Het menu is minder mooi dan het menu van Fifa, maar is wel eenvoudig. Lekker simpel. Fifa ligt v.w.b. presentatie flink voor op PES. Helaas draait een game om de gameplay en daar ontbreekt het bij Fifa aan.
Vind jij het traag spelen? Ga jij maar eens spelen met een speler van Feyenoord en daarna bijvoorbeeld met een Ronaldinho, die beweegt heel erg makkelijk. Het hangt gewoon van de klasse (kon het niet laten) van een betreffende speler af.
Ik snap niet dat je PES6 zwaar lelijk vindt. Ik speel het op mijn HD-televisie en vind het er echt niet minder uitzien dan Fifa07. Beter zelfs, omdat de kleuren neutraler zijn. Het is wat lichter allemaal en de animaties zijn gewoon levendiger. Als je met Seeforf speelt, denk je gewoon echt "Dat is Seedorf", of "Dat is Ronaldinho". Met Fifa heb je dat niet. Het publiek is niet het allermooiste. Ze zijn allemaal erg breed (beetje a la NBA 2K7), maar zijn wel meer 'mens' dan bij Fifa (waar het lange wormen zijn).
Zoals ik ooit eerder in een ver verleden heb gezegd: goede graphics betekend niet per se scherpe textures. Goede graphics zijn een mix van textures, details, animaties, kleuren en ga zo maar door.
De textures van Fifa kun je mooier vinden, maar realistischer ziet het er allemaal niet uit, waardoor PES6 dus zeker niet onder doet voor Fifa op grafisch gebied.
Maargoed, het is en blijft smaak. Jij kan een Daihatsu mooi vinden, ik niet en vice versa.
Laatst bewerkt: 25 okt 2006