Ik kan hem ook niet de diepte in laten lopen, bij 5 was dat linksachter volgens mij! Maar lukt hier niet
Mwuah, sommige kan ej wel uitkomen. R Tuulman en E Tuulman zijn bijvoorbeeld gebroeders Koeman. Van Breukelen haal ik er ook nog wel uit maar voor het grootste deel plaats ik echt vraagtekens.
Even twee vraagjes. Zit een beetje te twijfelen tussen FIFA en PES dus ben een beetje aan het orienteren. PES heeft dus niet alle originele namen, bijvoorbeeld in de Premiership. Nu staat er in de start-post dat je die dus kunt veranderen. (heb die lijst gevonden op pesinsight) Nu lees ik echter wel weer dat er geen edit-mode is op de 360 versie? Dus kan je dat nou wel veranderen ofnie? Ik las net in een review of op pesinsight, weet niet meer, dat er geen transfers mogelijk zijn? Is dit alleen voor bepaalde game-modussen of zit je gewoon altijd vast aan je elftal dat je kiest? Misschien btje domme vragen, maar heb nog nooit pes gedaan, dus weet er nog niet zo heel veel vanaf. (Tsja, FIFA stelt btje teleur dit keer.) Alvast bedankt.
maar die gare online mode van de 360.. komt daar geen verandering in dan?? XNS ofzo want toernooitjes online mis ik wel heel erg
mssh hebben jullie dit al gepost maar met welke teams spelen jullie eig? ik ben nog niet gestart met ML maar ik twijfel tss atlético, juve en roma.
Online gaat echt klote, heb superveel balbezit en kansen maar maak ze niet. En hun lopen steeds mijn verdedigers voorbij. Echt klote ! Kan echt niet verdedigen en er ligt steeds teveel ruimte! Hopelijk win ik er vandaag nog een paar!
Dank u. Jammer dat je teamnamen niet kunt editen, maar de spelers zijn in ieder geval wel correct. En natuurlijk liever spelen met verkeerde teamnamen dan helemaal geen teams zoals in FIFA. Ziet er iig goed uit. Denk dat ik dan toch maar een keer PES probeer ipv FIFA.
Ik speel met Roma, 4-3-1-2 soms of 4-3-3 met een SS Totti speelt dan op de SS positie of de CAM positie. Totti heeft een goed schot en goede acties, in de spits heb je dan Montella en Vucinic. Die willen ook wel scoren, en rechts en links Mancini en Taddei, DFM is Perrotta of De Rossi. Verdediging is Chivu, Mexes, panucci en Ferrari, in de goal heb ik niet Doni maar Curci. Speel nog maar in het eerste seizoen dus moet nog wat inkopen doen na dit seizoen.
Heb net ff paar potjes op live gespeeld. Ik hooop zooo dat ze die soort van plaktoets eruit halen. Ik wil gewoon kunnen spelen zoals ik tegen de computer speel. 1 Klein tikje en de bal schiet de 2e ring in. Wordt er gek van. En dan scoor ik 3 keer komt er weer zo'n cheatertje die hem op pauze zet en er blijft zitten. Hij ging gelukkig na 10 min al weg
vond dit net, hoop dat je er wat aan hebt:b: Classic England Banks J Charlton Moore Cohen Wilson Stiles Ball Peters B Charlotn Hunt Hurst Shilton Seaman Adams Keown Ince Hoddle Gascoigne Robson Barnes Wright Lineker Keegan Classic France Etori Janvion Tresor Bossis Amoros Genghini Tigana Giresse Platini Rocheteau Six Bats Blanc Leboeuf Petit Deschamps Fernandez Tusseau Ginola Ferreri Bellone Papin Cantona Classic Germany Maier Vogts Schwarzenbeck Beckenbauer Bonhof Honess Breitner Overath Grabowski Holzenbein Muller Illgner Kohler Sammer Buchwald Brehme Schuster Matthaus Rummenigge Littbarski Bierhoff Voller Klinsmann Classic Italy Zoff Gentile Bergomi Scirea Collovati Oriali Tardelli Cabrini Conti Rossi F Graziani Zenga Baresi Vierchowod Albertini Di Livio Rivera Mancini Roberto Baggio Zola Donadoni Schillaci Vialli Classic Netherlands Jongbloed Rijsbergen Haan Suurbier Krol Van Hanegem Jansen Neeskens Rep Cruyff Rensenbrink Van Breukelen Ronald Koeman Van Tiggelen Rijkaard Van Aerle Wouters Erwin Koeman Vaneburg Muhren Gullit Keizer Van Basten Classic Argentina Pumpido Ruggeri Luiz Brown Cuciuffo Batista Giusti Olarticoechea Burruchaga Enrique Maradona Valdano Fillol Passarella Luiz Galvan Tarantini Gallego Redondo Almeyda Ardiles Bertoni Luque Kempes Batistuta Classic Brazil Felix Piazza Brito Carlos Alberto Everaldo Clodoaldo Gerson Rivelino Pele Jairzinho Tostao Taffarel Luiz Pereira Junior Dunga Cerezo Falcao Socrates Zico Rai Leonardo Bebeto Careca
Thanx, dat zijn ze inderdaad! Dan nog een vraag mbt het schieten. Ik scoor veel te weinig, ik krijg per wedstrijd echt veel kansen maar scoor bijna nooit meer dan maximaal 2 keer per wedstrijd, ik word er soms echt gek van. Ik schiet uiteraard vaak met de RT ingedrukt. Doen jullie dit 'altijd'? Of in welke situaties doen jullie dit niet. Hebben jullie het gevoel dat je hard schiet als je de RT indrukt (dus schietknop lang ingedrukt houden) of tappen jullie em meer?
Schiet bijna alles zonder RT, en scoor er vaak 4 in een wedstrijd. Alleen online niet ! Maar dat is ook weer anders natuurlijk! En intikkertjes doe ik met RT erbij!
ik heb nog niet veel op live gespeeld met pes 6, maar als je een cheater tegen komt dan kun je toch een complaint indienen. Ik weet niet of er iets aan gedaan wordt, maar dit soort verpest het voor mensen die wel gewoon online willen voetballen.
En schiet je dan hard, of tap je alleen de schiet knop maar? En als je op de keeper afgaat, wat is dan het beste om te doen?