1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was niet negatief bedoeld ofzo, was alleen maar een tip..

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  2. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hij is gewoon een beetje boos...omdat het niet zo goed gaat met het spelletje :p

3. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    De master league op zich is al niet realistisch dus zover denk ik niet na. Ik probeer wel meer nederlanders te kopen maar is niet zo simpel. Heb ondertussen Huntelaar en Heitinga. Maar de master league (zoals hierboven reeds vermeld) is de bedoeling van nr1 te worden en dit doe je door goeie spelers te kopen. Als ik het geld heb dan zal ik niet twijfelen om spelers zoals Ronadinho/Terry enz te kopen. Dit is juist DE kans om u lievelings spelers bij elkaar te krijgen. Als ik 100% realisme wil dan speel ik een gewone kampioenschap of wereld/europese beker.

Wat ik wel spijtig vind is dat er bij de gewone 'league' geen Champions League gespeeld word wanneer je dit wel bij de 'Master league' hebt.

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is inderdaad balen, je kunt dus geen gewone League spelen met CL en UEFA CUP. Je kunt wel teams aanpassen en bijvoorbeeld alle Engelse clubs in een ML-competitie gooien, maar na een seizoen degraderen er toch 2 die worden vervangen door niet-Engelse clubs..

5. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Lange tenen?

Heeft iemand al wat goede talenten gevonden? Zelf vind ik Leonardo wel een leuke speler om aan mijn team toe te voegen...

6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Oke, koel.. kwam gewoon een beetje raar op me over.... no hard feelings... Ook een beetje gefokt na Ajax - PSV..... :mad:

7. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Wallcot

8. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook aan te denken hem maar te halen, lijkt me wel vet, istie online wel een beetje speelbaar?

9. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken er ook nog wel een paar:pazzini,Suley el Muntari,Bojinov,Zidan,Messi,Fabregas,Dos Santos(barca),Robinho,Cincinho,Jonathan de Guzman,Torres

@Kipzor met het online gedeelte gaat het bij de meeste mensen nog niet echt soepel maar dat moet met die patch die snel komt als het goed is verholpen zijn.

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  10. tito

tito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    effe e vraagske mss heeft iemand dit wel al gevraagd ofzo ma kan je een pas achter je steunbeen geven?

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  12. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Een pass ook? Ik dacht dat je alleen kon schieten achter je standbeen (rabona)

13. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe schieten jullie de ballen vanaf de 16 erin ik zou hier voor wel wat tips kunnen gebruiken?
    thnx.

14. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon veel oefenen ;-)

Zorg dat je speler in de juiste hoek voor het doel staat en vind de ultieme lengte van je schotbalk...

15. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niet echt 1 beste manier het hangt af van de positie van jou speler de keeper en ook hoe de bal voor je voeten ligt en als je hem afgelegd krijgt de snelheid van de bal.

16. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon veel oefenen inderdaad..dit weekend voor het eerst online gespeeld, inderdaad zelf een wedstrijd opstarten en ze komen binnen als strontvliegen.
    En @Jows :lol: ik ben Groningen supporter (ja, ook na de nederlaag tegen Twente, wanvertoning) maar dat ajax verloor maakt mijn weekend weer een beetje goed:b:

17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren even een uurtje of 6 achter elkaar ranked matches gespeeld, maar het was niet echt een top dag. Veel wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren. Geen cheaters of quitters getroffen, je merkt toch wel dat de serieuze spelers overblijven na 3 weken.

Probleem is dat ik elke keer snel op achterstand kom en dan eigenlijk de hele wedstrijd tegen een achterstand aan zit vechten. Verder is de eerste minuut na de rust al een paar keer dodelijk geweest door een megadribbel van een aanvaller. Moet eens leren om mensen eerder neer te maaien, vrije trappen zijn lang niet meer zo effectief als in PES5.

Toch ook weer een paar mooie doelpunten gescoord met Shevchenko en Drogba. Mooiste was van Shevchenko van een meter of 20 diagonaal in het kruis.

18. tito

tito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor het te melden ;) en weet iemand hoe je dit dan moet doenN? zo een bal achter je steunbeen of is het gewoon met wat geluk dat het lukt?

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een tip: Als je eenmaal achter staat ben je geneigd om alles op de aanval te gooien, redelijk listig aangezien je vaak gaten gaat dreeren in je eigen defensie (altijd a indrukken enz.). Beter is om gewoon opdezelfde manier door te gaan. Je krijgt die kansen dan toch wel, maar je voorkomt een grotere achterstand.

En verdedigend idd als het niet anders kan, gewoon schoppen die absurd goede aanvallers!

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, goeie raad TTT :)
    Ik heb zelf inderdaad ook wel de neiging om overhaast in de aanval te gaan. Vooral overhaast en dat werkt altijd verkeerd... maar ja, dat zijn de emoties hè? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina