1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag gehaald, en toen ik de game opstartte: *wooow! dit word vet, heeel vet*
    Menu mooi en overzichtelijk. Veel teams enz.
    Toen spelen, ik hoopte grafisch op PES5 maar dan wat scherper, zo is 't ook, niet meer en niet minder.
    Toen ik echter gingen spelen viel mij meteen de realistische uitstraling van het spel op: stadion, spelers, maar ook onder het voetbal: de animaties!

    Heb nu een aantal wedstrijden gespeeld, 2 tegen de CPU en stuk of 4 tegen een vriend van me, en me eerste indruk is echt heel goed. Dit is wat ik van de 360 versie had verwach..... nee gehoopt!!

    Iedereen heeft 't over het feit dat de game zo moeilijk is, en dat je zo snel hoog over schiet, dat heb ik ook. Maar daar leer ik vanzelf wel mee omgaan.

    Maar wat 't rare is, ik heb net een paar wedstrijden gespeeld met een vriend van me, en we maakten beide doelpunten die ons erg aan fifa deden denken, vanaf 16m uit stilstand, uit de draai, vol de kruising in...Allemaal zulke dingen.

    Echt, bijna elke bal die ik onder de lat wist te krijgen, was een doelpunt...

    Verder toppertje! Gaat me lang bezig houden denk ik!
     
  2. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen voeg me ff toe voor een potje pes6, Satanpro NL
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het lijkt toch echt verbeterd! Kan nu veel meer connecten. Voorheen: nooit.

    Hopelijk is dit niet het einde van het werk aan de server en gaat het ook nog lag-vrij worden.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    hopelijk gaan die freekicklag weg. krijg geen schot fatsoenlijk op doel op deze manier...
     
  5. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaal mijn vraag, want ben erg benieuwd:

    hoe kan je achter je stambeen een voorzet/goal maken. wil graag weten, zal vast ook al eerder op het forum staan maar het zijn erg veel pagina's.
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind online maar kut hoor.. heb net met een vriend gespeeld zowel host als joinen maar lag sjonge jonge

    als dit niet is verbeterd binnenkort zal het bij offline blijven
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gebeurt er dan niks, ik krijg dat bericht, maar alles loopt vloeiend door.
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Schieten met je rug naar de goal en hopen dat er iets moois gebeurd :+
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    je bedoeld standbeen?
    Dan bedoel je de rabona. Dat kunnen alleen sommige spelers. En het gebeurd willekeurig, er is dus geen knoppencombinatie voor.
     
  10. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m maar ik begin gewoon zwaaar te twijfelen! misschien ga ik m wel ruilen voor fifa want alleen de gameplay klopt:confused: ok dat is dan wel erg belangrijk maar de graphics zijn naar mijn mening zwaar onder de maat en zo kan ik nog wel effe doorgaan. Echt zonde!
     
  11. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, ook nog enig idee met welke spelers dit zou moeten kunnen
     
  12. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Na enkele uren gespeeld te hebben moet ik vaststellen dat ik de echte teamnamen, kits, correcte spelersnamen toch harder mis dan verwacht...

    Ook een paar pareltjes van doelpunten gemaakt... maar spijtig genoeg ... euhh ... kannn geee nn .... moet het nog gezegd worden.

    Vind het al bij al toch meer een opgepoetste versie... van een UITSTEKENDE game, maar is mij toch duidelijk een niet VOLLEDIG spel.

    Mijn prognose voor dit jaar qua speelduur is (hopelijk verandert dit door enkele updates via marketplace):

    PES 6 PC: 80%
    PES 6 XBOX360: 20%

    A little dissapointed PesFan...:{
     
  13. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff op live gespeeld met ene pabloscar ofzo, was lache maar die lag, alles reageert helemaal traag, niet meer leuk

    dus tot dit gefixt is maar ML spelen...
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een hoerenzooi dat online zeg

    Heb nog geen game online kunnen spelen, telkens krijg ik de melding: This room no longer exists.

    Met pes5 heb ik nooit problemen gehad!

    Wanneer wordt die server verbeterd want dit is echt grote bagger!
     
  15. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    zullen we naar het konami hoofd kantoor gaan en eieren gooien :D?
     
  16. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een aantal wedstrijden online gespeeld tegen Cr4zie Warr!or van dit forum (zonder al te veel lag). En dan ben ik toch blij dat ik niet geruild heb, want online is deze game machtig. leuke wedstrijden met weinig verschil in score gehad. Invite me ik ben vanaf nu Pes online verslaafd :p gamertag: Rkcfan NL
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Waar wordt de Team Ranking in ML op gebaseerd, in het begin start je ergens op de 66e positie
     
  18. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me een goed idee! :b:
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.. als het Live gebeuren niet gefixed word dan ga ik me op de PC versie richten.. die is ubercompleet en speelt heerlijk online..
     
  20. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    zo net een lange sessie online achter de rug en met een perfecte verbinding
    we speelden vanaf ongeveer 22.15 tot nu (03.40)
    ik heb een mooie goal gemaakt maar waar kan ik het filmpje uploaden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina