Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nergens alleen noordmolenstraat en om 3 uur in futurezone, zoals ik al zei
     
  2. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het met de graphics want daar ben ik eigenlijk het meest benieuwd naar, imo het belangrijkste wat er verbeterd moest worden in pro evo
     
  3. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit...spel...roeleerd...de....hele...f&$%ing.....aard..........bodem.
    Wat is ie vet.

    -Speelt beter dan PES5, mede dankzij het niet voortdurend geven van vrije trappen door de scheids en animaties die je overtuigen voor het geven van een vrije trap. Erg belangrijk voor mij en niet zo bij Fifa 2007 op de 360 dat je niet ziet waarom je nou een vrije trap krijgt of niet. Hier is het duidelijk geanimeerd.
    -Sowieso zijn de animaties super en is het spel zelfs niet een klein beetje mooier dan Fifa2007 op de 360 maar een heeeeel stuk mooier dan Fifa. Wie had dat ooit gedacht bij het zien van de beelden van beide spellen.
    -Het geluid is sterk verbeterd als we praten over het geluid van het publiek. Ik val nu iig niet meer in slaap als ik het in mn eentje speel. Natuurlijk roeleerd Fifa nog wel dik op dit gebied en zal dat ook altijd blijven doen, maar weet je wat...gefeliciteerd EA met dat ene aspect dat jullie beter kunnen dan Konami.
    -Tja licenties is het bekende probleem, maar de Eredivisie zit er weer volledig in, en enkel Bayern Munchen namens de Bundesliga. Wel hinderlijk jammer is dat je niet spelers van club kan wisselen in de edit mode. Want er komt straks toch echt weer een transfer periode en dan kan je dus geen spelers wisselen.

    Maar al met al: de beste PES ooit, en het was al zo goed!
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zei toch dat de graphics beter waren dan fifa07 ;)
    Ik werd alleen voor gek aangezien. Maja, de kleuren zijn beter, meer detail, alles bij elkaar is het gewoon mooier.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  5. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zoooo goed! Net online met NL 6-1 van Duitsland gewonnen! Ik ga nu maar mijn ML met Ajax beginnen
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    het passen is veel realistischer. als je uit de draai wilt passen gaat de bal veel langzamer omdat de speler minder kracht eraan kan geven.

    het net beweegt echt zo mooi! ook als je in et zij-net schiet dan zie je het helemaal mooi bewegen.

    nog een leuk detai is de spandoeken die voor de tribunes hangen!

    de ai is echt goed! in plaats van dom achter je aan te rennen proberen ze te zorgen dat je naar de zij-lijn loopt in plaats van richting het goal.

    corners zijn ook beter te koppen, en gaan minder snel over. je kunt nu ook mooie ballen voor geven uit een vrijetrap.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo,terug van weggeweest. Helaas in Amersfoort niet te krijgen bij Next Level en niet bij de FRS. Ik heb wel de strategy guide weten te ownen bij FRS (welliswaar engels, maar wat boeit 't). Ik kwam er alleen niet aan toe naar E-Plaza te lopen. Maat van me stond bij me voor de deur toen ik in de stad was. Moest dus rchting huis. Ze hadden trouwens wel de ps2 versie bij FRS, lijers :mad: Voor mij wordt t dus nog afwachten tot xboxhome m op de post doet. Er zit bj de strategy guide ook een dvd. Ga m gelijk ff tjekken :9 Mensen die m al wel hebben. Gameze :mad: Marco.... ff geduld of rij ff bij de E-plaza langs, misschien dat je daar meer geluk hebt. Laterssssssssssss
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok, bedankt! Dan ga ik straks in mijn pauze wel even bellen en zullen we zien wat 't word.

    Bedankt voor de moeite in ieder geval!
     
  9. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Jammer dat we nog 2 dagen moeten wachten. Ach wel 15 euro goedkoper O-)
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    @ MIque Zoals ik al zei, waarschijnlijk ontvangt xboxhome hem morgen en versturen ze hem dan ook gelijk. Dus houdt er rekening mee dat je hem donderdag krijgt.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als jullie nog vragen hebben? ik ben nog 20 min online en daarna ga ik pes ff online spelen.

    wat ik wel vet vind is dat sommige spelers gewoon echt sneller zijn dan andere. in pes 5 was het zo dat als je eenmaal achter iemand liep met A ingedrukt dat je hem dan bij hield dan is nu veel minder tot niet.

    bij govannie staat alleen gio op het shirt van het nederlands elftal terwijl dit alleen bij barca zo is in het echt.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Al naar Feyenoord gekeken? Selectie compleet? Dat is toch de eerste waar ik mee ga spelen, denk ik.
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, daar vraag je wat.
    Kun je dat indicatortje niet uitzetten?
    Kun je daar even naar kijk svp?
    En eeuh, de masterleague. Is daar nog iets opvallends aan?
    Iets nieuws? Hoe werkt het nu?
     
  14. Xbox_Ruller

    Xbox_Ruller Xbox player

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Stats van Van Persie en Messi? Beetje redelijk deze keer?
     
  15. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes 6 is bij mij in Capelle a/d IJssel nog niet binnen. E-Plaza verwacht hem vandaag maar ze hebben hem nog niet. Ze bellen wanneer hij binnenkomt. Ik hoop vandaag en die kutjes van FRS hebben alleen de PC en PS2 versie. En intertoys slaat echt alles, wanneer verwacht u hem? ´Ja ik denk op z´n vroegst de 27ste... Die verkopen dus helemaal niks!:p
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    buijs en charisteas zitten erbij maar tiendallie nog niet.

    stats van ven persie zijn goed, maar niet zo goed als hij in het echt is. maar dit kan je dus nog veranderen met de edit mode.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  17. ajaxkampioen

    ajaxkampioen Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door marcosandman
    IK HEB EEEMEMM bij de bartshit in lisse

    ik ging ook naar lisse, had em daar gereserveerd, kom ik daar aan zegt ze: sorry foutje, verkocht! , dus ik denk dat jij die van mij hebt...


    Ik precies hetzelfde, gvd wat een prutsers werken daar zeg, half uur wezen fietsen om te komen, srry foutje, stakkers. Maarjah dan nog maar een daggie wachten.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    En bij de Bart Smit dan? Daar is hij wel te krijgen. In ieder geval bij 8 van de 10 vestigingen die ik tot nu toe heb gehoord.
     
  19. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    welke stadions zitten er nu in???
     
  20. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    En nog iets ik denk dat ik weet waarom je geen transfers kan doen. Konami brengt gewoon rond Februari een update uit met alle transfer zodat je ook online met kan spelen met de transfers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina