1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeromeNL

    JeromeNL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee tis niet sloom, tis fantastisch! Perfecte snelheid om te kunnen dribbelen en mensen te kunnen passeren!


    En voor de mensen die lopen te zeuren om de graphics... koop een HDTV en speel het dan nog eens OF ga lekker Fifa spelen!!!
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  2. shonosuke

    shonosuke Guest

    de 360 fifa graphics vind ik ook niet echt super voor een footie game
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jezus man, weer een nieuw deel en veel post daarbij. Geen zin om alles te lezen dus pleur ik dit gewoon ff neer.

    Nou ik heb het spel dus ook sinds dinsdag ( vandaar dat ik hier ook weinig te vinden ben)

    Maar het is in 1 woord koning!!!! Tuurlijk we missen onze oosterburen, de replays en de edit functie. Konami heeft ons een redelijk uitgekleed pesje geleverd.

    Maar toch is de gehele speel ervaring meesterlijk. Het speelt lekker sloom, je kan goed het spel verdelen, het is iets makkelijker geworden om te dribbelen, echte snelle spelers hebben nu echt voordeel. Combi's lopen lekker en vloeiend. Steekballen ploffen nun heerlijk neer. En o wat nemen ze die ook lekker mee zeg, schoudertje koppie, prachtig gewoon.
    Goals scoren is iets lastiger, echte poeiers lijken verdwenen maar je moet het gewoon ff onder de knie hebben.
    En de keepers!!! Geweldig die fouten die ze maken, hoge bal los, bal via de muur in de goal. En prachtige reddingen maken ze!!

    Na ja ik kan nog oneindig doorgaan maar Pes is en blijft gewoon weer koning voetbal.
    Heeft me nu alweer in de ban en de wallen hangen alweer op m'n knieen en op m'n werk ben ik een zombie....

    Alleen hoop ik dat ik volgend jaar wel een volledig spel krijg. Maar ja ik heb liever dat er op de dingen er omheen gekort wordt dan het daadwerkelijke spelletje........
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat was ik haha. Tof man, is een lekker gevoel toch?

    Ik blijf het tegen de CPU echt lastig vinden. Ik speel op topplayerniveau in de league met Ajax en ben nu 15 wedstrijden op rij ongeslagen en heb alles gewonnen. Maar ik kan mijn tegenstander mijn wil niet opleggen, lukt gewoon niet. Heel soms lukt dat maar vaak niet. Meestal 2-0 ofzo, aanvallend vind ik de CPU maar matig (PSV en Feyenoord zijn wel goed aanvallend), maar verdedigend is het ongelovelijk hoe goed ze zijn.

    Ik blijf kloten met die controls omdat die 360 controller mij echt niet ligt. Dat vind ik heel jammer, want omdat ik sprinten met de RB butten echt ondoenlijk vind en wisselen van speler met LB ook heb ik dat omgewisseld. Maar ik speel al jaren andersom op de PS2 dus ik heb ff een maand of 6 nodig om dat eruit te krijgen. Hoe vaak ik wel niet wil lobben en vervolgens steeds een A'tje in beeld krijg omdat ik weer mijn strategie heb veranderd ipv op doel schiet wil je echt niet weten. Maar goed, ik hou vol en ik kom er wel.
     
  5. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op pesfan dat je toch classics teams kunt unlocken, heeft iemand dat al ondervonden? Het scheen dat als je met bvb engeland de Konami-cup won, dat dan classic engeland beschikbaar kwam. Ook met de andere 'usual' classics teams schijnt dit te werken.

    En ik vraag het toch nog maar 1x, kun je echt geen league met meerdere beginnen, en dat je dan tegen elkaar speelt? Niemand iets in de guide gevonden daarover?
     
  6. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit zijn de unlockables voor PS2, dus waarsch ook voor xbox360.
    Toch 2 interresting unlockables moet ik zeggen... Misschien heeft KONAMI dus toch een verrassing in petto voor de editor...


    Bonus Players

    Win the Master League Division 1 to unlock a new set of players. You can do this up to three times, each time unlocking a different set.

    Unlock the Worldwide All-Stars Team
    Win the International League as any team.

    Unlock the European All-Stars Team
    Win the International Cup with any team.

    Unlock the classic Italian team
    Win the European Cup as Italy.

    Unlock the classic Brazil team
    Win the South American Cup as Brazil.

    Unlock the classic Argentinian team
    Win the South American Cup as Argentina.

    Unlock "Call Name" Option
    Win the Konami Cup with a club team. The "Call Name" option will now be unlocked at the "Edit Clubs" screen.

    Realistic Faces
    Win the Asian Cup as Japan to unlock more realistic faces for that team in edit mode.


    Unlock the classic French team
    Win the European Cup as France.

    Unlock the classic England team
    Win the European Cup as England.

    Unlock the classic Germany team
    Win the European Cup as Germany.

    Unlock the classic Holland team
    Win the European Cup as Holland.
     
  7. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, maar de ps2 versie is zo anders dan de 360, dat ik daar niet mn geld op zou inzetten.

    Het zou wel kunnen, maar dan nog blijft het een erg skrale edit.
    Enige handige = the hunter zn hoofd veranderen :)
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind persoonlijk dat CPU te perfect is kwa verdediging en positie.
    Gameplay blijf ik schitterend vinden maar bij een aanval halen de verdedigers u altijd in en dat vind ik echt kl*te. Als CPU aanvalt dan kan je hem amper inhalen.

    BTW: bestaat die guide in het nederlands en/of frans ook? Indien niet dan koop ik hem in het engels.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  9. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hetzelfde hier... Maarja dat is allemaal wennen, voor de rest is dit echt een vette game.. Jammer dat ik hiervoor nooit de xbox versie van pes heb gespeeld. Zou kunnen helpen met de controls.
     
  10. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone zoetermeer, kan je hem zo ophalen/bestellen
     
  11. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak ik n alternative formatie om naar te wisselen,

    als ik bij gameplan A template doe, en daarna data management om te saven, zettie gewoon de aude stock formation daar neer, m.a.w. hij zet em weer teurg zoals ie stond, kom er niet uit.... hulp bitte
     
  12. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    bij ML als er spelers geschorst zijn of nationaal moeten spelen, en je wisselt ze in formation settings in het ML menu, als je dan een wedstrijd gaat spelen worden die wissels niet door gevoerd, en stopt hij zelf de spelers erin die hij goed vind om op die plek te spelen
    beetje raar :confused:

    net snoekduik onderkantje lat gescoord :D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  13. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gast schreef het volgende op de forums van xbox.com

    Nu hopen dat ze het snel gaan fixen \o/
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1e option file beschikbaar op pesfan.com :)
     
  15. shonosuke

    shonosuke Guest

    mss ga ik toch maar de ps2 versie "halen"O-)
    Die werkt wel gewoon online
     
  16. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook voor de X360? Wat houdt dat in dan?
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat edit mogelijkeden (die slechts schaars aanwezig zijn) door anderen worden gebruikt. Zodat jij dat niet meer hoeft te doen :) Alleen even installeren en klaar is kees. Let wel, je moet wel juiste harde hebben. Dat is een memorycard en een kabel waarmee je deze aan de pc kan hangen :)

    edit:/
    details
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  18. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah, dus wat wordt er veranderd met die option file?

    spelersnamen/teamnamen kunnen ze niet veranderen, en transfers kunnen ze ook niet doorvoeren, dus echt veel zal het niet zijn...
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat een template. Dan moet je nog via edit position de spelers op die plek zetten. (geloof ik)
     
  20. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb net een xbox 360 gekocht met PES6 erbij (fully loaded pack). Nu wil ik samen met een vriend van me op xbox live spelen op mijn xbox. Met ze 2en in hetzelfde team zeg maar. Hoe moet ik dit in godsnaam regelen met de xbox 360? Ik heb al een 2de gamertag gemaakt. Die van mij is xbox live gold en die van hem niet. Weet iemand hoe ik dit moet regelen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina