Ik schrijf erg makkelijk en nee, dit was eigenlijk mijn eerste review. In het vorige PES-topic heb ik al een halve-review gepost, maar die was eigenlijk niet 100% betrouwbaar, omdat ik pas drie wedstrijden gespeeld had.
1. Een ranked-match telt inderdaad mee voor de beoordeling en een playermatch niet (zie dat als een online friendly). Win je een ranked-match dan krijg je daar punten voor. Wel is het m.i. zo (nog niet echt kunnen testen) dat je wel speelt tegen mensen met eenzelfde ranking, of een ranking die in de buurt komt van jouw ranking.
2. Tuurlijk is het ook een fout van Konami, die hadden dit beter moeten optimaliseren, maar ook de bandbreedte van je eigen verbinding speelt een grote rol. Veel mensen houden daar geen rekening mee.
3. De league kun je met het aantal spelers spelen als dat er clubs in de league zitten. Of het problemen geeft als je tegen elkaar moet heb ik nog niet getest, maar dat ga ik z.s.m. even doen!
Update: Dit is gewoon mogelijk, mits er uiteraard twee controllers aangesloten zijn! De thuisspelende ploeg is echter altijd controller 1 en de uitspelende ploeg is controller 2
Laatst bewerkt: 29 okt 2006