1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat staat er niet. Er staat 'online multipayer 2' en dat is dus één tegen één.
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gisteren een hele rare BUG. Ik zat te spelen willen ik ff iemand wisselen nadat de bal uit was, kommen er opeens flinke haperingen en speelde ik zonder bal. Ik zag dus dat ze tegen niets schoten. Maar toen de bal uit was, kwam de bal opeens voor de keeper tevoorschijn.
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet online :mad:

    als ik ga zoeken , vind hij niemand weet iemand hoe dat komt ?
    (misschien al zo vaak gezegt )
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    --> Egyowns:
    Vreemd... ik weet wel dat er een cheat bestaat door op start te drukken Weet er verder het fijne net van, maar wel dat dat in bepaalde stadions gebeurt. Mogelijk ben jij per ongeluk op zoiets gestuit. In welk stadion speelde je?

    Hellboy, bedoel jij dat je een boodschap krijgt met 'the room no longer exists'?
    Er zijn connection-problemen waar een patch bijna voor klaar is.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  5. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Hanterp :
    Nee ik ga gewoon naar xbox live, dan op A dan ga ik gewoon Quit match , en dan blijft hij maar zoekken kwartier lang en nog niemand gevonden ( krijg geen melding )
     
  6. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hellboy, je bedoelt quick match hoop ik. Je kan beter gebruik maken van custom match. Dan vindt ie in ieder geval genoeg wedstrijden. Vervolgens kan je proberen om te connecten. Echter dit werkt nog niet optimaal (patch komt binnenkort).
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maakte net de backheel :) Voorzet van Nistel van rechts en van Bommel stond bij de eerste paal.. Toen schoot ik en deed ie met rechts een hakje, echt vet. Ik had alleen de schietknop iets te lang ingedrukt dus hij ging te hoog, hij wipte hem zo op de lat.. Gelukkig stond Babel er om het af te maken :)
     
  8. JeromeNL

    JeromeNL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er op het doosje van deel 5 staat is online multiplayer. Online is altijd multiplayer. Waar slaat die 2 dan op?


    De optie om iemand uit te dagen voor een potje pes via je dashboard, werkt dat wel? Als ik mensen zou toevoegen
    hoe loopt de verbinding dan? Gaat het soepel of moet je dan nog steeds 5 seconde voordat je wilt schieten/passen
    al de schietknop/pass knop indrukken?
    Weet iemand ook hoe de online game gehost wordt? Is dat net al in deel 5 dat bijv. de tegenstander de eerste helft
    host en ik de ander of draait het nu op servers van Konami?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  9. JeromeNL

    JeromeNL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    En als jij zelf nou een game aanmaakt? Wij konden vannacht ook niet in een game komen van iemand anders. Zelf een game aangemaakt en aan de lopende band krijg je aanbiedingen om online te spelen. En in de tussentijd met je laptop bijvoorbeeld internetten.
     
  10. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie een overzicht plaatsen welke spelers je allemaal hebt aangetrokken en verkocht met je ML?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  11. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik stond net online met 1-0 voor en vlak voor rust speelde ik met Robben een mannentje uit waardoor ik recht tegenover de keeper kwam en ik schoot de bal langs hem het doel in. Maar de goal werd door een voor mij onbekende reden afgekeurd. In de 2e helft scoort de tegenstander de gelijkmaker en in de blesuretijd scoren ze vanuit een buitenspel positie. En die goal word dan wel goedgekeurd.

    Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat er zulke dingen gebeuren als ik online ben. Maar als ik gewoon tegen de computer speel heb ik daar geen last van. Ik vind dit nogal vreemd. Ik heb op deze manier al een aantal keer online verloren terwijl ik die wedstrijden had kunnen winnen.
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net weer iets raars meegemaakt bij pes6 iemand schiet op doel, de keeper vangt de bal maar valt. En ik zie dat hij de bal vast heeft over de lijn, dus is het eigenlijk een dikke doelpunt voor die andere. Maar het was niet zo.
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    jij maakt ook zovveel mee met deze game :lol: \
    heb eigelijk nog niks gemerkt ofzo..
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    dombo het is gewoon een rare fout........ jij zit steeds te janken dat je niet online kan, daar gaat een deel van je leven over. -_-
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook bij 5, het staat gewoon ingesteld dat als de keeper de bal gevangen heeft, hij niet zit.. Ook al valt ie daarna met de bal over de lijn..

    Ik heb net wel een paar keer gehad trouwens dat mijn keeper een penalty pakte laag in de hoek en dat ie weer uit de goal ging ook (de bal) maar dat ie gewoon telt.. Iemand al eens gehad? Hij zal hem dan wel achter de lijn stoppen ofzo, maar dat vind ik maar raar.. Ik vind het wel jammer dat de penalty's hetzelfde zijn gebleven, het voelt echt aan als een loterij. Als je nou nog de snelheid aan kon geven ofzo..
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, noot gehad, maar hoe neem je de penalty laag? Ik schiet met X altijd de bal gaat hoog in de doel of te de paal of lat....
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik geef gewoon richting met de rechterpook (bij 5 dan, 6 doe ik op de PC). Dus als ie laag moet, moet je gewoon je pookje rechts of linksonderin drukken..
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    niet liegen
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zijn hier meer mensen die opvallend veel eigen doelpunten maken?
    Ze vliegen er bij mij regelmatig heel ongelukkig in. ;)
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het komt allemaal goed ;). De eerste 10 wedstrijden scoorde ik 2 keer ofzo (met nog een eigen doelpunt van de tegenstander ook volgens mij), maar nu gaat het om Youri Mulder te quoten 'hij maakt doelpunten alsof het warme broodjes zijn'. Nou valt dat nog wel mee, maar ik weet in de meeste wedstrijden wel te scoren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina