1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik als fifa speler heb eens pes 6 gekocht wat mij opvalt is het speelt realisties maar de spelers bewegen ERG HOUTERIG, als je de sprint button klikt lijkt het wel of ze op een rollerbank rennen, veder is het een leuk spel.
     
  2. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag aan de doorgewinterde PES-fans:

    Zijn er spelers verdwenen in de ML-default-players mode?
    Jaric en Macco enzo zullen er nog zijn, maar is ook de oude garde er nog steeds?
    Bij pes5 waren er een paar gepensioeneerd, nu ook?

    Alvast bedankt!
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik heb daar een vrij grote post over geschreven, zoek dus een bladzij of 8-10 terug naar een post van mij :)
     
  4. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor zo goed als geen commentaar tijdens de wedstrijd! alles staat nochtans op max, ik hoor bijna niets! Is dit een gekend probleem?

    Heb deze vraag al gesteld, maar niemand lijkt te weten vanwaar het probleem komt...
    Echt lastig hoor.
     
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    online gebeuren werkt niet
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In de winkel konden ze hem nog niet leveren... en ook de guide niet :'-( (Doetinchem)
    Guide ga ik nu online bestellen

    edit:/
    Damn... die guide hebben ze nu ook niet meer op voorraad :'-( Kent iemand anders een site waar ie te bestellen is? Nederlandse site graag :)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die van mij is vandaag opgestuurt van dimensionplus, kan niet wachten :D.
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Overigens vind ik ook dat de spelers de bal beter afschermen, ze gooien veel meer hun kont erin terwijl ze in PES 5 soms als een zoutzak bleven staan.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik ga hem ook kopen (sittard:)) morgen of vrijdag, hopelijk is hij het geld echt waart

    btw. guide? is die NL of Engels?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Engels.
     
  11. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand bij mij op XBlive heeft gezegd dat de gameplay wel lekker is, maar dat je niet echt het gevoel hebt dat je hard uithaalt, of een harde pass naar voren geeft. hij bedoelde daarmee dat de animatie net leek of hij maar een zacht tikje gaf waar dan een enorme knal uit komt en dat het rennen er soms erg gaar uitziet.
    Klopt dit, want de gameplay van FIFA zal misschien wel net wat minder zijn, maar nogsteeds goed, en bij FIFA heb je wel bijv dat je met je hele lijf meebeweegt als je schiet etc. Ik ben benieuwd naar reacties want ik ben van plan 1 van de 2 te kopen. Ik hoef geen reacties over FIFA, want ik heb het volledige spel gespeeld en dat is nog velen malen beter dan in de demo, de scherpte, de helderheid, tricks etc.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net van dimension plus bevestig gekregen dat ik m morgen in de post kan verwachten

    Wie meteen online een potje wil voetballen moet ff Style NL toevoegen;-)
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    als ie online doet bij je haha, bij mij nie iig
     
  14. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    vind hem echt vet maar al kom je bv met ibrahimovich aanlopen in de 16 schiet ie hem echt te snel meters over, ook al tik je x maar 1x in. maar verder speelt die heerlijk
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook die van mij is verstuurd, morgen tentamen binnen tikken (hopelijk) en dan is ff aan de slag!
     
  16. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd leuk :\ Koop je zaterdag een Xbox Premium gewoon omdat ze geen packs hebben, kom je vandaag toevallig langs de winkel ligt Pes6 Pack er :mad:
     
  17. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag. Ik heb in iedergeval 1 ding gezien dat mij niet beviel. In de replay van een doelpunt zag ik helaas dat de speler als hij schiet naar naar de bal 'floept' als een magneet zodat je de bal altijd perfect zal raken... helaas. Ik weet niet of mijn verwachtingen van deze game te hoog waren, maar heb op xboxlive niet al te goede reacties over deze game gehoord. Ik kreeg de hele tijd van: De gameplay is goed maar... etc. Ook zouden er dingen uit het spel zijn gehaald zoals de online shop etc, en dat de taktiek zelfs minder is dan PES5 .Ik wacht nog even op een review van het spel, want op de minpunten die ik gehoord heb zit FIFA goed en de gameplay is sterk verbeterd plus dat het magnetisme tussen de speler en de bal volledig weg is.

    Vat het niet verkeerd op, want dit is over wat ik GEHOORD heb over PES 6 en niet wat ik zelf meegemaakt heb of wat dan ook
     
  18. dannynima

    dannynima Guest

    Wat voor cijfers geven jullie voor de PES6:

    graphics:
    gameplay:
    hoe de spelers rennen:
    hoe de spelers pasen:
    balaanname:
    balafpakken:moelijk/makkelijk
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In de sound-settings (options file) kan je van 0 tot drie sterren opgeven bij het kommentaar. Drie sterren is het meeste kommentaar 0 sterren is kommentaar uit.
     
  20. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik allemaal al getest, haalt niets uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina