1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik speelde 1 wedstrijd op moeilijkste niveau, nederland-engeland, en ik verloor 4-0 en helemaal weg gespeeld haha
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Omg jaloers!
    Waar hebben jullie hem gehaald en voor hoeveel?!?
     
  3. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    E-plaza Amsterdam, voor 60 euro.
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    8) 60euro maar en dan staat bij de bart smit burnout:revenge nog steeds als kadotip voor 67,95 8)
    Ik ga hem morgen ckr halen!
     
  5. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    damn morgen komt de mijne, post komt hier altijd pas rond de middag, maar ik ben wel de hele dag vrij, al moet ik 's avonds wel lekker lang vakken vullen wegens verbouwing van de super.... komt me dus helemaal niet goed uit :p
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook Master League begonnen op 5*

    Ben Atletico Madrid en kga opzich goed 4 gewonnen en 1 gelijk gespeeld.

    Ik ben van plan geen spelers aan te trekken en geld te sparen om vervolgens in eind 2de seizoen of midden 3de seizoen spelers aan te trekken:)
     
  7. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij e-plaza Amsterdam hoef je het niet meer te proberen. Er stond een hele rij van pro fans die hem wilden. Hijs helemaal uitverkocht. Ben blij dat ik hem gereserveerd had!
     
  8. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Atletico is ook wel wat anders dan de default players. Want daar valt weinig mee te beginnen. Maargoed, ik speel al met de default players sinds pes 3, dus ik ben nu er wel een beetje gewend aan geraakt.
     
  9. Rachelle

    Rachelle XboxGirl

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar BartSmit gaan mensen....
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens gezegd dat ik niet met de default players speel, ik speel gewoon met de default players..
    heb alleen Atletico als team.. en kga veel geld sparen om spelers te halen
     
  11. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hem bij GCShop.nl besteld?
     
  12. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    noh spelers kopen is zowat nog steeds onmogelijk
     
  13. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken die mensen daar dus ik werd meteen gebeld, en toevallig was ik ook nog eens in de buurt! Dus ik snel spel opgehaald en met 80 km/h op mn scooter teruggescheurd! ;)

    Ik ben ML met Ajax begonnen, gaat redelijk, 2 gewonnen en 1 gelijk. Trouwens, die Babel is wel HEEL erg mooi nagemaakt!
     
  14. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf, je kan gewoon wedstrijden spelen zonder iets in te stellen, maar als je echt voor de ultieme uitdaging + PES ervaring is het erg leuk om je te verdiepen in de tacktische kanten van deze beste voetbalgame ooit!
     
  15. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem bij futurezone gehaald. Stond ook gewoon een rij om 17:30 met allemaal gasten die PES6 wilden en kochten haha.

    Hij is goeeeed trouwens, toch maar eens gaan slapen dan...
     
  16. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hier. Helaas wel. :+
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    voor my wel ik ben elke dag tot nu toe vroeg uit..

    maja hoe krijge we dat binnen ( heb namenlijk nooit game besteld ) gewoon via de brievenbus.. of zo gelijk afleveren dat ze eerst aanbellen en die sjit


    Hoe werkt de ML eigelijk voor de gammers die het spel al heeft.
    Gewoon het zelfde??
    Is het moeilijker gemaakt etc. etc.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben ik ook benieuwd naar! :)
    Is die een beetje vernieuwd?! Dus ook kunnen veranderen van Club na een x aantal seizoenen ofso?

    Of zit dat er nu ook niet in...
    Verder vandaag dan eindelijk dat ook andere hem hopelijk ontvangen:)! Ik kan die van mij om 14.30 uur halen, en ben gelukkig ook al om 13.30 uit!
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Echt niet. Je attackingspijltjes zijn wel van belang daarin. Ik heb daar geen last van hoor, ze lopen gewoon vrij alleen worden ze goed gedekt wanneer je op topplayerniveau speelt. Je kan ook met de RT mannetjes laten rennen die jij niet bestuurt zodat je voorin meer afspeelmogelijkheden hebt.

    Ik zal nu even een korte impressie geven. Dit doe ik omdat ik vind dat PES/WE meer tijd nodig heeft om het gevoel te krijgen.

    * Grafisch ziet het er erg goed uit, zeker op een HD televisie
    * Speelsnelheid vind ik erg realistisch, het gaat traag maar de passing niet (soms wel maar uit de draai passen gaat in het echt ook traag)
    * De replays duren lekker lang, nu graag een patch zodat ik ze kan opslaan
    * De passing werkt uitmuntend, je hebt daar iets meer vrijheid in dan in de PS2 versie waar je iets meer de bekende 8 richtingen hebt. Wel is de passing veel moeilijker, ik geef meer foute passes dan ooit.
    * Slowdown is bij mij amper op te merken. Ik heb het pas drie keer gemerkt ofzo, allemaal erg overdreven dus.
    * De super-cancel werkt nu veel beter, ik vond bij de vorig delen dat je dan snel de controle over het spelertje kwijt was, dat is nu veel minder
    * Animaties zijn top
    * Schieten vind ik lastig, ik dacht de eerste paar wedstrijden dat het onmogelijk is om een knal te geven. Maar dat is niet zo, het is zo van belang met welke speler je schiet. Ik schoot met Sneijder prachtig hard raak van 25 meter. Terwijl als ik met Rosales op doel schiet van buiten de 16 je van die vreselijk pisballen krijgt haha. Is niet altijd even leuk maar ik vind het wel realistisch.
    * AI computer is goed, ze verdedigen aardig goed en kunnen gevaarlijk zijn in de aanval (ik speel Topplayer).
    * Overall kun je iets meer gevoel leggen in je passing, zowel korte als lange passings. Het is wel lastig onder de knie te krijgen, hij is redelijk gevoelig
    * Publiek is verbeterd, dat schreeuwen langs de kant is heel vet.

    Tot zover de pluspunten, ik heb ook wat minpunten gevonden:

    * De CPU is moeilijk van de bal te zetten, ik vind het niet realistisch als een Stijn Vreven ff aan de wandel gaat en gewoon 6 man dolt. Dan sta je goed om de bal te pakken, je botst, jij valt om en hij loopt door. Dat gebeurd iets te vaak.
    * Penaltysysteem: Waarom nog steeds zo random? Ik wil daarin veel meer mogelijkheden.
    * Lage corners vind ik niet best uitgewerkt. Nog steeds niet.
    * Hij selecteert vaak een speler die jij hebt geselecteert voor een corner gewoon weg op het moment dat de tegenstander de bal schiet. Heel irritant want het is niet leuk om met Emanuelson te moeten koppen bij een corner als ik Stam selecteer.
    * Commentaar is bedroevend als altijd.

    Tot zover mijn impressie, over een week of wat zal ik een full review maken incl. een cijfer, maar dat dat cijfer over de negen zal gaan staat al vast. Wel vind ik het moeilijk spelen met een 360 controller, ik kan er dan minder gevoel in leggen. Ik speel altijd met een PS2 controller (die zijn gemaakt voor PES) maar dat is persoonlijk dus ook dat tel ik niet mee in de score en ik wacht met smart op die nieuwe controller.

    N.B.

    Aangezien de game officieel gezien nog niet uit is, heb ik niets over de online mode gezegd. Die hoeft nog niet te werken dus zeg ik daar nog niets over. Ook zeg ik niets over de missende modes, maar dat komt met de review wel.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Philips 32PF9830, De cineos (topmodel van Philips).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina