1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NaimG

NaimG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook weinig problemen met Live, dus als iemand wilt spelen voeg me maar gerust toe. We kunnen trouwens ook wel een toernooi organiseren.

2. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    noh dit werkt goed, in quickmatch kan ik niks vinden, maar dit werkt fantastisch_O_ ik heb de hele avond vrijwel zond er lag gespeeld (behalve bij het uittrappen v/d keepers:p) eerst tegen een of andere gozer met ongeveer allle teams gespeeld, een stuk of 7 potjes, daarna tegen een engelsman, arsenal tegen psv (ik) ik kwam voor met 2-0 waarna het uiteindelijk 3-3 werd:)

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    HOERENZOOI.

Denk je alles gehad te hebben met dit spel, doet online het eindelijk een beetje (natuurlijk met LAG maar who gives a shit, we leven tenslotte in 2006).

GODVERDOMME, ik heb net een live een wedstrijd verloren puur en alleen omdat die teringschietbalk online 2 keer zo snel (zoniet, 3 keer zo snel) omhoog gaat dan offline. Begrijp me niet verkeerd, ik ben voorstander van het nieuwe schietsysteem (OFFLINE, wel te verstaan).

Maar 10 kansen creeëren en ze allemaal overschieten terwijl je je uiterste best doet om zo kort mogelijk die teringknop in te houden is zo frustrerend dat het stoom nu uit mijn oren komt.

DIT HOU JE TOCH NIET VOOR MOGELIJK. WHAT'S NEXT?

Waar slaat het in hemelsnaam op dat die klotebalk veel sneller gaat online dan offline. En nee, het is geen schijn. Bij vrije trappen kun je het verschil helemaal duidelijk zien.

4. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, voeg me toe voor een potje online!

5. mars15

mars15 Guest

dat is gewoon lag...

6. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan druk je toch te lang ;)

het gaat idd iets sneller dan de vorige (2) delen, maar ik vind het nog steeds best te doen

gebruik anders de rechter trigger zodat ie em wat geplaatster (?) en dus zachter schiet ;)

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal ongetwijfeld zijn, hoe meer lag, hoe meer je er last van hebt.

Maar het is geen lag. Ik druk evenlang op die knop, wat maakt het in godsnaam uit of dat spel het later doorkrijgt?

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Vertrouw mij nou maar, die balk ging in die wedstrijd 2 a 3 keer zo snel als offline. Ik speel al sinds PES1 dit verrekte spel, dus ik zie echt geen spoken. En ik weet ook dat het bij iedereen anders is, sommigen hebben er geen last van, anderen een beetje, andere heel erg. Het is bij iedereen weer anders en dat maakt het zo fokking geniaal.

9. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love,colour of love, the colour of love

lekker deuntje he?.... grrrrrrr

maarre is gelukt om paar keer online te gamen en was gaaf!
    tja, die schietbalk, daar kijk ik niet naar, ik druk gewoon minder snel die knop in en zie wel...moet kneusami nog maar even naar kijken

10. Dioxic

Dioxic Guest

lol color of love

11. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helmaal met die gast eens over de schietbalk, heb dat ook meerdere keren gehad

12. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nerd

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Colour is Brits, Color Amerikaans. Dus niks mis met jouw spelling.

14. Dioxic

Dioxic Guest

nerd?

15. Dioxic

Dioxic Guest

Juist

16. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al schrijf je het met hoofdletter K

zit hier niet bij lingo of tien voor taal ? maar thanks voor de les

17. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk dacht ie dat jij hem verbeterde

weet iemand trwns hoe je iemand anders moet 'declinen' online?

ik kan alleen maar accepten :confused:

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  18. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je 2 opties. Accepten en declinen.

Trouwens, vanmiddag probeerde ik een vriend zijn invite te accepteren maar hij gaf telkens aan: failed to connect.
    Daarna stuurde eXtince een invite en daarmee kon ik wel direct connecten. :confused:

19. Dioxic

Dioxic Guest

Hoe kan dat nou, als iemand komt kun je kiezen uit accepteren en declinen, wat de onderste optie is

20. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het denk ik.
    Bij Ranked Match kun je alleen accepten.
    Bij Player Match kun je accepten en declinen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina