1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan.. zoeken op group.. en dan een aantal bladzijden door bladeren.. daar zie je rookie - zonder contract - other (doe dit uit mijn hoofd). De (zonder contract) staat iets in het engels maar weet niet precies wat.. die optie is in iedergeval de spelers die je niet hoef te kopen en een contract aan kan bieden.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat wist HanTerp (toch een redelijke bron) iig te melden :) Maar pin me er niet op vast ;)
    Voor mij atm ook even geen pes6 meer. Online en offline laat ik de game even liggen. Vrijdag GoW, dus dan wordt het helemaal twijfelachtig. Hopelijk lost de patch een boel op. Niet alleen het join probleem, maar ook de lag en button-lag!
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  3. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    maak ik net 2-0 in de 77e minuut (in ranked match) na een vrij vriendschappelijk potje, blijft het spel weer hangen bij de aftrap. cheat of niet, ik heb dus weer een disconnect en dus loss op mn gamertag staan. ik heb zo geen zin meer om dit spel online te spelen. echt schande voor een next gen game. online mode: een 3
     
  4. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat mensen blijven schelden op online terwijl nu toch wel iedereen van de problemen af weet. Wacht gewoon op de patch
     
  5. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik een spel koop dan wil ik, vanaf het moment dat ik het spel heb, volledig kunnen genieten ervan. het hoort gewoonweg niet dat de helft van alle spellen die uitkomen online niet werken zoals het hoort. dan maar een maand langer aan de online optie programmeren en enkel de kleine foutjes naderhand herstellen. want tegenwoordig is dit wel de trend, jammer.
     
  6. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat ik niet on-line kan ben ik ondertussen wel gewend, maar dat ik geen eens mijn xbox live (gold kan laden als ik het spel opstart is nieuw voor me.
    Kan dus ook niks saven of wat dan ook.

    meer mensen dit mee gemaakt?
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop dat ze met een patch komen dat je gewoon lekker simpel je opstelling kan inladen als je een potje wilt zetten. En niet dat eerst via exebition hoeft te doen. En natuurlijk lag en cheaters.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Over de patch. Ik had zaterdag of zo gezegd dat het 'de volgende week' komt.
    Nu is die volgende week. Dus zeg maar tussen nu en vrijdag schat ik op grond van het statement op de Konami-website.
    De volgende bron gaat daar ook vanuit; lees de regel vlak onder het artikel, waar de schrijver zegt nog even Konami naar de patch te hebben gevraagd.
    http://www.britxbox.co.uk/index.htm?rssnewsid=790383802
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. ik ben benieuwd, vooral die buttonlag en het join probleem moeten er echt uit, want anders ben ik bang dat ik PES6 een tijdje ga laten liggen..

    GoW trekt me toch een stuk meer aan dan PES6 offline namelijk.
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    en wederom staat er in het artuikel dat ze alleen de connectie problemen oplossen en niet specifiek de lag, ik krijg er steeds een harder hoofd in
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben gisteren toch maar eens Ranked Match gaan spelen, omdat ik goede verhalen hoorden van mijn vrienden.

    Uiteindelijk nu toch verschillende RANKED matche's gespeeld zonder problemen :)!
    Joinen gaat gewoon super, en LAG heb ik weinig ervaren.
    Hoewel het er inderdaad IN zit, en waardoor ik ook een tegen goal heb gekregen!
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zou het vet vinden, wanneer ze sommige keeper-glitches eruithalen. Soms krijg je een corner tegen, omdat de keeper het nodig vindt de bal aan te raken, terwijl dat helemaal niet nodig was.....

    Ook zouden ze er bij PES7 iets in moeten gooien v.w.b. het nemen van de aftrap. Dus een muntje opgooien, zodat je de kant kunt kiezen. Vind het een beetje nep dat de thuisploeg altijd aftrapt......
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat commentaar mogen ze ook op de schop nemen en ook die luidspreker in de stadion. Leuk gedaan, maar NIETS van te verstaan.
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat hadden ze wel gedaan bij ( ff heel ver terug in de tijd ) International Superstar Soccer ( of zoiets ) was wel aardig.

    En ik hoop dat ze bij PES7 gewoon weer de mogelijkheid erin gooien om replyas te save'e, volledige edit mode etc.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  15. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet de bedoeling dat je de stadionspeaker verstaat, het gaat gewoon om het idee dat er iets omgeroepen wordt na bijvoorbeeld een doelpunt.
     
  16. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hoor je ook van de coaches toch

    als je lang aan het spelen bent dan hoor je iemand opeens schreeuwen.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nog even nagevraagd bij Konami, maar de 'connection problems' houdt ook in de LAG-problems. Dus je kan beter spelers vinden, maar ook zullen de lag-problemen opgelost zijn. Ook nog even gevraagd naar de datum, maar dat ligt hoofdzakelijk in de handen van de mensen van Microsoft die de patch op LIVE moeten zetten als update. De voorzichtige schatting was eind deze week.
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    heerlijk nieuws.. _O_
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waar komt trouwens die rare gamer-tag van jou vandaan? :)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij is voor Ajax en heeft een hekel aan Kakkies. (010) F-noord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina