Vanavond ook voor het eerst PES gespeeld op de X360. (eindelijk)
t.o.v. PES 5 is het al een stuk voorruit gegaan. Scheidsrechter heeft zijn fluit half ingeslikt, gelukkig want in PES 5 was dit echt een ramp en is de reden waarom ik zeer weinig actief was bij die versie.
Positieve punten zijn enorm dus ga ik gewoon even mijn negatieve punten opsommen.
-de keeper is kwa AI maar zwakskes, teveel rebounds en positie is ook vaak twijfelachtig...
-heb gemerkt dat je vaak doelpunten kunt maken op corners/voorzetten, dit doet mij enorm denken aan fifa.
-Al meerdere malen gezegd maar teamnamen uit Engeland (en andere)?! En ze niet kunnen wijzigen vind ik een 'dikke' mintpunt. Wou daarnet Chelsea nemen en had verkeerde ploeg. Zeer spijtig....
-8 stadions, ja duh, niks nieuws. Maar de weinige die er zijn zijn wel prima!
-Gfx bij close ups (sommige spelers/publiek) zijn next-gen onwaardig. Een ramp is het niet maar zijn toch punten waarin je verbeteringen verwacht. Vooral op een console als de X360, speel zelf op een HDtv.
Dit zijn zo de puntjes waarop ik echt heb zitten opletten bij mijn eerste ervaring PES. Heb hem zelf nog niet op mijn eigen console gespeeld. Hele avond bij een maat gezeten en die had min of meer zelfde mening. Maar om toch positief af te sluiten. De gameplay is gewoonweg zalig, net zoals de vorige 5 delen. Morgen begin ik er echt aan. Ga eerst de spelers van mijn favoriete ploeg hernoemen: Fc Brussels ... Anderlecht dus.
Nadien begin ik onmiddelijk een Master League. Daar heb ik het meest plezier in.
Laatst bewerkt: 26 okt 2006