1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thx, ik ga het eens proberen. Voor wie wil spelen, ik ben nu online...
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tuurlijk en jij hebt ergens anders meer fun in dan ik. Ik speel liever een voetbal-simulator dan een Voetbalspel, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Laat het maar wat langzamer zijn, dat is het in het echt ook. Zo kan je ook mooi op de radar zien waar je tegenstander gaten laat vallen en kan je er van profiteren. Probeer dat maar eens met een arcadevoetbalspel.
    Het moet wel echt lijken, anders heb ik er geen aardigheid in.
     
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon er niet in komen
     
  4. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    had hetzelfde, unable to connect ?? Waar kan dit aan liggen? Of is dit een geintje van Konami
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ff online gespeeld, dat ging echt prima, ik had na al die negatieve comment op het online deel minder verwacht. Geen lag, prima gewoon (mis wel die lobbies)

    En over het offline gebeuren: gameplay is weer geweldig, animaties ook super (kijk eens naar hoe Stam beweegt en passt, elk kopduel wint en Babel hoe die op doel schiet, super!). Edit mode mis ik op zich niet zo, maar die replays, wat zou ik die graag op willen slaan. Meesterlijk goal met Huntelaar gemaakt, Sneijder speelt in de 16 een verdediger uit, tikt naar de Hunter en die doet achterwaarts een hakje en de bal vliegt in de linkerbovenhoek :9
     
  6. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat, gister lukte het wel gewoon
     
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol, ik heb je geaccepteerd, maar grappig om te zien het lijkt net alsof je de 360 nieuw hebt en alles speciaal voor deze game
     
  8. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is ook wel een beetje zo, PES altijd wel op de ps2 gespeeld maar was zo goed als dood.
     
  9. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik overgestapt van Fifa naar PES omdat ik zo baalde van de online bugs en de laksheid van EA om er iets aan te doen...zit ik opnieuw met een spel dat het online niet goed doet...wat een frustrerende middag, 4 potjes kunnen spelen in 2 uur verder alleen maar 'unable to connect ''....
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Hey, bedenk wel dat we het over hetzelfde spel hebben.Ik heb gewoon dezelfde pes 6 als jullie, maar vind totaal niet dat het traag gaat en daar ben ik zeer blij mee.Ik speel liever een Engelse wedstrijd waarin het tempo hoog ligt dan een saaie Italiaanse wedstrijd met weinig doelkansen ;)
    En ik gebruik constant m'n radar,dat is namelijk echt een vereiste om te kunnen zien wie er vrij staan.
     
  11. Rombo361

    Rombo361 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Teleurstelling

    Om te beginnen wil ik zeggen dat ik heel erg heb uitgekeken naar mijn eerste XBOX360 spel te weten PES6 want daar heb je een xbox voor.
    nadat ik deel 5 helemaal kapotgespeeld heb hoopte ik op een leukere ML, nieuwe features en betere online play. Voor dat het spel uit was waren de vooruitzichten erg goed.

    Eenmaal spel uitgepakt gelijk aan het spelen gegaan. De gameplay en graphics zijn er super op vooruit gegaan. het is allemaal nog realistischer en ook de bewegingen in het doelgebied zijn veel gevarieerder en zo ook met corners en andere dode spelsituaties.

    Alleen onbegrijpelijk dat het spel verder zo veel heeft weggelaten. onbegrijpelijk dat men er niet in is geslaagd om na zoveel jaar de edit mode gewoon perfect te maken. Ik snap hier echt helemaal niets van. het is gewoon één grote teleurstelling.

    Niet dat ik ooit over zou stappen naar ffa want dat spel heb ik altijd al kut gevonden maar PES6 is een half spel, een afraffeltje voor de 360.
    Hoop dat PES7 snel uitkomt en dat ze dan einelijk eens echte verbeteringen doorvoeren..

    Misschien dat het menu zo onduidelijk is maar hoe zit het met:
    -automatci sortation in het menu edit position?
    - replays in wedstrijden?
    -
     
  12. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok,dit heb ik op dit moment dus ook in een Ranked Match,sta op t punt een corner te nemen,maar hij doet niks meer...ideaal |:-
    Nou ben ik dus genoodzaakt het spel af te sluiten waardoor ik mn eerste disconnect heb...fijn! =(
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het trouwens wel onwijs vervelend dat zonder dat je op de slide knop drukt de computer soms toch besluit om te sliden. heb zo al 4 penalty's tegen gekregen terwijl ik zelf nooit slide binnen het 16 meter gebied.
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu ook 2 dagen en ik ben er zeer tevreden over !

    Hij is best pittig en je moet er gewoon tijd in steken wil je echt beter en goed worden, maar hoe meer je speelt hoe leuker ik het ga vinden !

    en online werkt ook gewoon top ! je moet gewoon Create Match doen en duurt meestal paar seconden en hebt al een tegenstander !

    net ook weer een potje gedaan met iemand uit mn friendlist en verliep ook vlekkeloos .. oke af en toe een happeringetje Maar in welke game is dat nou niet !!
     
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het ook, wil beginnen met de wedstrijd, hij is loading. opeens zwart scherm.je hoor wel het publiek juichen en schreeuwen maar geen beeld. njaa disconnecten dan maar.
     
  16. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    yoo vraagje

    ik doe zeg maar die internetkabel die normaal is aangesloten aan mijn pc, doe ik aansluiten bij mijn xbox 360. Hij verbind wel maar daarna zegt hij problemen met ip adres ofso :confused:. Wat kan ik doen??

    wil zo snel mogelijk online met pes6 :D
     
  17. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die nu nog niet begrijpt dat er gewoon wat problemen zijn met de servers van Konami...
    Dat is dus de reden dat je unable to connect krijgt en allerlei andere vage meldingen... Ook ps2 ligt er kwa online op t moment uit... (ja er zijn nog mensen die online gaan met ps2).
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe je classic Argentina krijgt??
    Want ik heb de Konami Cup en de American Cup al gewonnen met Argentinie maar ik zie geen classic verschijnen.
     
  19. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de reebokcup winnen met Argentinië (maakt niet uit welk niveau).
    Doe het zelfde voor Engeland, Brazilië, Nederland, Italië, Frankrijk en Duitsland om hun klassiek team te unlocken.
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6

    zijn die officieel en gelicenseerd? als dat zo is ga ik ze wel halen zo niet dan vind ik het verspeelde moeite.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina