1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
  2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
  3. Dioxic

Dioxic Guest

Daar is nog een filmpje van, het valt mij alleen op dat die steeds op dezelfde plek wordt gedaan in het 16 emter gebied, zal wel een bug zijn

4. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand of er nog downloads aankomen voor PES6, met daarin juist getransferde spelers en evt. beter gelijkende gezichten in de NL competitie of de juiste namen en shitrts voor de Engelse league enz.?

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    'T zal leuk zijn, maar ik betwijfel of het er komt. Ik zie liever dat ze met een update komen zodat gamers zelf de boel up-to-date kunnen houden, en dat ze zelf gezichten aan kunnen passen.

6. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook goed!!

Maar zou die er komen?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vergeet het maar! Konami is alweer bezig met het nieuwe voetbalspel voor de PS3. Als je die koopt, krijg je die opties er in.

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hoe doe streep, zon hard recht schot, als ik uit de 2de lijn schijt,gaat hij meters over :mad:
    en koppen, bij mij vliegt hij altijd over

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  9. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij koppen moet je op het juiste moment springen om goed de bal te kunnen koppen, anders zit je te ver onder de bal en ja dan kop je over. Bij schieten moet je gewoon veel oefenen.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    springen,bedoel je daarmee op de schietknop(X) duwen?

11. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
  12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar ze waren toch wel met online bezig?

13. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt niet te geloven.....laatste 3 potjes (ranked) alle 3 tegen een cheater gespeeld. :confused: Denk je eindelijk van iemand verlost te zijn, krijg je gewoon een andere cheater :{ =(

Eerste keer ben ik meteen weggegaan. :'-( De 2e keer heb ik 20 min gewacht...cheater ging zelf weg. \o/ En nu weer ene...en nu wacht ik gewoon weer :thumbs:

Jammer dat er toch zulke spelers zijn...vraag me af waarom kopen ze uberhaupt een game?

Je moet gewoon tegen je verlies kunnen....

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vandaag aan de masterleage begonnen op top player, heb nu net de transfer dagen achter de rug en goed kunnen inkopen. heb baros voor in de spits gekocht en martins voor op de linker vleugel. martins meteen gescoord. heb meteen charisteas,kolka,vincken verkocht.

15. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, wat baal ik ervan dat er geen strip selection meer is in ML! Ik speelde thuis tegen Feyenoord en daarna tegen PSV, allebei de keren waren ik(Ajax) en de tegenpartij in de uitshirts, dat ziet er gewoon niet uit... :mad:

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je kan het gewoon nog niet, gaat je wel ff tijd kosten om het te leren. En de koning van de lob was je niet hoor 8) Je kan geweldige lobjes maken in deze game en afstandschoten willen ook wel hoor. Je moet het alleen leren.

17. shonosuke

shonosuke Guest

Online is echt verslafend
    Het werkt nu perfect voor mij geen last van lag meer
    En ik heb geen last van cheaters omdat er een truuk is dat je met je router kan doen wanneer hun het spel stop zetten ze gelijk disconnecten(Als jezelf host bent)

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jawel, maar dat zal het enige zijn wat ze verbeteren. Dingen als transfer-updates of iets dergelijks kan je beter niet verwachten.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Denk het zelf eigenlijk niet :)
    Als ze online op orde maken ben ik al blij genoeg :)

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    zo masterleage gaat nu wel lekker, sinds ik baros en martins heb heb ik de laatste 5 wedstrijden gewonnen op top player, sta nu eerste en heb nog maar 1 verloren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina