1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klopt gebeurd ook (stond ook al op de review die ik geschreven heb voor XBW). Dat maakt PES ook zo goed :D Lekker half uurtje eerder naar huis, kan ik eindelijk na drie dagen weer ff PESSEN :D
     
  2. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor corners gewoon 1 lange verdediger kopen... en die altijd selecteren als de comp corners neemt. Het scheelt denk ik ook wel veel wat voor spelers je hebt.. bij de default spelers kreeg ik vaak een doelpunt tegen door een steekpass en corners.. maar na een paar redelijke aankopen (koop altijd eerst verdedigers in de ml) echt geen last meer van gehad. Je moet ook op de sterren letten die ze hebben.. maar weet niet uit mijn hoofd welke belangrijk zijn voor deze dingen.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  3. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij corners moet je eerst goed kijken waar de tegenstander de bal speelt. Als hij de bal in het 5 meter gebied voorgeeft en je drukt op Y dan heeft je keeper de bal 9 van de 10 keer, maar je moet dan niet alleen op je keer concentreren. Je moet ook nog steeds gewoon op het wegkoppen concentreren voor als het fout gaat.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het verdedigen tegen corners ook lastig. Als de bal van boven naar beneden wordt genomen, zie je maar een deel van het strafschopgebied (ik speel wide en angle geloof ik op 7 of 8 ) en dan kan je wel eens verrast worden....
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dribbelen jullie? Vooral met dash, special controlls of ook vaak zonder dash? Ik raak de bal vaak veel te snel kwijt.
     
  6. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je schoten goed moet timen, snap ik. Maar dat spelers de bal als een komeet de lucht inschieten als je toevallig schiet met hun verkeerde been, is natuurlijk niet erg realistisch. Sterker, het is nogal irriterend. Het lijkt wel alsof je precies moet hun goede been moet uithalen en dat er absoluut geen verdedigers in de buurt moeten staan. Waarschijnlijk zal ik er ook nog wel even voor moeten oefenen, maar tot nu toe wel een frustratiepunt. Voor de rest vermaak ik me wel met dit spel.
     
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Betreffende mast league!

    Zojuist heb ik de Nl competitie uitgespeeld, ik begin nu voor de 1e keer aan de master league. Ik wilde weten hoe je je spelers zo snel mogelijk vooruit kan laten gaan, wat zijn de voorwaarden? Zowiezo is de leeftijd belangrijk, maar wat nog meer?
     
  8. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dash??O-)

    En hier ben ik trouwens ook wel benieuwd naar, ik gebruik alleen het overstapje ( 2x LB ).
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dash is volgens mij met de rechtertrigger ingedrukt. Zelf probeer ik een combinatie van lopen/sprinten/dashen te vinden.
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke trucjes kan je allemaal doen in pes6 xbox 360? Ik kan de schaar en de aka.....
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    De groeicurve die ze hebben ( kan je zien bij transfer--> my team en dan rechtertrigger/linkertrigger meerdere keren). Daar kan je zien hoe goed ze gemiddeld worden en op welke leeftijd ze hun hoogtepunt halen. Dat kan je echter nog niet zien voordat je ze koop dus das een gok of je moet op internet zoeken welke spelers een goede groeicurve hebben.
     
  12. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    welke knop moet je drukken zodat je flanken tijdens een counter naar voren rennen
    want nu blijven ze altijd staan
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Special controls button, maar werkt alleen voor degene waar je de pass van krijgt.
     
  14. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet meer mogelijk om alle onderdelen apart te trainen zoals vroeger? (dus vershillende passe, trucjes, schieten opdoel, ...)

    Wanneer ik training neem kom ik direct met al mijn ventjes op het veld terecht.
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    beter toch??

    Je kan ook instellen wat je wilt dat ze gaan trainen
     
  16. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je krijgt niet meer de knoppencombinaties enzo te zien.
    Tenzij dat ik er ergens overkijk natuurlijk.
     
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    o zo bedoel je, k dacht tijdens de Masterleague

    Nee ze hebben de trainig er een beetje matig bij gedaan, je kunt wel nog vrije trappen en corners oefenen, moet je int training menu op start drukken en dan kan je dat kiezen
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    in de pes 6 guide zit wel een dvd met die combinaties die dan voorgedaan worden en nog wat extra secret moves. ik maak nu ook veel meer gebruik van de hidden strong shot
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Welke pagina staat die? Vanavond ook eens even uittesten :D
     
  20. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    hidden strong shot? hoe gaat tie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina