1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry foutje normaal koste hij 17,50 maar kreeg 2,50 korting
     
  2. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol dacht al, zou wel mooi zijn
     
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben het eens met onze pes-fifa speler.

    Passes zijn vaak erg slap in pes6 niet dat ze niet aankomen.. maar gewoon erg slap zodat je er in iedergeval zelf naartoe moet lopen en zo vaak de snelheid in de aanval eruit is.. Zelfs ik als zondag amateur heb geleerd de bal altijd hard in te passen.

    Die tackle's heb ik ook weleens last van... ook wel eens met de pressie knop (x) maar dan vraag ik er zelf om.. maar als bijvoorbeeld de bal in een kluts raak of iets, gebeurt het soms ook terwijl ik dan echt niet de tackle knop of wat dan ook heb ingedrukt. (vaak veranderd dan ook de comp mijn poppetje en doet het mannetje het die ik zeg maar eerst was tacklen) helaas ben ik dan te laat met l1 drukken zodat ik het menneke weer ben.

    En verdidigend vind ik de tegenstander ook veel beter in positie blijven dan de ai van je eigen team.. maja opzich logisch.

    en nog iets wat me wel wat opvalt.. las overal de ze je team genoten echt de ruimte zoeken maar vind dat wel meevallen.. als ik bijvoorbeeld ergens naar een hoek trek en de tegenstander die een teamgenoot dekte naar me toe komt.. trekt mijn teamgenoot echt niet die ruimte in.. das wel jammer zou realistischer zijn.



    Maja voor de rest natuurlijk wel weer een klasse game
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    player settings dus op manual zetten ;)
     
  5. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    guide ligt al dagen op de tv...nog geen zin om die bijbel te lezen..wat een boel pagina's


    Gisteren de PES6 reclame gezien op talpa ?? best grappig
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vertel eens, want ook ik heb af en toe last van slappe passes. Je moet er zelf naartoe sprinten als ze te kort zijn, maar dat werkt alleen als je precies de juiste richting inloopt. Opzij lopen gaat gek genoeg niet als je een pass toegespeeld krijgt. Dat vind ik jammer.

    Ik heb met deze game toch een minder gevoel van vrijheid, dan dat ik had met PES5. Hoe voelt allemaal iets meer scripted aan (voor mijn gevoel dus heh!)
     
  7. NaimG

    NaimG Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    slape paas.

    Als je veel last heb van het te slappe gepaas kan je ook altijd manual passing proberen, met de rechter analog. ;)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook zo af en toe een slappe pass, maar zeker 80% minder dan in het begin. Ook vind ik het lopen dus wel veel beter eigenlijk, ik heb het gevoel juist MEER vrijheid te hebben, omdat ik niet het gevoel heb dat ik maar 8 richtingen op kan.

    Ik speel dan ook heel veel met de supercancel dan bepaal ik zelf de richting, en de supercancel voelt bij PES6 iets beter aan dan in de vorige delen waardoor het voor mij een groot voordeel. Bij een te slappe pass kan ik nu redelijk goed alsnog goed anticiperen, ook al liep ik in eerste instantie niet goed. Wel vind ik de AI van de CPU niet realistisch, het is bijna oneerlijk te noemen. Ik win vrij vaak op de hoogste moeilijkheidsgraad maar echt lekker gaat het niet altijd. Een duel winnen van de CPU op 5* is vrij moeilijk en resulteert vaak in button-bashing om nog een kans te hebben. Iedere x als ik goed time en de bal afpak draait de tegenstander zich abrupt om en heeft de bal gewoon weer om er vervolgens even een driedubbele schaar uit te gooien. Beetje nep, zeker als die speler gewoon Stijn Vreven heet.
     
  9. Dioxic

    Dioxic Guest

    Van slappe passes heb ik weinig last van, ik gebruik bij directe snelle counterpassen maar ook bij normale de Manual pass met r3, gaat echt veel sneller. Je kunt het ook flikken door a langer ingedrukt te houden dan geeft hij de pass ook wat harder, maar dan selecteert hij het poppetje die hem moet ontvangen niet.. denkt de cpu dan dat die niet naar hem is bedoeld of zo?

    Meestal selecteert hij een poppetje verderop
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    wat is super cancel? Is dat dat je de bal onder je langs laat rollen zegmaar i.p.v aan te nemen?:+
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als je de passknop lang ingedrukt houdt dan passt hij hem idd naar de verste man! Dat klopt dus.
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik geloof dat als je een balkje laadt, dat je deze kunt cancelen met de supercancel
    Het is RB
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, supercancel is dat je het poppetje vrij kunt maken. Stel je geeft een pass, maar je kan er niet goed bij, dan druk je RT & RB (geloof ik zo uit mijn hoofd) in en is het poppetje net ff een stukje naar de juiste richting te sturen. Dit moet je dan wel handmatig doen.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De AI is af en toe idd TE goed! Daar heb ik ook last van. Een foutje in de verdediging wordt direct afgestraft. Je kunt niet meer in de loop draaien, want dan heeft de tegenstander idd direct de bal. Dat is wel jammer, maar als je het op Regular speelt dan is het weer te makkelijk. Dat is ook weer niet leuk. Won eerste match op Professional in de League met 3 - 1 van AZ thuis in de Arena. Niet slecht :D
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol zeker neit slecht nee, ik speel gewoon op regular en win haast alles, maar professional is weer dan te moeilijk. :9
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je kan zeker wel draaien in de loop hoor, ook zonder dat de tegenstander de bal heeft. In het begin lukte mij dat ook niet maar ik begin er veel meer gevoel voor te krijgen. Ik vind juist dat je veel beter en lekkkerder kunt aannemen dan in de voorgaande delen. Ook kan ik nu veel lekkerder lopen. Voorbeeld, ik kom schuin op de goal aflopen, maar ik wil nog iets meer schuin gaan lopen, dan kan dat nu wel waar dat vroeger moeilijk ging vanwege die 8-richtingen.

    Ik speel nu op topplayer in de league en ik sta bovenaan met 8 gewonnen wedstrijden. Ik won van FC Utrecht met 4-0, dat is dan ook meteen mijn grootste overwinning haha.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dan is voor mij de lol er ook af. Ik wil niet alles winnen. Leuk om op die manier acchievements te halen, maja..... Heb liever een uitdaging.

    Alleen je keeper is soms dom, waardoor je lullig achter kan komen. Ook je verdediding loopt soms uit elkaar. Ik vind dat er teveel ruimtes liggen tussen de linies. Het is moeilijk om die ruimtes kleiner te maken.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het kan ook wel, maar een Perez is bijv. erg traag. Met een Rosales kan het idd wel. Ik heb nog niet op Top Player gespeeld. Is het erg verschillend met Prof?
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb altijd dat ik bij de verdediging met 1 poppetje gewoon naar de tegenstander loop en dat er dan nog 1 verdediger meeloopt :\
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah,

    Ik vind dat dus weer meevallen eigenlijk. Ik heb wel lang moeten zoeken naar een goede opstelling, en ik vind het verschil tussen de topteams en subtopteams erg groot. De keeper vind ik redelijk goed, hij maakt iets minder domme fouten (maar geeft wel teveel corners weg, welke niet nodig zijn) maar er is nog genoeg te tweaken bij de keepers. Die ruimtes tussen de linies komt bij mij vaak doordat ik de pressure knop(pen) te lang indrukte in het begin. Maar ik neem eigenlijk aan dat jij dat ook weet haha.

    Ook vind ik de game tegen mensen echt zoveel beter en leuker. Dan heb ik geen last meer van die superspelers van de CPU en is het allemaal wat eerlijker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina