1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannynima

    dannynima Guest

    mooi:D dan ga ik uhm halen, oja mensen voor online potjes voeg me maar toe : dnima
     
  2. tito

    tito Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je eigenlijk die matthew trick? ik probeer het maar het lukt mij maar niet :mad: en wie iemand nog truckjes? kheb hier op het forum zelf al gelezen da je kan voorzetten achter je steunbeen :) hoe doeje da?
     
  3. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik snap wel wat hij bedoelt, ik legde het wel een beetje onduidelijk (eigenlijk verkeerd om) uit. Zijn uitleg is beter. Ik heb die guide ook trouwens, net als die van PES5. Dat zijn echt bijbels ;-).
     
  4. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt idd de bal naar achteren halen, echt gaaf. er zullen wel meer vette tricks in het spel zitten, heerlijk. het spel speelt heel lekker overigens.

    maar wat ik alleen niet snap van konami is dat ze bepaalde grasmatten op velden zo slecht laten uitzien. bijvoorbeeld het stadion van Barcelona, een stadion die over het algemeen bekend staat om zijn mooie grasmat. ik ben zelf nog een dikke maand terug naar een wedstrijd geweest van Barcelona en ik kan je vertellen dat dat gras er zeker mooi groen uitziet en geen "fouten" heeft zoals in pro evo. maarjah, klein punt, konden ze desondanks wel meer rekening mee houden :)
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu nadat ik divisie 2 heb gewonnen bezig met Divisie 1.. en het gaat aardig goed 1x gelijk gespeeld tegen Udinese en de rest (5 wedstrijden) gewonnen.. :)
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Met RB schiet je tog met de binnenkant van je voet, ( dat was bij PES5 iig zo ) is dat dan goed voor afstandsschoten?

    2. dus eerst schieten en dan RB? of RB ingedrukt houden tijdens het schieten?
     
  7. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, de grasmatten zijn echt lelijk vind ik, ze doen echt 8 grote stadions erin, en geen één heeft een mooie groene grasmat, helaas
    ik ga morgen maar verder met oefenen, heb dr nu genoeg van, het wil ff niet lukken met schieten, morgen ff dat met RB proberen
     
  8. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Grasmatten vind ik juist prachtig. Veel mooier dan die kunstgrasvelden van Fifa.

    Schieten is wel lastig zeg.
     
  9. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ste check je pm, maar voor afstands schoten kun je dat beter niet gebruiken denk ik, alleen voor schoten uit moeilijke hoeken :) guide zegt : deadly from inside the 18 yard box, en dat het alleen goed werkt met echte 'marksman' ( henry ofzo dus ) om hem lekker in de hoek te plaatsen...


    EDIT: met controlled kun je er ook meer effect aan geven op de een of andere manier, maar dat doet ie dan vanzelf n beetje volgens mij, als je vanuit n moeilijk hoek komt
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook voor het eerst PES gespeeld op de X360. (eindelijk)
    t.o.v. PES 5 is het al een stuk voorruit gegaan. Scheidsrechter heeft zijn fluit half ingeslikt, gelukkig want in PES 5 was dit echt een ramp en is de reden waarom ik zeer weinig actief was bij die versie.
    Positieve punten zijn enorm dus ga ik gewoon even mijn negatieve punten opsommen.

    -de keeper is kwa AI maar zwakskes, teveel rebounds en positie is ook vaak twijfelachtig...
    -heb gemerkt dat je vaak doelpunten kunt maken op corners/voorzetten, dit doet mij enorm denken aan fifa.
    -Al meerdere malen gezegd maar teamnamen uit Engeland (en andere)?! En ze niet kunnen wijzigen vind ik een 'dikke' mintpunt. Wou daarnet Chelsea nemen en had verkeerde ploeg. Zeer spijtig....
    -8 stadions, ja duh, niks nieuws. Maar de weinige die er zijn zijn wel prima!
    -Gfx bij close ups (sommige spelers/publiek) zijn next-gen onwaardig. Een ramp is het niet maar zijn toch punten waarin je verbeteringen verwacht. Vooral op een console als de X360, speel zelf op een HDtv.

    Dit zijn zo de puntjes waarop ik echt heb zitten opletten bij mijn eerste ervaring PES. Heb hem zelf nog niet op mijn eigen console gespeeld. Hele avond bij een maat gezeten en die had min of meer zelfde mening. Maar om toch positief af te sluiten. De gameplay is gewoonweg zalig, net zoals de vorige 5 delen. Morgen begin ik er echt aan. Ga eerst de spelers van mijn favoriete ploeg hernoemen: Fc Brussels |:- ... Anderlecht dus.
    Nadien begin ik onmiddelijk een Master League. Daar heb ik het meest plezier in.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Waar is een PES6 Guide dan?
     
  12. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat dat nou net niet kunnen...

    Maar wie speelt hier op een gewone tv en hoe ziet het er dan uit? Ik krijg morgen namelijk het PES pack en speel voorlopig op een normale tv.

    edit: @ Pine NL: Free Record Shop of Dimplus heeft die wel
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  13. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de teamnamen niet meer veranderen? Dat vind ik wel een aardig minpuntje dan, aangezien dat heel de ervaring anders maakt. Of je nou tegen Liverpool of Tysside of whatever speelt. Vraag me ook af waarom ze dat eruit gehaalt hebben.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina