1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat GCshop hem nog niet heeft blijkbaar :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand het bij Dixonns gehaald? Of weet iemand wanneer Dixons het zal binnekrijgen? Ik belde 3x eentje zei over 3 weken, de ander zei volgende week maandag en een ander zei hij moet de 26ste komen. En bij geen 1 van deze Dixons winkels is het binnegekomen.

    AUB antwoord.
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten, misschien een leuke voor jullie. Er is (nu al) iemand die Pro Evo 6 te koop heeft
    hiero op xboxworld. Ik heb er zelf niets aan, heb m al besteld. Maar iemand die m wel goedkoop wilt... bieden maar
     
  4. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    In Bergen op Zoom hadden ze PES6 niet. Hoe verrassend, wat een boerenstad is dit toch ook.

    Maar goed, ik ben dus maar even naar Breda gegaan. Ik stap uit op het station, loop de FRS binnen die daar staat en zie PES6 voor de PS2 staan. Vol verwachting kijk ik in het X360 hok...maar geen PES6 =( Aan de kassa maar even wat informatie gevraagd en ze bleken alleen maar PES6 voor de PC en PS2 te hebben. Lekker dan. Het centrum dus maar in...

    Loop ik naar buiten, wil ik de bus nemen... Rijden er verdomme alweer geen bussen :mad: Die buschauffeurs hebben dus een lekker lang weekend gehad. Te poot dus maar het centrum in (gelukkig niet al te ver). Ik stap de eerste de beste winkel binnen (E-plaza) en ik zie PES6 voor de 360 al meteen staan \o/

    Degene die hem nog niet hebben: kijk bij de dichtsbijzijnde E-plaza! In Breda hebben ze hem iig wel.

    Betreft het spel zelf. De keepers hebben er blijkbaar moeite mee om ballen in een keer te vangen. Scheidsrechters fluiten minder vaak. Tackelen is moeilijker geworden, je moet het heel precies doen anders heb je meteen een gele kaart. De graphics zijn ontzettend lelijk, zelfs voor Konami begrippen. Jezus zeg, ik dacht dat ik naar PS1 spel keek ofzo =( Ik speel het trouwens op zo'n ouderwetse tv, uit begin jaren '90 :9 In december staat er een HD tv, ben benieuwd hoe het er dan uitziet... Hoewel PGR3 nu ook gewoon oogverblindend mooi is.

    Het voetballen zelf is een heel andere ervaring geworden. Het gaat nu allemaal niet meer zo snel. Passen is moeilijker geworden en schieten op doel ook. Ik ben trouwens in de ML begonnen met Ajax. Trouwens wel met het standaard ML team. Ik dacht, ik begin maar op het hoogste niveau... Maar dat viel vies tegen :emo:
     
  5. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    @ ProCeela: Ze hadden Fifa 07 al wel, die van mij is vandaag verzonden.. en aangezien de release van PES eerder was(dacht ik) vind ik et wel raar dat ze em nog niet hebben.
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals, mij opmerking viel weg door iemand met een heel verhaal. Suc6 nogmaals
     
  8. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Jups. :)
    Als het goed is heeft iedereen nu ook een mailtje gekregen met de order update.:D
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    vind de graphics ook enorm tegenvallen, best jammer, maar het speelt wel goed en het is stuk realisticher geworden
     
  10. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    dixons heeft em morgen
     
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAROM KAN IK NIET CONNECTEN.. WAT EEN ONZIN :mad:

    Ik kan gvd gewoon niet online spelen.. ik snap er geen f*ck van
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    YESSS antwoord, bedankt! Hoe weet je dat? Ze hebben het nooit binnegekregen en zeggen volgende week en de ander zegt over 3 weken.
     
  13. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een orderupdate gehad. Morgen in huis dus :)

    Jammer dat ik nu net een vaste baan heb, wordt dus wachten tot morgenavond..
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen :):)

    vanaaf lekker heel de avond spelen haha

    geef me review later wel
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de graphics juist enorm meevallen op mijn 82 cm HDTV! Ziet er superscherp uit, belichting is ook erg mooi. Meeste textures zijn ook erg scherp en de shadereffecten op de spelers zijn een stuk subtieler dan van Fifa 2007. Alleen lijken sommige spelers voor geen meter. De meesten zien er echt super natuurgetrouw uit, maar bv Huntelaar lijkt meer op Rosenberg. Echt dom, mijn favo speler nog wel :mad:

    En die gameplay is fantastisch zeg. Alleen is het online een geknoei van jewelste, heb nu iets van 12 wedstrijden online gespeeld ofzo. Daarvan sowieso 2 verdiend verloren, maar minimaal 6-7 wedstrijden verloren met domme doelpunten omdat de keeper de bal losliet, de verdedigers de bal niet kregen weggewerkt of omdat ik de bal sowieso niet van één van die topspitsen kon afpakken (Henry, Rooney bv).

    Sta nu echt op een slechte ranking, terwijl ik de meeste wedstrijden prima speel. Moet dus duidelijk nog een stuk 'handiger' gaan spelen..
     
  16. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb m

    ...1 ding wat ik echt jammer vind....huntelaar wit haar heeft en rosales bruin is en dat alle shirtjes in de broek zitten en niet meer eruit hangen:mad:


    wat mis ik de edit mode
     
  17. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een screen van Huntelaar? O-)
     
  18. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PES6 net gehaald bij Bart Smit!!!! Vanavond kind vroeg te bed
    en vriendin opsluiten in een kast en gaan met die banaan!!!!!!!!!!!!! \o/

    Eerste potje wordt natuurlijk Ajax-Feyenoord.... :thumbs:

    Of Nederland tegen Duitsland online lijkt me ook lollig :cool:
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zie nu deze reactie, vind het vreemd. Je had er hier 2, een in de magdalenastraat ofzo en een in zo'n straatje bij de V&D. Allebei weg? Zag PES 6 overigens volgens mij wel liggen bij de Bart Smit in de Mare. Heb em niet gekocht omdat ik em via andere wegen ga proberen te bemachtigen.
     
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    die wil je echt niet zien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina