1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zullen we het weer over PES6 hebben anders? Rot voor je dat je niet online kunt, maar daar zijn andere threads voor bedoeld niet deze. Hanneman is nu eenmaal te lief, vast wel lief genoeg om je een PM te sturen ofzo.
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  3. shonosuke

    shonosuke Guest

    Probeer eerst een nieuwe ethernet kabel anders een belkin router en een wireless adapter en dan verzeker ik je dat geen problemen meer hebt
    En doe het bij de mediamarkt,als iets niet lukt kan je het altijd nog trug brengen en je geld trug vragen
    als je meer vragen hebt voeg me dan maar toe aan msn:
     
  4. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry wist niet waar ik moest posten:-s
     
  5. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PES6 nu precies meer dan een dag en ik vind hem TOP...

    De vorige versies op de gewone xbox waren al goed, maar dit ziet er heel goed uit. Als je het Nederlands elftal speelt dan zie je zo wie, wie is. Hetzelfde geld voor de overige clubs. Maar vooral Cocu ziet er heel goed uit!

    De gameplay is weer helemaal goed en verbeterd. Maar is voor de beginner best moeilijk maar wat wil je ;)
     
  6. shonosuke

    shonosuke Guest

    Je hebt wel een bril nodig:9 cocu zn haarkleur lijkt helemaal niet
    Ik viel zowat van mn stoel af toen ik robben z'n voorhoofd zag en huntelaar lijkt meer op nedvet
     
  7. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het toppunt van slechte verliezers??

    de hele wedstrijd de ballen om je oren krijgen. toch met 2 toevalstreffers op voorsprong komen. in de 80ste minuut met een 2-0 voorsprong door de micro zingen: always look on the bright side of life. vervolgens nog met 4-2 (!) achterkomen en ....... quitten!!! 8)

    of niet boardboy nl

    triest hoor
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig nieuwjaar!

    wat? te vroeg ?
    ja , ben sinds pes6 uitgebracht is, niet meer buiten geweest namelijk...dan vergeet je de tijd joh
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit nieuwtje zal ik ook even hier plaatsen:

    Hier een Italiaanse site die melding maakt over een patch voor de Xbox 360 versie :)
    http://www.xboxway.com/news/archive/2006/11/03/xbox_360_presto_una_patch_per_pes6.aspx

    Hier de vertaling van astalavista translations:

    Fortunately Konami has to heart its customers.

    For Evolution Soccer 6
    The Japanese house in fact has declared that it will come soon rilasciata a patch for its soccer game For Evolution Soccer 6, which will resolve the problems of lag and matchmaking it finds to you from "early adopters" on Xbox Live.

    It does not remain to us that to attend this trusting patch, hoping that really succeeds to resolve the annoying problems and makes us to enjoy for as it must of the a lot wished "soccer next-gen"!
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    net een gekke bug gehad, maar ik ben nu met Sparta in de ML, ik wilde Schenkel wisselen voor een nieuwe hongaarse verdediger nou had alles gedaan alleen moest het spel stopgelegd worden, ik haal met schenkel een doorgebroken speler onderuit en schenkel krijgt rood.. maar me nieuwe speler loopt wel gewoon het veld in gevolg ik sta alsnog met 11 man in het veld niet erg hoor maar ik zou best balen als dit bij de tegenstander gebeurde..

    beetje jammer dit
     
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    Maar wel grappig LOL
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu de demo van de PC versie aan het downloaden, zal morgen mijn bevindingen weleens posten. Ben in ieder geval benieuwd naar het spel :)
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Han Terp

    Hopen dat deze dan ook gauw komt :)!
    Wil nu onderhand wel voor Ranking gaan spelen, en het niet meer bij Friendly matches houden...

    @ IceDwight

    Eens testen of dit altijd het geval is.
    Zojah, dan is het inderdaad beetje zonde. Kun je je er gewoon je tactieken op instellen :cool:!
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand toevallig nog tips voor ML ?
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Naar wat voor Tips ben je op zoek?
    Zorgen dat je westrijden wint is wel zo handig :)!

    Punten zijn namelijk erg belangrijk, wil je niet Game Over raken. Verder jonge speler kopen, die nog zullen verbeteren is wel zo slim.
    Te zien door bij NEGOTATIONS met de (linker) tumbstick naar rechts te gaan, en te kijken naar het pijltje.
    Staat deze naar BOVEN, dan zal hij nog verbeteren.
    Ook het aantal sterren is wel zo prettig om te zien. Spelers met twee sterren willen wel naar je toe komen.
    Een ster wordt al lastiger, en wanneer alles grijs is zal ik nog niet eens proberen om erop te bieden...
     
  16. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen het schieten op het doel is echt zwaar ..T het lijkt wel of je er geen richting aan kan geven ,en als je geen richting geeft en heel kort op X button klikt heb je het meeste kans op een schot op doel, heeft iemand een tipje voor mij... ene kom niet met Gewoon oefenen ,dat heb ik tot frustatie gedaan, maar kan geen goed schot laag in de linker of rechter hoek produceren
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat dacht ik eerst ook, maar naar na een tijdje merk je toch dat je goed kan richten met schieten. Zeker als je vanaf de zijkant naar binnen gaat kan je een mooi geplaatst schote produceren. Er gaan nog steeds ballen ruim over, maar dat gebeurd in het echt ook.
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    inderdaad.. je kunt ze mooi naar de verre hoek krullen.. Echt heerlijk hoe ze dan in het zijnetje vallen_O_
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ja of ze gaan er net nog in en dan schreeuw je van blijdschap. Ik heb gisteren een soortgelijke goal gemaakt met Kaká, net als hij in het echt doet _O_ Van 22m in de kruising eringeschoten. Het is gewoon veel oefenen en dat is het mooie eraan want zulke schoten moeten een beetje uniek blijven
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik had gisteren een kopbal met veel effect (vanuit een corner). Hij leek naast te gaan, maar hij kwam op de grond en veranderde toen van richting en stuiterde toen langs de keeper toch nog in het doel. Vond hem wel erg gaaf!

    Die balphysics zijn gewoon heel goed :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina