1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat willen ze echt wel hoor. Maar dan moet je ze in het formatie-scherm -->individual -->(speler selecteren) -->Attack ook aangeven in welke richting ze over het algemeen moeten lopen. Verder kan je een speler die nèt een pass heeft gegeven ook gelijk door naar voren laten lopen door gelijk de rechter trigger in te drukken. Dan loopt hij de open ruimte in :)
    Zie ook Cyrax' uitleg zo'n 8 bladzijden terug...
     
  2. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Misschien is het wennen, maar de 360 controller PES't niet
    echt lekker vooralsnog. But again; ik ben een PS2 controller gewend, dus
    is het puur een kwestie van wennen?

    Door wie wordt overigens gesuggereerd dat er een speciale controller komt
    voor de 360 versie van PES 6????
     
  3. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nu "quick setting" eruit is de makkelijkste manier om de aanvalstechniek op "counteren"te zetten?:):
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    en nog wat leuks gevonden wat keepers betreft. Steekbal van beckham op rooney vd sar moest uitkomen en had de bal maar was op randje 16 en hij gleed door.. liet ie de bal los :)
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    betekend dus als ze hem vandaag binnen krijgen ik hem morgen heb :'-(
     
  6. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    [smartazzmode]Is toch logisch, anders krijgt hij rood!![/smartazzmode] :cool:

    Geintje hoor, inderdaad, juist dit soort extra's geven dit spel datgene
    dat het zo erg de moeite van het spelen waard is. Dit soort situaties
    komen immers bij het echte spelletje ook voor. Ik heb al meer van dergelijke
    voorbeelden aan den lijve ondervonden tijdens het spelen en het is
    simpelweg helemaal top. Vooral online, want dan is alles nog veel
    onvoorspelbaarder.
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Heeft iemand al het fully loaded pack gezien met een xbox premium + PES6?

    Zoja waar?
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die controller komt misschien inderdaad. Konami is bezig met MS.
     
  9. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE, ik word GEK! de post was er net.. maar geen pro evo in de bus.... andere mensen van zuiderpark die hem al binnen hebben ? of word dit apart bezorgd, door selektvracht ofzo ?

    AARGH!
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    JA ik had dit ergens gelezen dat ze erover na zitten te denken ereen te maken op gamer.nl volgens mij... (tijdje geleden alweer)


    Echt dingen die bij deze PES6 op 5* hinderlijk zijn:

    -Tegenstanders volop aggresief naar de bal toe 90 min lang.. kijk als een topclub als barca dat eventueel vol kan houden prima maar ADO?? of NICE??
    90 minuten lang jagen en niet moe worden.. Beetje jammer

    -In de ML gaat het nu goed sta bovenaan met 5 ptn verschil met nummer 2 maar wat kunnen de verdedigers bij deze editite klungelig zijn bij mij team.. als ze een bal in strafschop gebied krigjen druk ik 100x op weg schieten of weg passen maar hij weigert gewoon of hij vind het gewoon te eng om de bal aan te raken (gevolg tegenstander schiet de bal erin)

    -elke keer als ik in de aanval bent en dan komen ze weer met hun aggresieve instelling ze lopen 1x tegen je aan en boem je ligt op de grond of als ik hun voorbij wilt gaan maakt hij weer een tolletje of als ik naar een tegenstander met de bal toeloop weer een tolletje..(triest)

    -Voor de rest is de game wel okay naar mijn mening Grafics zijn gewoon goed en voor de rest niets te klagen
     
  11. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    reageren jullie niet omdat ik te weinig posts heb ofzo?

    wat is nu "quick setting" eruit is de makkelijkste manier om de aanvalstechniek op "counteren"te zetten?
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je moet goed staan om de kunnen passen. Dus als je met je rug naar die speler staat, kun je moeilijk een pass geven. Pass je, dan heb je kans dat hij hem idd niet naar die speler passt. Gewoon even goed gaan staan en dan pas passen en v.w.b. het meelopen, zie idd de uitleg van Cyrax.
     
  13. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een keeper actie, hij hangt soms aan de lat :D als de bal over gaat
     
  14. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is PES6 vanochtend gewoon door de postbode bezorgd. (Besteld bij ZP)

    Inderdaad! Ziet er heel stoer uit! :D
     
  15. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, post gekomen geen PES6. Bij ZP besteld. Ben nu toch echt van plan om hem bij Bart Smit te halen.

    PS: meld het hier ook ff: http://www.house-of-games.nl/forum/showthread.php?p=782#post782
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    mensen even een vraag!

    Ik kan nog steeds niet online, dan zegt ie steeds, als ik iemand uitdaag: This room is no langer exist ofz0 iets...weet iemand hoe dit kan? of heeft hij hetzelfde? Want als ie het nooit gaat doen kan ik beter fifa halen, dan kan ik hoop ik wel online....Hoop dat iemand meer weet!
     
  17. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk werkt het vanaf morgen wel omdat de servers deels niet toegankelijk zijn waardoor er problemen kunnen ontstaan. Officieel is het spel namelijk nog niet uit. (Release op de 26e.)
     
  18. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0

    nu weet ik dat pakketjes hier wel laterk omen, en meestal door n apart busje worden bezorgd + dat er vndaag nog n pakketje binnen zou komen, wat niet door de bus heen kan, dus ik heb nog hoop, nadeel is dat datm eestal pas vrij laat is en moet vnaaf werken... /cry
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    okej, hoe weet je dat van pes site ofz0? haha want anders zit ik zo morgen nog zonder online :p en dan kan ik hem niet meer ruilen:mad:
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    volgens mij ben ik trouwens de enige die nog niet online kan:confused: egt niemand anders met dit probleem?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina