1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verwoord. Het erge is dat we niet weten wanneer dit zal worden opgelost. Dagen? Weken?...... Maanden? *slik*
     
  2. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    jah bij ranked match kan je idd nie declinen :confused:
     
  3. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox loopt ook vaak vast, las net dat anderen dat ook hebben
    zelfs gewoon bij opstarten al, dan houdt dat samba filmpje opeens op en kun je op knoppen drukken wat je wilt, reageert gewoon niet
     
  4. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    :D ronaldinho deed net een no-look
     
  5. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk denk ik wel dat Konami elke transferperiode als een update te downloaden heeft op xbox marketplace, dat lijkt mij het logischte, en zo besparen zij een beetje ruimte op de CD om wat anders mee te doen....

    verder een gelikt spel, prachtige animaties en graphix zijn echt toppie, alleen irritant dat alle tegenstanders je geen ruimte geven, ook vaak niet, en de aanvallers worden zo ingehaald door verdedigers, maar goed, morgen kijken of het ook zo is, mischien is het dan wel goed, maar vandaag 5x achter elkaar verloren in MS league op normal dus dat is nog effe oeffenen
     
  6. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een potje doen?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet het niet hoor, maar zou je een ranked match misschien kunnen declinen door op de back-knop te drukken?

    TumTumTum, je mailbox is vol!
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hanterp speel je op live
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraag, hoe geef je nou een fatsoenlijke voorzet vanaf de zijkanten?
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, daar begin ik effe niet aan; teveel lag. Ik wacht op betere tijden ;)
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Twee leuke potjes voetbal tegen Renzoku, zo goed als geen lag, dus daar lag mijn verlies niet aan. Zou ook wel de techniek willen weten om een goeie voorzet van de zijkant te geven. Iemand een tip of suggestie?
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Kijk of je in een gunstige positie staat, als je vanuit de tegenaanval naar de counter gaat zou ik 2x op B drukken of LT+B, doe dit voordat je 16m vanaf de doellijn bent. Dit gebruik ik heel vaak met de counter, de spitsen maken een duikend kopbal of gewoon uitgestrekt met de benen omdat ze er net nog bij kunnen komen (als je het goed timed)
     
  13. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was inderdaad erg leuk en niet erg veel lag. Helaas kan je bij de corners echt totaal niet zien hoe lang je de balk indrukt dat gaat te snel.

    Na de wedstrijden tegen Nol nog wat ranked matches gedaan. Op een gegeven moment disconnect me tegenstander leek het en toen kon ik niks meer doen dan terug gaan naar xbox dashboard. :mad: En toen had ik een extra loss.
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren nacht redelijk lekker gespeeld, lag is er wel, maar twee jaar ervaring maakt het allemaal wel speelbaar

    ik heb de frustratie maar naast me neergelegd en were lekker gaan ballen
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb alleen nog maar tegen vrienden gespeeld...
    Anderen personen kan ik namelijk niet Joinen, aangezien de Game dan niet meer bestaat ofso!

    Al met al is het tegen mijn vrienden erg vermakelijk over Xbox live :)! En ook Offline is het een heerlijk spel.
    In elk geval, vermaak ik mij hier wel weer een jaartje mee!
     
  16. mark8925

    mark8925 Guest

    2x achter elkaar op voorzetknop drukken.. komop beetje moeite doen. Dat staat wel in t boekje denk k
     
  17. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond ook op FTD aangekondigd, ik had hem nog niet bij de search engines gezien..kan hem nu inderdaad ook even niet vinden..heb al ergens een vraag neergezet waar hij gebleven is, misschien iets niet goed gegaan, maar goed, hij komt vast elk moment weer te downloaden..maar hij stond er wel degelijk, zodra hij er weer staat ofzo laat ik het wel weten.
     
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.binsearch.info/?q=pes6_dvdguide&max=25&adv_age=7&server=
    ;)
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ff sluikreclame, op peslive loopt een toernooi inschrijving, bij 30 man stopt die

    we zitten momenteel op 29
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    bedankt ik wil meedoen.. ff kijken hoe t moet\o/

    edit: waar staat dat toernooi precies? :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina