1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    zoo heb net wat verschillende strategieen in mn stock geworpen, een normaal, aanvallend en verdedigende opstelling. al moet die verdedigende nog wat opgevijzeld worden. :+ de stock voor off- en online play. hoef je bij fifa niet te doen, maakt het niets uit,, gelukkig speel ik pro evo :+
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Dannynima

    Oh jee... dat is echt een vreselijk lang verhaal. Dan heb ik vijf bladzijden nodig :)
    Kijk maar goed in de manual bij Master-league en als je dan nog vragen hebt, raad ik je aan de PES expert Guide te kopen bij een willekeurige gameshop, zoals bijv. Free record shop. €14.95 plus DVD. ;)
     
  3. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dat idee krijg ik zo langzamerhand ook.Maar op een beamer is het weer sneller dan op een (gewone) TV.Nee maar echt, ik had gelezen dat het traag was...ik zie het totaal niet..is eerder sneller geworden toch:confused: Iets wat de game alleen maar ten goede komt zoals ik al aangaf in een eerder bericht:confused:nellere gameplay betekent een sneller tempo en dat betekent dus dat er meer gebeurt, iets wat het plezier alleen maar ten goede komt.:)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De vraag is dan echter wel of het realistisch is... Ik krijg dan associaties met een renpaardenwedstrijd ;) Vergelijk dat hele snelle maar eens als je plotseling naar echt voetbal op TV zit te kijken...
     
  5. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan het dat sommige lui anderen steeds laten disconnecten?
    Zat ff bij de Overall Rankings te kijken,en sommige gasten hebben een gemiddeld doelsaldo van 3 voor en 0 tegen(3-0 is ook de uitslag wanneer iemand disconnect),terwijl ze al tig wedstrijden hebben gespeeld,je gaat mij niet wijsmaken dat ze alles gewoon met 3-0 winnen natuurlijk.
    Neem bijv. de nr 1 op dit moment : 176 gespeeld,175 gewonnen,en een gemiddeld doelsaldo van 3 - 0.Beetje jammer.
     
  6. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar uiteindelijk gaat het louter om de fun die je krijgt bij een game toch?
    Pes 5 was een stuk realistischer dan deeltje 4, maar uiteindelijk kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ik deeltje 4 toch echt stukken leuker vond dan deeltje 5.Puur om het feit dat deeltje 4 lekkerder speelde.
    Niet voor niets werd Pes 5 door sommigen zeer kritisch bekeken. Ik heb vrienden die deeltje 5 genegeerd hebben en zijn doorgegaan met deeltje 4 ( stelletje watjes:) ), puur om het feit dat deeltje 4 hen meer plezier verschafte.
    Nu met Pes 6 krijg ik weer een beetje dat goddelijke gevoel dat ik bij deeltje 4 had.
    Het is maar wat je wilt.Realisme is leuk, maar als dat ten koste gaat van de fun dan hoeft het van mij niet.
    Mja,ieder z'n eigen mening :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan het ook wel aardig nu, het gevoel komt eraan. Gister een paar online matches gespeeld, ging wel aardig goed, zonder vertraging bijna.
    Kan nu echt mooie goals scoren, al gaat ie soms nog wel hoog over.

    Als iemand nog een oefenmaatjezoekt/ ff een potje wilt spelen. Voeg me maar toe: zerocha0s1234:)

    Ga over een uurtje ff de pesguide halen, het boekje is me wat te simpel.
     
  8. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik zou het ook niet weten hoe ze het doen,
    hopelijk word het ook publiek bekend, anders gebeurt het steeds meer
    maar ach, laat mij maar echt winnen.
     
  9. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Hey maar het online gebeuren is nog steeds niet gefixed??
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    de laatste dagen veel getraind vooral op het dribbelen. Je kan soms niet meer hersenloos door een verdediging rennen als je een goeie dribbel wil maken zul je ook meer de slow dribbel moeten toepassen.
    Ook het schietsysteem was ff wennen en heb veel geofend op de korte en lange lob en vooral de harde bal met de binnekant van de voet.

    Voor de mensen die zin hebben om te oefenen kunnen me toevoegen, maar natuurlijk ook de mensen die me makkelijk denken te verslaan

    en dan nog een ding de pes guide hoeveel kost, welke taal en zit er ook een dvd bij?
    edit: zag hierboven dat die 15 euro kosste met dvd maar in het engels
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik voeg je zo ff toe\o/
     
  12. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    ja hoor, er is volgens mij idd weer een cheat. Speelde zojuist een potje en stond gelijk na de afrap 1-0 voor. Vervolgens ging hij het pauze menu in, waarbij de klok zoals normaal naar 0 afloopt, maar vervolgens hangt het spel?! ik kan nog wel gewoon de guide openen, maar het spel gaat niet verder!
     
  13. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook al een keer gehad bij een gast
     
  14. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    en wat deed je toen? kreeg je een disc toen je weg ging?
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb een vraagje, zit nu halverwege het seizoen bij die periode waar je even transfers kunt doen.
    Ik moet 24000 uitgeven aan salarissen en heb maar 18000, maar zover ik weet moet je ze pas uitbetalen aan eht eind van het seizoen. Of wordt je halverwege al gevraagd
     
  16. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het eind van het jaar pas.
     
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Bedankt voor de snelle comment
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    het was een geen ranked match dus ging na een tijdje gewoon weg naar xbox dashboard en dan weer play game, ik stond ook met 1-0 voor. ik vind het vervelend dat je die pauzes niet kan wijgeren
     
  19. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt dat trucje met de chat? Moet je eerst iemand uitnodigen voor een chat? En dan toevoegen?
     
  20. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoeft niet maar dat vinden ze handig je kan ook geen een match createn en iemand uitnodigen zonder met hem te chatten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina