1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je in nba2k7 wel gewoon replays saven, maar met die tool (die 400mp kost btw) kun je die replay bewerken en online zetten.

    Ontopic:
    Wat een zootje zeg rondom pes6 op de 360. Zolang de gerenomeerde sites nog geen review posten ga ik niks meer serieus nemen. Ondanks alle negatieve berichten heb ik er nog onwijs zin in trouwens!
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Negatieve berichten? Sorry hoor?

    Is er ook maar IETS negatiefs gezegd over de gameplay?

    De review is geschreven op basis van de X06 versie van PES6. Kom op, die is een maand uit!

    Er is nog niets aan de hand! De 8 stadions is niet negatief. Het is een nieuwe engine en blijkbaar moeilijk om snel stadions te kunnen maken incl. de weersomstandigheden.

    De editmode is nog weinig over te vertellen. Hij is ingekort, maar in welke mate is nog steeds niet 100% zeker.

    Doe gewoon relaxed, het spel wordt vet!
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat lijkt me ook logisch omdat het allemaal niet daadwerkelijk bevestigd is. Mijn verwachting persoonlijk is dat je alleen maar spelers kunt editten, verder niet. Dat anderen denken dat je spelers kun transfereren moeten zij weten. Ik zie het wel als ik het spel in handen heb.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kijk, als Konami in de winterstop een geupdate optionfile op Marketplace zet, dan heb ik er geen problemen mee dat ik geen transfers kan doen.....
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, dat bedoelde ik ook. (haal een beetje de maanden door elkaar nu er alleen maar dikke games uikomen. Was in de war met CoD:cool:
     
  6. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dan maakt het niets uit. Dat zou een mooie actie zijn, zo'n transfer update @ marketplace!
     
  7. hatem_all

    hatem_all Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal wel van al die negatieve berichten. Vooral dat van de stadions en edit-mode klinkt niet best. Wat is nou precies de rede dat dit allemaal beperkt is geworden??? Ik neem aan dat dit niet geldt voor alle pes-versies die in de toekomst op de 360 nog uit gaan komen???
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nogmaals Hatem:

    Editmode : Weten we niet
    Stadions : nieuwe engine, de stadions zijn helemaal opnieuw opgebouwd!
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is in ieder geval wel postitief dat de transfers erg upto date zijn, op de screenshots zag ik Kluivert al bij PSV en Stam en ik geloof Gabri bij Ajax, tot januari (dan gaat de transfermarkt weer open) zitten we dus goed.

    Tuurlijk zou het jammer zijn als je spelers zelf niet van club kunt wisselen, maar als ik alle positieve verhalen over de fantastische gameplay lees kan ik me daar echt niet druk om maken.

    Het gaat om het gevoel dat je een echte voetbalwedstrijd speelt waarin alles mogelijk is, dat is de kracht van Pro Evolution Soccer _O_
     
  10. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Online zou t natuurlijk wel mogelijk wezen, is (lijkt me) gewoon een patch die ze moeten 1malig uitvoeren.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    geem transfer mogelijkheden !

    hoezo heeft konami dit weg gelaten ?

    al die nieuwtjes word ik niet vrolijk van.
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    het vooralsnog niet duidelijk wat er wel en niet is weggelaten het zal duidelijk moeten worden met degene die de echte versie hebben
     
  13. hatem_all

    hatem_all Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok! maar de volgende versie zijn ze toch wel weer gewoon in staat om een acceptabel aantal stadions te produceren. Zoals bij pes5?
     
  14. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Àls je de strijd echt makkelijk van fifa wilt winnen ga je geen dingen eruit laten en volges mij zie je in die filmpjes van die franse gasten bij de replays gewoon save mogelijkheid er weer bij staan. maja we zien ut volgende week wel , kan in ieder geval niet w8ten want dit word gewoon zon beestig spel!!
     
  15. Denis87

    Denis87 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je...het enige vervelende wat ik zou vinden is dat ik niet 2vs2 online kan spelen, want dat doe ik namelijk bijna altijd
     
  16. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het best vervelend vinden als die edit club names er niet zou zijn speel je tegen clubs met gare namen enzo best jammer dan
     
  17. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 6..Ga me er speciaal een BOX voor aanschaffen zodat ik tegen al jullie PESFAN's kan battele online! KAn niet wachten, dit is het enigste spel wat ik de hele nacht door kan spelen. DUS nu al een kleine HULDE !! :)
     
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eindelijk eens iemand positief:thumbs:
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel grappig, vier nieuwe leden die vlak onder elkaar reageren. Lekker boeiend trouwens...transfers... Als het maar lekker speelt. Wat doen sommigen moeilijk. Als je zo graag transfers wilt doen, ga lekker Championship Manager spelen...
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kunnen we proberen nog iets positiefs te zeggen:
    Iemand van PESfan heeft een email van Konami gehad:

    [​IMG]
    Als je daar dus ziet wat niet kan, weet je dus wat wèl kan :)
    Of was deze al geplaatst? Ik heb niet alle posts doorgelezen...
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina