1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier niet mee eens, de animaties zijn gewoonweg lelijk.. echt erg erg slecht, de spelers lijken in de verste verte nog niet eens echt.

    Huntelaar is blond met een bos haar, aub..

    Menu vind ik schandalig lelijk, ziet er niet uit met die domme bliepjes.. dat is echt asociaal vind ik maar goed..

    Verder vind ik het ook niet erg soepe, ze draaien wat traag, hele spel is wat traag maar daarbuiten vind ik wel dat het beter speelt als fifa..

    Enige wat fifa beter doet is gewoon dat het er onwijs vet uitziet, pes6 is echt een zwaar lelijk spel, maar speelt lekker

    Fifa is onwijs mooi, maar speelt minder.
     
  2. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lichte traagheid maakt het juist realistisch.
    Ik vind PES6 alles behalve lelijk maar daar zullen de meningen altijd wel over verschillen.
    Ik speel nu de Master League met Ajax (default players) dus Huntelaar zal ik voorlopig niet tegenkomen en zal het voorlopig met Minanda en Castolo moeten doen. :+
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    animaties en graphics van een hoofd is heel wat anders ;)

    animaties zijn de slijdingen, de duiken van een keepr, de kop en halsbewegingen bij een kopbal , dat soort dingen
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, alles gaat nog realistischer dan bij PES5.
    Jammer dat er voor buitenspel nog steeds word gefloten als de verdediger gewoon de bal oppakt zonder dat de aanvaller de bal aanraakt. Hoe zit dit? Hoort dit zo?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat ligt eraan hoeveel druk de aanvaller uitoefent op de verdediger met bal. Heeft de verdedig voordeel als het spel door doorgaat? Zoja, laat je doorspelen, zonee, leg het spel dan stil. Maar scheids/grensrechters hebben nog zulke goede ogen als in pes5? Dus een teennagel buitenspel is ook al buitenspel?
     
  6. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wil weten: maakt de scheidsrechter/grensrechter fouten? stel je staat randje buitenspel....maar scheids fluit niet en je mag door....dat zou wel chill zijn. :thumbs:
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat het toeval is, maar het aluminium lijkt wel een megneet te bezitten bij jou Black Bullet. En das een fifa eigenschap die ik liever niet bij Pro Evo zie.
     
  8. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    De lijnrechters maken denk ik nooit fouten.
    Daarnet had ik een situatie dat de verdediger zo voordeel kon nemen maar dat de scheidsrechter toch floot voor buitenspel terwijl de aanvaller ver vandaan de bal was.
    Ja eerlijk gezegd heb ik in 3 potjes al erg veel de paal of laat getroffen al kan dit inderdaad natuurlijk ook gewoon toeval/pech zijn.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het menu is minder mooi dan het menu van Fifa, maar is wel eenvoudig. Lekker simpel. Fifa ligt v.w.b. presentatie flink voor op PES. Helaas draait een game om de gameplay en daar ontbreekt het bij Fifa aan.

    Vind jij het traag spelen? Ga jij maar eens spelen met een speler van Feyenoord en daarna bijvoorbeeld met een Ronaldinho, die beweegt heel erg makkelijk. Het hangt gewoon van de klasse (kon het niet laten) van een betreffende speler af.

    Ik snap niet dat je PES6 zwaar lelijk vindt. Ik speel het op mijn HD-televisie en vind het er echt niet minder uitzien dan Fifa07. Beter zelfs, omdat de kleuren neutraler zijn. Het is wat lichter allemaal en de animaties zijn gewoon levendiger. Als je met Seeforf speelt, denk je gewoon echt "Dat is Seedorf", of "Dat is Ronaldinho". Met Fifa heb je dat niet. Het publiek is niet het allermooiste. Ze zijn allemaal erg breed (beetje a la NBA 2K7), maar zijn wel meer 'mens' dan bij Fifa (waar het lange wormen zijn).

    Zoals ik ooit eerder in een ver verleden heb gezegd: goede graphics betekend niet per se scherpe textures. Goede graphics zijn een mix van textures, details, animaties, kleuren en ga zo maar door.

    De textures van Fifa kun je mooier vinden, maar realistischer ziet het er allemaal niet uit, waardoor PES6 dus zeker niet onder doet voor Fifa op grafisch gebied.

    Maargoed, het is en blijft smaak. Jij kan een Daihatsu mooi vinden, ik niet en vice versa.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  10. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik begin het spel na een wedstrijdje of 7 eindelijk door te krijgen, op amateur heb ik groningen als AZ zijnde met 5-1 van de mat geveegd :p
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft die postbode man...dan maar ff aflevering 8 van PB kijken.
     
  12. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb ook nog niks :'-( en aflevering 8 heb ik al gekeken :D

    maja TNT Post is altijd laat hier =(
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja die postbode mag gaan opschieten. ik moet verdomme straks naar mn studie toe voor een project.
     
  14. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ben ook net weer wakker van een avondje doorhalen met PES ;) Maar over die ML, ik heb zelf geen echte veranderingen gemerkt, maar je kan wel naast de moeilijkheidsgraad in de wedstrijd, instellen op welk niveau je de ML wilt spelen. (conditie spelers, moeilijkheid transfers etc.)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    GCshop heeft nog niets verstuurd (volgens de order status). Denk ook eens wat te pre-orderen :{ Niet goedkoop, en niet snel. Volgende keer maar zuiderpark dan :9
    Zo ga ik iig naar Dimplus in Doetinchem. Kijken of de daar de guide en de game hebben :) Direct kijken of FRS PB seizoen 1 heeft :)
     
  16. mark8925

    mark8925 Guest

    Ik heb amper de paal/lat geraakt.. pas 2 of 3 keer ofzo en er zitten er hier al heel wat uurtjes op :+
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je noemt animaties maar je hebt het over het hoofd van een speler. Nee, Huntelaar lijkt niet, heel veel spelers wel en die zien er verdomd goed uit. Deze game ziet er zeker retestrak uit, helemaal op een HD televisie.

    De traagheid is juist een pluspunt, omdat het daardoor veel meer realistisch is. Het spel is moeilijk, het is een kwestie van leren. Je draait traag omdat je niet weet hoe je moet draaien. Train veel en leer het. Want het is een hele goede footiegame.

    Ik heb net in de league FC Utrecht met 4-0 weggespeeld in eigen huis. En daarbij een vet afstandschot van Sneijder in de kruising. Ik ben lekker Topplayer gaan spelen, dat voelt veel beter aan dan regular of lager.

    Tevens heb ik na jaren PES spelen nu voor het eerst een goal gemaakt door de bal achter het standbeen met een hakje in de verre hoek te tikken. Ik heb denk ik een kwartier staan juichen en daarna snel op mijn mobiel gezet. Ik zal z.s.m. het filmpje op internet zetten.
     
  18. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    @Cyrax77
    Speel je master league met Ajax met Match Mode Players op Topplayer?
    Want met Default Players is dit volgens mij vrijwel onmogelijk. :+
     
  19. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruiken jullie de dpad of de analoge stick? Op de ps2 vond ik de dpad beter, kon je scherpere bewegingen maken.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik gebruik de d-pad. Ondanks dat deze knap waardeloos is. Kwalieit van de d-pad is vanaf de xbox 1 trouwens al beroerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina