1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook speciaal HD gekocht! (Sharp, topspul) en dat is zeker scherper dan gewone tv, veeeeel scherper!

    Vraag me alleen af wat voor verschil je waar kunt nemen bij 720p of 1080i
     
  2. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Andere die ook zinnen hebben in een potje PES probeer maar van me te winnen 8) :9 O-)

    Besman NL voeg maar toe,..
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het nu wel erg makkelijk worden. speel met feyenoord op top player, zit nu in de d1 league maar ik win nog steeds bijna alles, daarnet bayern 2-0 verslagen, porto 4-0 en celtic 4-1

    hopenlijk doet de online service het binnenkort weer goed.
     
  4. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    babel / mitea / J.S. Park
    { bobson + 2.567} voor mitea
    {en babel had ik gewoon gekocht }
    {Park was te makkelijk om te kopen hij is goed ze vroeger 6000 nog wa en zijn loon was 350 dus heb ik er 689 van gemaakt en toen kwam hij }

    later die tijd heb ik babel weer verkocht voor een goed centje plus rodriguez wat ik er bij kreeg ( middevelder )

    Toen heb ik : Pazinni / Cr. bla bla spits die ervaren was...
    en op de volgende dag : de reserven kyper van psv ( hadden ze gekocht )

    toen het einde van het seizoen wouden ze pazinni huren heb ik hem verhuurd en kargbo / holman / valencia verkocht had ik die 3 samen ongv 12000

    daar heb ik Martins voor gekocht en Pienaar dus had ik 3 snelle spelers Mitea : park : Martins ging lekker die seizoen alles gewonnen geld geld erbij cups..
    eind van het seizoen : was het compleet : ik had iets van 63000 ofzo.. ik heb : Seedorf gehaald ,Duff,Nieni,C.Ronaldo,Nesta,Ribery,Huntelaar,Maxxwel,
    Djibril Cicé.

    Dan is het niet leuk meer spelen zo als je zo makkelijk tik tik tik ,, vrijlopen schiet : reybound scoord ofzo is niet leuk ( ik begon met normaal ) transfeer ook normaal gwn alles even simpel.

    Nu ben ik met Ajax begonnen proffessioneel transfeer high en al die shit.*)
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb kuyt terug!! \o/

    hij stond opeens bij spelers zonder team.
     
  6. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    dirk kuyt hoort op zuid
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iedereen dit als het ingooi is dat het niet zo overloopt als dat er overt is geschoten ofzow?
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dan doe je het beter dan ik, maargoed... Ik heb er nog niet eens zo heel veel potjes op zitten. Speel ook voornamelijk met Ajax, niet met andere clubs.
     
  9. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    nee, ik niet...=(
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen wel dat ze ML veel er veel aangepast hebben, maar ik merk er weinig van gewoon weer het zelfde liedje winne punten ( geld ) kopen heb je de beste spelers dan is het voor bij ( geen lol ermeer aan ) , ze moeten net ongv. iets als fifa cariere doen aleen zonder die scouts en al je moet zelf scouten maar ik bedoel van sponser borden, het publiek etc. al die dingen maken het leuker altans vind ik. dat je begint bij een onozel moeilijke team en dan hoger op komt, en als je dat goed hebt gedaan kun je weer naar een beter club enzo en als je het te slecht doet dan word je gewoon ontslagen en dan niet game over dan BINNEN 5 weken een andere club zo niet ? dan game over.

    Konami moet toch wel een patch gaan uitvinden voor Xbox Live als ik speel is er best veel lagg en dat speeld niet lekker..
     
  11. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een paar wedstrijden online gespeeld, maar dat is echt kut man. Maar nu hoor ik hier iets over een patch??? is die al oficeel aangekondigd door Konami?
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ja, die is al officieel aangekondigd door Konami. Dat komt dus goed!
     
  13. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de ml op top player ook te makkelijk worden. Heb nou alleen maar spelers met een feyenoord verleden gekocht :p

    Dudek
    greene-vlaar-lucius-v bronckhorst

    v persie-de guzman-sno-kalou

    Cruz-kuyt

    begon met default players natuurlijk. kalou en v persie staan erg aanvallend en v persie zet ik vaak op cruz zn plaats. tomasson speelt ook wel vaak ipv sno of op de plaats van v persie al die in de spits staat.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is het echt waar dat het spel op Top Player makkelijker is dan op Professional?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, dat is waar. Erg vaag, ik had het zelf ook maar dacht eigenlijk dat het vast aan mijzelf lag ofzo. Op Top Player valt de CPU zelf vaker aan, waardoor er ruimte ontstaat voor de speler. Op Professional (en Regular) gebeurt dat veel minder waardoor de ruimtes klein blijven. Ik hoor er meerdere mensen over, maar ik vind het niet zo'n probleem. Speel dan lekker op Top Player, is veel meer fun.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tuurlijk is dat zo! Kijk, ze gaan er van uit dat je gaat spelen op Top Player als je een Top Player bent. In dat geval win je toch altijd, dus waarom zouden ze dat level dan nog moeilijk maken? Je wint toch! Professional daarentegen, willen mensen professionele tegenstand hebben en die krijgen ze dus...
    ;)
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ghehehehe! Lekkere beredenering :D Ik ga dan ook maar overstappen op Top-Player, want op Professional vind ik het af en toe knap lastig om er door te komen!
     
  18. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook die irritante herhalingen uitzetten,heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden, begin dat wel beu te raken. duurt te lang. 3 herhalingen achter elkaar en maar op start drukken heel de tijd.

    voor de rest geen klachten heerlijk spel _0/
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel alleen nog maar online eigenlijk, gisteravond met 4-1 gewonnen, grootste online overwinning tot nu toe.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Volgens mij kun je die niet uitzetten, maar misschien ook wel bij System Settings....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina