1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Het zelfde als in het begin, alleen wordt die dan veel en veel beter met elke wedstrijd, ik had zijn Defence op 93 staan :9
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik wel eens willen weten wat stam zijn defence skills zijn als je hem contracteerd met 17 jaar:+
     
  3. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    miss een noob vraag maar komt er nog een demo voor de 360?
     
  4. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans bestaat, ze hebben namelijk gezegt dat er geen demo uit zal komen, voordat het spel in de winkels ligt. Dus het zou best eens kunnen.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Denk het niet, het is tot nu toe niet vaak voor gekomen dat er demo kwam nadat het spel was uitgekomen, plus het feit dat Konami nou niet echt meesterlijk met de community/media kan omspringen. Die jappen leven toch een beetje in hun eigen wereldje.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gezien de missende opties en het gebrekkige on-line gebeuren spelen we al een hele tijd een demoversie :D
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Cougar, graphics zijn meer dan alleen high-res textures. Wat dacht je van de animaties? De velden die niet altijd perfect zijn, de netten die supermooi bewegen, het publiek (wat er niet spectaculair uitziet, maar wel mooi meebeweegt), noem maar op.

    Het ziet er gewoon uit als voetbal en dus zijn de graphics goed als je het bekijkt als sportsgame. Het kan beter, maar op een HD-TV ziet het er gewoon goed uit!

    Speel bijvoorbeeld maar eens een avondwedstrijd met AC Milan tegen Udinese in Stadio Olympico. Fine weather in de winter. Echt mooi!
     
  8. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu me 4e keer dat ik voor sta online en dat de tegenstander de bal uittrapt om naar ze formation settings te gaan...als de tijd voorbij is en op 0 staat loopt hij vast ook al laat ik hem een half uur staan als ik hem dan weer opnieuw start staat er doodleuk dat ik met 3-0 heb verloren en heb gedisconnect...dit is al de 4e keer terwijl ik voor stond 85ste min weet er iemand hier iets van af?
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik schrijf erg makkelijk en nee, dit was eigenlijk mijn eerste review. In het vorige PES-topic heb ik al een halve-review gepost, maar die was eigenlijk niet 100% betrouwbaar, omdat ik pas drie wedstrijden gespeeld had.

    1. Een ranked-match telt inderdaad mee voor de beoordeling en een playermatch niet (zie dat als een online friendly). Win je een ranked-match dan krijg je daar punten voor. Wel is het m.i. zo (nog niet echt kunnen testen) dat je wel speelt tegen mensen met eenzelfde ranking, of een ranking die in de buurt komt van jouw ranking.

    2. Tuurlijk is het ook een fout van Konami, die hadden dit beter moeten optimaliseren, maar ook de bandbreedte van je eigen verbinding speelt een grote rol. Veel mensen houden daar geen rekening mee.

    3. De league kun je met het aantal spelers spelen als dat er clubs in de league zitten. Of het problemen geeft als je tegen elkaar moet heb ik nog niet getest, maar dat ga ik z.s.m. even doen!

    Update: Dit is gewoon mogelijk, mits er uiteraard twee controllers aangesloten zijn! De thuisspelende ploeg is echter altijd controller 1 en de uitspelende ploeg is controller 2
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  10. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    de velden vind k wel een minpunt.....ze liggen er gwn heel slecht bij en is niet leuk om op te voetballen

    daarom speel ik ook het liefst in dat stadion van madrid (bernebeau tog?) :b:
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb het vandaag twee keer gehad. Een keer ranked...terwijl ik 1-0 voor stond. Eenmaal daarnet voor een wedstrijd op PESLive.... 2-0 voor...vastgelopen. Lees ik net dat het bij hem ook vastgelopen was, maar hij stond op 1-1. 8)
     
  12. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bullshit. 1 van jullie 2 moet gewoon liegen dan, want dat kan gewoon niet.
     
  13. basovich

    basovich Guest

    hoe werkt dat forum daar? als ik naar dat toernooi gedeelte sta zijn al die topics gesloten:confused:!
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
  15. basovich

    basovich Guest

  16. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan nog steeds niet connecten met xbox-live.
    Wat een slechte service. Voor de rest echt lekker voetbal spel.
    Ga wel eerst even die achievements halen voordat ik aan het online gebeuren begint, als het eindelijk werkt.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Binnenkort, binnenkort.
     
  18. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Samen spelen.

    Hallo daar,

    Ik heb sinds kort PES 6 voor de xbox 360 en vind het een tof spel! Speelde voornamelijk fifa maar pes heeft mijn redelijk overtuigd van een ander soort voetbal.
    Alleen als ik een competitie wil beginnen samen met mijn broertje in hetzelfde team lukt dat niet. Ik hoop dat het wel kan want deze feature is very important for me. Volgens mij kan je alleen maar een single match samen spelen tegen de cpu.
    Bij voorbaat dank! :thumbs:
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hangt van het jaargetijde af waarin je speelt. In de zomer en fine wheather is alles prima hoor. Speel je in de winter, dan is het veld idd niet perfect meer en dat is in het echt ook zo!
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ja, Bernabue(als je dit zo spelt) op zomertijd en fine weer ziet het er het mooist uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina