1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Iks coor wel enorm veel, maar krijg er ook veel tegen... Heb op top player vaak last van korfbaluitslagen... 6-3, 7-2, 7-3 om mn laatste wedstrijden maar eens te noemen... Jammer... Online rules!
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat had ik een keer gehad tijdens een vrije trap. Ik schiet hem bijna in de bovenhoek maar de keeper tikt heb nog net weg. Daarna fluit de scheits oppeens en juicht mijn speler. In de replay zag je dus dat de bal over de lijn was geweest. Was trouwens met pes4 :thumbs:

    maar dat als hij over de doellijn valt niet telt als een doelpunt is wel raar, want als de keeper over de achterlijn valt met de bal is het wel een corner.
     
  3. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah online zou leuk zijn als je niet 7 van de 10 keer zoveel lag heb dat je niet eens normaal kan schieten ik ga pes6 niet meer spelen tot die patch er is want als je dan de shoot knopt lichtjes indrukt gaat bijna heel die power bar vol :confused:
     
  4. MrMoLoZ

    MrMoLoZ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het idee van dat je 3 nicks kan maken om online te voetballen. Bij pes5 kon je dus deze nicks ook om de 7 dagen verwijderen. Alleen nu lukt dat niet. Is daar een andere manier voor.
     
  5. MrMoLoZ

    MrMoLoZ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dus die online profiles, die we als nick gebruiken. Hoe kan je die wissen.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    I know. :)

    Ik win ook de meeste wedstrijdjes wel, maar ik scoor gewoon opvallend vaak een eigen doelpunt. Vroeg me daarom af of er meer mensen waren die dit hadden.

    Ben blijkbaar de enigste... :eek:
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zit denk ik je je xbox profiles. kan je in dashboard denk ik doen
     
  8. basovich

    basovich Guest

    gister ff m'n xbox naar beneden gehaald en daar staat een breedbeeld SD, maar wat een groot verschil vergeleken deze 16: 9 hierboven zeg :eek:!! veel mooier, en het is nog niet eens HD...verheug me daarom ook echt op de zomer wanneer ik mijn HD-tvtje haal:)
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een hele seizoen in serie A ben ik verder gegaan met mijn master league.
    Had Ajax genomen maar niet met huidige ploeg, allemaal onbekende 'zwakke' spelers. Na 2de seizoen kampioen kunnen spelen + beker gewonnen. Wat kunnen 3 deftige spelers toch het verschil maken, al blijft het natuurlijk wel heel moeilijk in het begin. Nu heb ik 11 matige tot goeie kernspelers waaronder Kompany, Ribery, Kallstrom, Dindane. Nu division 1 spelen...ga mij serieus mogen versterken.
     
  10. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    vind voor ajax onmogelijk om de bovenstaande aankopen te halen, in het echt zouden ze die nooit kunnen halen.
    te minste kompany al helemaal niet, 19 jarig talent speelt nu bij hsv, ribery en kallstrom ook niet. maar dindane zou
    dan nog wel kunnen.. (maarja iedereen speelt het hoe hij het leukst vind, ik speel het dus op realisme.)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en wat wil je hier dan mee zeggen?
    Hoe wil je dat dan ooit anders in een spel verwerken?
    Als je goed speelt... tja, hoe is dat eigenlijk bij dat voetbalspel van EA?
    Ik ben even de naam van de game kwijt.
     
  12. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben begonnen op beginner met master leage omdat ik nog nooit een voetbal spel heb gespeeld, heb het nu aardig door maar kan de moeilijksgraad tijdens de masterleage niet veranderen. wie weet hoe dit wel kan?
    waarschijnlijk moet ik dan over nieuw beginnen.
    thnx.
     
  13. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt met fifa? weet niet hoe ze dat daar hebben gedaan. (want speel fifa al paar jaar niet meer.)
    maar ik bedoel dat je het zelf ook wel kan bepalen welke spelers je aantrekt, en als hij dat idd zo doet moet hij zelf weten.
    (ik constateer alleen dat het onrealistische aankopen zijn.) maar nogmaals iedereen heeft een andere fun waarmee hij het spel speelt.
    ik doe alleen maar realistische aankopen omdat ik vind dat je daarmee de speelduur verlengt, want ik begon met ajax en kocht:

    - Braafheid (verdediger van FC Utrecht)
    - Taiwo (verdediger van Olympique Marseille
    - Baretto (middenvelder van NEC
    - (Theo) Janssen(middenvelder van Vitesse)
    - Torrado (middenvelder van Mexico)
    - Leonardo (aanvaller van NAC)

    en ben nu een nieuwe ML met AS Roma begonnen, en heb nu al spelers ingedachten zoals:
    Essien, Appiah bijv. en deze spelers zijn ook wel realistisch om aan te trekken met AS Roma.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, kan inderdaad niet. Kan pas na het seizoen, misschien tijdens de negotiations periode, moet je maar even kijken.
     
  15. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    in de ml is het de bedoeling om uit te groeien tot een top team en 1ste te worden op de wefa ranking dit doe je door te winnen en goede spelers aan te trekken. ik ben begonnen met excelsior maar daarom ga ik nog geen matige nl spelers kopen:emo:
     
  16. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar denk je nou echt dat excelsior een huntelaar kan halen?
    als je niet met realisme bezich bent wel, maar zoals ik spelers aantrek dus niet..
    daarom zou ik ook nooit een club als excelsior kiezen, of als ik zo'n club zou kiezen
    zou ik gewoon mindere spelers aantrekken.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat had ik laatst ook. Gast bleef hangen. Ik wachten...
    Stuurt hij mij een berichtje dat ik niet moet cheaten (in het Engels dan). Dus ik zeg, kom op verder spelen. Toen zei hij, nee, jij verder spelen. Uiteindelijk ging hij weg, maar ik weet ook niet wat ik met die gasten aan moet :mad:
     
  18. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon tegen vrienden of kenissen spelen, dan gebeurt dit niet. ;)
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat snap ik ook wel gozer |:- Wat probeer je me wijs te maken? Je hoeft mij echt niets te vertellen over deze game hoor.....
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had hij natuurlijk moeten weten...:emo:
    Doed, doe normaal.. hij probeert ook alleen maar te helpen.
    Binnekort komt er een update uit voor de game volgens vele bronnen dus houd nog even je geduld. Maar dan is alles weer opgelost als het goed is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina