1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    jep leuke potjes \o/

    ik hoop echt dat ze het op zaterdag gefixt hebben
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Voeg gewoon wat mensen van dit forum toe aan je Friendlist en je kan online gamen. Tegen vrienden spelen is geen probleem.
     
  3. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Top game , echt ik ben altijd FIFA fan geweest , Maar pes 6 is MEESTERLIJK wat een mooi voetbalspel, en wat controls betrefd is het meteen goed ,ik denk dat konami gegokt heeft op een zooi FIFA spelers , en terecht!! dus controls voelt gelijk goed aan, scheids en grensrechters , heerlijk omdat te zien , master leage fantastisch!! online geen enkel probleem eerste potje gelijk gewonnen met frankrijk tegen man united 3 - 1 geen framerates of hinderlijke storingen, verliep lekker vloeiend wedstrijdje van 2x 5 min.

    mijn cijfer voor Pes 6 .... 9.1 of 91% !!!
     
  4. basovich

    basovich Guest

    hihi, had net jelmen toegevoegd:9..zal er vanavond/vanmiddag eentje uitkicken;)
     
  5. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer een paar potjes gespeeld, en het gaat steeds beter\o/
    Ook mijn eerste eigen goal al gemaakt. Wilde een corner wegkoppen, maar ipv weg, kopte ik de bal in mijn eigen goal.

    Krijg wel echt weer het PES gevoel terug. Wedstrijden die tot de laatste seconde spannend blijven.

    Ben alleen aan het twijfelen of ik de RT en RB omgedraait moet houden.
    Ik heb ze nu omgedraait, omdat ik rennen fijner vind met de achterste R-button. Maar nu is een geplaatst schot de voorste R-button. En die is moeilijkr vindbaar als je in een fractie van een seconde een bal kan binnen tikken. Hoe hebben jullie dit? Standaard of omgedraait?
     
  6. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat bij mij ook steeds beter, de eerste wedstrijden waren echt een drama, maar het gevoel komt weer terug. Toch nog regelmatig dat de bal niet naar de plek gaat die ik wil, maar het gevoel komt weer terug.
     
  8. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren 3 wedstrijdjes online gespeeld, 2 van de 3 verliepen perfect, geen vertragingen ofzo, de laatste game is het vast gelopen nadat ik 1-0 gemaakt had, verdenk de tegenstander ervan te zijn gaan lopen ;)

    ik begin het al wat onder de knie te krijgen, alleen de truukjes moet ik wel nog wat zoeken, schieten begint al redelijk goed te gaan, maar knal hem nog vaak hoog over, had zo heel de defence op een hoopje getikt, de keeper uit zijn goal gelokt, stond alleen voor een leeg doel, en bam, meters over :D

    Ben nog opzoek naar wat pes spelers, heb alleen maar fifa mensen in mijn friends list dus :) Add me maar als je wil, tag=AndresTG
     
  9. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook geweledig pes6 zeker een 9 9+... Online nog niet geprobeerd maar ben ook erg hard aan het oefenen om de xbox360 controller lekker onder controle te krijgen voor pes. (speelde 5 op pc met een psone controller). zie toch weer veel voortuitgang met zijn voorganger...

    Moet alleen wel zeggen dat ik uit een corner misschien wel 3 van de 5 erin kop/schiet... was bij pes5 ook al (doe het balkje net een stukje voor het middenste streepje ong 3/4 van de eerste helft zeg maar.. en afdraaien van het goal.. bijna altijd een doelpunt/kans). Dat is wel een beetje jammer.... voelt zo.. fifa:p en dit is op top player natuurlijk.

    Maja online loopt men vaak daarzo ergens rond met zijn/haar poppetje dus werkt het wat minder goed... (bij 5 heb 6 nog niet gespeeld online)

    Maar voor de rest alleen maar lof. Alleen de stats van van persie horen veel hoger te zijn :p
     
  10. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het er wel mee eens:)
     
  11. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaga nog maar ns een keer online proberen

    Voeg Style NL ook maar toe aan je list:)
     
  12. sander93

    sander93 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde zo vanochtend online gaan, maar er staat telkens "no opponent found"
    is dat niemand online ofzo of wil niemand ofzo?
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geen lobby te vinden lijkt mij dan :)
     
  14. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de problemen met the room no longer exists zijn er nog steeds. Ik word er moe van.
     
  15. mark8925

    mark8925 Guest

    ja ik nu ook wel.. ga vandaag konami ff bellen denk k:+
     
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de servers offline zijn, had al een soort van bericht (niet officieel) op pesfan gelezen

    edit ok, die andere melding is er nog wel, wordt even afwachten dan denk ik
     
  17. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo na 2 dagen buffelen eindelijk wat topmatches op de mat gelegd gister en vanochtend. Het is echt zo vet dat je het verschil merkt tussen absolute topteams en marginale teams. Zo was ik in de master league met fc-utrecht begonnen en dat was maar behelpen allemaal, vanochtend konami cupje gespeeld met het Nederlands elftal en wat een wedstrijden zeg.. Gevoel tot nu toe: Super gameplay, weer net wat beter dan deeltje 5, onwijs realistisch en lekker tactisch. Jammer van de teamnamen en de transfermode, ging gister namelijk met ivoorkust, was dat team niet geliscensed. In de oude situatie kon je dan al de spelers van de clubteams (met de juiste gezichten) in die teams plaatsen (bv. drogba van chelsea, toure van arsenal enz.) maargoed hopelijk gooien ze een update erin..

    Trouwens niet alle transfers zijn verwerkt, zo zit dickoh nog niet bij utrecht en mathijssen volgens mij gewoon nog bij AZ..
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Begin er nu wel een beetje ziek van te worden hoor.

    Heb vorige week het spel besteld bij ZP, toen ook betaald. Woensdag las ik hier dat mensen die hem bij ZP hadden besteld hem al binnen hadden, dus ik die gast mailen of hij vertraging had enzo. Hij zei van nee, maar dinsdag was er een lading binnen gekomen, die was al verstuurd. Donderdag zou er weer een lading binnen komen en die van mij zou d'r ook bij zitten. Nu is het dus vrijdag en m'n status staat nog in behandeling. Zeg 't gewoon als je vertraging hebt, vind dit een beetje zwak.
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde bij mij. Gisteren een paar bekers zitten spelen (Reebok cup, International cup, Asia en African cup) en allemaal gewonnen van de eerste keer. Weliswaar op regular want moet nog in de game komen. Maar nu begin het vlotter te gaan. Elke wedstrijd ontdek je nieuwe dingen. Alleen blijf ik mij irriteren aan het 'perfectionisme' van de CPU. Ga mij ook die PES 6 guide kopen.
     
  20. pasz

    pasz Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrrrrr.. online gedeelte.......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina