1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een keer een levering niet gekregen via een site waar je moest aanbetalen. al lang geleden weet niet meer welke...

    doe het nu gewoon via bol.com en kies voor acceptgiro.. hoef je pas na de levering te betalen.-


    en vandaag binnen gekregen.
     
  2. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0

    ik denk niet dat het aan Zuiderpark ligt....ik heb mijne vandaag om 12 uur gekregen \o/

    Wat kan hij eraan doen dat TNT hem niet levert??:confused:
     
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes & fifa spelers geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.. ga maar weer fifa spelen :p
     
  4. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat impliceer je hiermee?
    Dat hij is zoek geraakt of dat ik hem morgen wel zal hebben?
    Ik baal gewoon. Gisteren hadden alle winkels hem al.Heb me zowel gisteren als vandaag er zeer op zitten verheugen...komt ie niet.En morgen heb ik geen tijd..
    Alleen maar omdat ik 12 euro wilde besparen..
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geneens fifa:confused:
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Omg niemand die mijn vraag beantwoord, kun je al online ??????
     
  7. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Tsja..het is gewoon heel vervelend als je hem niet krijgt. (heb het persoonlijk met ebay gehad, maar da's eigenlijk heel wat anders natuurlijk).
    Misschien ga ik voortaan alleen nog maar online bestellen als je er een verzekering bij kunt sluiten.kan dat niet bij Zuiderpark???
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies ik baal ook gewoon. Tuurlijk hoeft het niet aan Zuiderpark te liggen. Zo bedoelde ik het ook niet, maar ik heb me er ook op verheugd. Pauper.
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan online ja
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En.. Hoe is de masterleague? :D Heb je meer opties en ga je meer de kant van de coach mode op van fifa 07?
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gozer,

    Als jij denkt dat je binnen een dag een beetje fatsoenlijk voetbal op de mat kunt leggen in een nieuwe PES dan weet je duidelijk niet waarover je praat. Weet je hoeveel gasten dit zeggen en over een maand is het weer halleluja, want zo werkt het.

    Je mag alle kritiek van de wereld hebben, maar toch denk ik dat je een bepaalde charme van PES mist. Ik vind de PS2 versie ook lekkerder spelen op dit moment, maar ik heb allang gezien dat dat niet lang meer duurt. Als ik zie wat ik nu al meer kan dan gisteren en het besef dat het allemaal beter zal gaan straks doet mij beseffen dat dit spel fantastische gameplay gaat bieden. Je weet nog niets van dit spel en je kan er ook nog niets van. Ik ook niet, maar ik ga het wel tot op de puntjes leren. Zoals ik dat in alle voorgaande delen ook heb gedaan.

    Het kan natuurlijk ook zijn dat je het gewoon niets vind natuurlijk maar als je de voorgaande delen van PES leuk vind dan snap ik niet dat je zo ongeduldig bent. Ja, het speelt heel anders. Maar het is geweldig machtig als je het straks allemaal door hebt.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat kan wel, alleen moet je even wachten tot alle servers up & running zijn!
    Sommige mensen hebben echt geen geduld.

    Konami heeft gezegd dat de officiele releasedat 26 oktober is. Je kunt dus niet gaan zeuren dat de servers nog niet allemaal bereikbaar zijn. Beter is:

    "Meneer de verkoper, waarom heeft u mij het spel verkocht, terwijl ik nog niet altijd online kan spelen?"

    @Icedwight: Het komt gewoon omdat je weer even tijd nodig hebt om te wennen. Het voelt idd heel anders aan dan de PS2 versie. Die lijkt meer op PES5 v.w.b. snelheid e.d. Dat ben je dus nog ff meer gewend dan PES6.

    Ook ik heb af en toe dat ik denk WTF? Maar dat went en de volgende x doe ik het wel goed. Geef het gewoon de tijd.
     
  13. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar het ligt denk ik wel aan ZP.
    Hoezo hebben sommige mensen hem wel al dan? Hebben ze, omdat deze game veelvuldig is besteld, de games apart verzonden( dus op verschillende tijdstippen de games verzonden?? )Mja, morgen zal ie er wel zijn.
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik hoop het meer kan ik niet zeggen maar zoals ik het nu zie ben ik er niet echt kapot van.
    En geduld heb ik wel voor PES hoor speel ze altijd wel een jaar :)
    dus dat komt wel goed maar ik hoop natuurlijk dat ik over een maandje of 2 weer iets anders zeg..

    Dus Sorry Cyrax en Jows.. ik ga ff heel stil in een hoekje pes spelen :p haha
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ben het helemaal met je eens! in het begin denk je echt "ja dit is geweldig" maar daarna ga je je steeds meer ergeren aan dingen die niet goed zijn. denkl toch dat ik pes 5 leuker vind. en cyrax, je hebt gelijk dat je telkens weer beter word en het telkens beter gaat maar toch mis ik iets, ik weet niet precies wat.

    online vind ik het helemaal niks, daar hoef ik maar naar de schiet knop te kijken en ik schiet over, dat balkje loopt gewoon niet normaal snel vol. offline heb ik dit niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wel ff wennen dat right bumper nou is om te sprinten en left bumper om mannetje mee te verwisselen
     
  17. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Pes kun je niet na een dagje spelen beoordelen. Dat is ook de rede dat ik reviews over dit spel vaak met een korreltje zout neem. Pas na een maand ofzo kun je je een degelijk oordeel vormen over de game.Ik weet nog wel dat ik Pes 5 in het begin best wel minder vond, gelukkig ging dat na een paar weken weg.
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6

    hoezo verwissel je dat niet gewoon terug naar hoe het was? veel makkelijker.
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt het ook wisselen hoor :)

    teminste zo heb ik dat gedaan weet niet hoe de rest dat heeft


    Edit: Master League D2 gewonnen :p
     
  20. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina