1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark8925

    mark8925 Guest

    pfff denk dat ik pes maar wegdoe. Dacht dat t realistisch was, lees ik nu dat baros en martins naar 010 gaan.. lekker realistisch dan ;) hehe
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik wou eerst kuyt,kalou/van persie terug halen. maar dat lukte niet. dus probeerde ik het maar bij spelers die bij mij niet in de master league spelen.
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Messi, Ronaldinho, Kaka, Juninho of (andere topspelers) al gekocht? Wat heb je er voor betaald? Want niemand wilt komen! en ik heb net d2 cup en d2 leageau gewonnen.
     
  4. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    niet die, maar ik heb wel zebina gekocht(geruild voor een reserve keeper8) ), ik heb de ridder gekocht en andy reid en barry furgesson. je moet gewoon proberen te ruilen en dan aardig bedrag erbij geven dan aanvaarden ze het bij mij meestal wel, maar ik heb de transfer frequentie op hoog staan:+
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou Van persie tegen mijn Cassano ruilen plus 55.000, 4 jarig contract en 1000 erbij op zijn normale salaris en hij komt gewoon niet. limit van het spel is 60.000
     
  6. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst hoog komen te staan in je team met die world ranking
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ok.....ik sta 67ste.........
     
  8. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is niet echt hoog he :9
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het gaat inderdaad om de World Ranking :)!
    Wanneer je daar hoog op staat, zullen spelers ook sneller naar je toe komen....
    Vooral als jij met je club hoger staat, dan de club waar zei spelen.
     
  10. Nicky vd Berg

    Nicky vd Berg Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook PES 6 op de 360 maar heb hem gister voor het eerst op de PS2 gespeeld.... Wat zijn we genaaid.. haha... op de PS2 is ie echt 10x beter..

    Het speelt gewoon veel lekkerder , alles draait net een seconde sneller. Ook zijn er veeeel meer opties.

    Gelukkig heb ik een PS2 voor in de auto besteld dus dat word veel spelen :D
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is de gameplay ook serieus anders dan op de Xbox 360?!
    Beetje jammer...
    Dacht dat alleen de opties in de PS2 versie, niet in de 360 versie zitten.

    Maar dat er een compleet ander spel op de PS2 is verschenen...
    Weet je dat ook daadwerkelijk zeker? Grote kans, dat je het zo alleen ervaren hebt doormiddel van het net pakken van goede teams :)
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met Nicky. Heb een demo van PES6 gespeeld op de PS2 en die speelt echt 10x fijner dan op de 360 waarop ik 'm heb.
    Speelt op de een of andere manier stukken soepeler. Groot voordeel voor de 360 zijn dan weer de echt minimale laadtijden.

    Je kan niet alles hebben :)
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klopt, Klopt...
    Je kan inderdaad niet alles hebben :)!

    Maar de PS2 versie speelt dus gewoon nog fijner dan de Xbox 360?!
    Doen ze wel lekker dan. Wel vreemd dat de twee dan van elkaar verschillen.....
     
  14. mark8925

    mark8925 Guest

    nee het speelt niet fijner.. dat komt omdat je dat gewend was dat t zo speelde. PES6 op de 360 moet je gewoon leren, het is gewoon compleet anders.. maja zo ervaar ik t. ik heb pes6 op de ps2 een tijdje gespeeld toen ik em nog niet op de 360 had en dat is in princiepe niet heel veel veranderd t.o.v pes5.Paar kleine veranderingen. Terwijl pes6 op de 360 compleet om is gegooid..
     
  15. basovich

    basovich Guest

    damn dat is echt het laatste waar ik aan denk zeg|:-
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vnd het nog steeds een heerlijk spel, vooral de learning curve. Je merkt dat je steeds beter wordt en het rond tikken makkelijker gaat.

    Ik speel met Ajax de ML op het een 1na hoogste niveau met default spelers, dat is zeer pittig! Vooral achterin is het lastig, de computer komt e vaak door met steekpasjes. Wel een enorme uitdaging _O_
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    edit
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de ps2 qua snelheid niet meer lekker, nu ik de 360 aangevoeld heb

    bij ons op peslive zijn de echte die hards er over eens dat dit de ultieme snelheid is voor een footie, ps2 snelheid is ook goed, alleen komt het niet bij de xbox gameplay

    maar goed, de snelheid/traagheid is erg smaakverbonden :+
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zit lekker vandaag te pessen.. maak een rush vanaf de middelijn.. ongeveer 25 meter van t doel besluit ik te schieten.. onderkant lat erin.. keeper kansloos..

    toch jammer op zo'n moment dat je geen replay save kan doen want dat mis je dan wel.. ging uit me dak van me goal :D heerlijk spel is het zeg..
     
  20. shonosuke

    shonosuke Guest


    Vooral online _O_
    Zeer verslafend als je tenmiste niet tegen cheaters speelt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina