomt, al mn stats kloppen (evo-web _O_) en de transfers uiteraard ook..

    Maar even afwachten dan, iedereen heeft het zwaar deze moeilijke dagen
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Wat zit er een hoop verschil in locaties he van een winkel :+
     
  5. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want die FRS bij mij zegt dat ze hem pas begin november hebben:confused:
     
  6. mark8925

    mark8925 Guest

    denk dat ik morgen toch ff utrecht in ga. Miss ff bij Bart Smit kijken, daar had ik Saints Row toen ook vandaan.. nergens was het spel te krijgen.. ik dacht zal k ff naar binnen gaan gelukkig toen toch maar gedaan.. lag die daar opeens :{ :lol:
     
  7. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel een punt, betreft dat piracy.

    Het is te hopen dat Konami snel een patch uitbrengt of content beschikbaar stelt via Marketplace. Ik voorzie wel een dergelijk scenario. Vooral als de reviewers kritiek uiten over het missen van bepaalde zaken.
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat had ik ook in Amsterdam.. bij Bart Smit lag Saints Row ineens in overvloed :)
     
  9. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen

    Dat is dan wel weer een voordeel ten opzichte van ps2, mits er gebruik van wordt gemaakt
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zie ook het probleem niet hoor dat die Edit-mode en het saven van replays missen.

    Ik wil wel eens weten hoe vaak mensen hun gescoorde goals terugkijken. Ik heb het in het afgelopen jaar twee keer gedaan. Ik zal het dus ZEKER niet missen.

    Het ontbreken van de uitgebreide edit-mode vind ik dan iets minder, aangezien ik dan de teamnamen in Engeland kon aanpassen. Dat is ook het enige wat ik deed (en uiteraard transfers ivm de winterstop of het nieuwe seizoen).

    Ik snap sommige mensen echt niet dat ze zeggen dat Konami lui is geweest. Denk je nou echt dat Konami de edit-mode en/of de replay-functie er niet in had(den) gezet als ze daar de kans voor hadden? Blijkbaar gaf het problemen en believe me, software ontwikkelen is soms a hell of a job (ik kan het weten)!

    Misschien vanwege de nieuwe stadions en de variabele weersomstandigheden? Dat de save-replay functie daar niet mee om kon gaan (moet hij de goal nu met regen tonen, of toch niet). Het zijn allemaal coordinaten van de 22 spelers en de bal die hij opslaat + weer, jaargetijde, dag/nacht en stadion. Misschien zijn er gewoon veel meer variabelen bijgekomen, waardoor het opslaan van een replay gewoon problemen gaf. En dan kun je niets anders doen, dan de replay-functie er (tijdelijk) uithalen en het probleem verder onderzoeken. Ik denk dat ze het belangrijker vonden om het spel gewoon op 26 oktober uit te laten komen. Hadden ze het 3 maanden uitgesteld voor de replay-functie en editmode, dan had iedereen ook weer gezeurd!

    Verder is het spel echt wel anders dan de PS2 en/of PC versie. Zeker als je op een HD-tv speelt zie je het verschil volgens mij duidelijk.

    Ik denk dat jullie over een maandje wel zullen zeggen dat het eigenlijk wel meevalt dat je niet kunt saven en dat de editmode voor 90% weggehaald is.

    Stiekem zullen jullie het allemaal toch een topgame gaan vinden.


    Over de reactie van Konami over het feit of ze plannen hebben om evt. content op Marketplace te zetten: Sommigen hier zeggen dat ze daar helemaal geen plannen voor hebben. Konami heeft gezegd dat ze daar OP DIT MOMENT nog geen plannen voor hebben, maar dat ze aan het bekijken zijn wat de mogelijkheden allemaal zijn. Of te wel: afwachten!




    P.S. Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat het spel de volledige editmode automatisch unlocked als je alle achievements gehaald hebt, of dat je de Save-Replay functie bijvoorbeeld kunt kopen in de Pesshop. Who know's yet?
    99% kans dat het niet zo is, maar je weet maar nooit!
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  11. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer van de replay-mode, vind ik wel. Ik keek bij PES5 vaker de doelpunten die erg mooi waren of waar een truukje lukte nog eens over en hele mooie goals sloeg ik op. Wel was de replay-mode in PES5 ook al beperkt, alleen doelpunten kon je nog eens bekijken of een actie voordat de bal over de lijn was geweest. Want een schot dat over ging, kon je onmogelijk nog even bekijken, zelfde geldt voor een bal die buiten het veld komt en waarvan je nog even wilde bekijken of het wel klopte wie hem nou het laatste raakte...
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Het euvel dat PES5 ook had. Hopelijk ligt het aan het aantal weinige spelers. Maar waarschijnlijk is het een server probleem.
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    welke dingen kan jeeigenlijk nog wel doen bij edit-mode?

    Tog wel de namen veranderen van team en landen? ( die niet gelicenceerd zijn )
     
  15. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede vraag, weet ik eigenlijk niet. :D
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee dat kan dus niet! Alleen de stats van de spelers en hun naam en lengte, nationaliteit.
     
  17. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe CUT!!!!

    Nu moet je met die neppe namen spelen!!!

    Dit vind ik egt jammer. Grootste minpunt!

    Dit kan egt niet, nu speel je met West Side Blue etc:mad:
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat LIVE het nog niet goed doet zal wel te maken hebben dat ze de officiele PES 6 server pas na de release-datum vrijgeven... zou me niet verbazen als de lag dan foetsie is en je makkelijk tegenstanders kan vinden.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Alleen met 98% van de Premier League heh en met enkele ROTW clubs. Verder is toch alles up-to-date en voorzien van een licentie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina